Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید شاه آبادی در مصاحبه با خبرنگار جام جم آنلاین از بکارگیری همه ظرفیت های رادیو در پیشگیری از کرونا خبر داد و اظهار داشت: «ستاد کرونا در معاونت صدا با محوریت شبکه سلامت در هفته بعد از اعلام کرونا در کشور آغاز به کار کرد. اما فعالیت آگاه سازی و پیشگیری از کرونا را هم زمان با زنگ کرونا در هفته اول بهمن ماه یعنی یک هفته قبل از شیوع رسمی و گسترده در کشور شروع شد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاه آبادی از برنامه «پاسخگو باشیم» به عنوان نمونه یک برنامه موفق نام برد و اعلام کرد: «این برنامه در شبکه سلامت با راهنمایی مردم، به عنوان یک بازو برای نظام سلامت عمل کرد و ما مراجعات زیادی در این زمینه داریم. همچنین برنامه «سلامت باشید» که پیام های کوتاه بهداشتی میداد مورد استقبال قرار گرفت».

معاون صدای رسانه ملی از اقدامات مردم تحت عنوان «بهار همدلی» در ماه مبارک رمضان تقدیر کرد و عنوان کرد: «فعالیت هایی که مردم با میل و علاقه خود باعنوان رزمایش همدلی انجام داده اند با محوریت شبکه ایران و با مشارکت تمام شبکه ها پوشش داده شد و این گزارش ها مورد استقبال مسئولین هم قرار گرفت».

وی از همکاری رادیو با آموزش و پرورش و استفاده از این رسانه به عنوان ظرفیت مکمل در این زمینه اطلاع داد و افزود: «در این مدت 4 شبکه رادیویی ما درگیر برنامه های آموزشی بود و بیش از 20 هزار دقیقه برنامه رادیویی برای دروس علوم انسانی و دروس دیگر تولید و پخش شد. بخش اول آموزش های ما تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت».

حمید شاه آبادی از همراهی با مردم تا تمام شدن شرایط کرونا خبر داد و برنامه های آینده رادیو را به این صورت شرح داد: «ما برای فصل دوم آموزشی از ابتدای مهر ماه در حال برنامه ریزی هستیم. تا شرایط عادی نشده مردم را برای داشتن سبک زندگی کرونایی آماده خواهیم کرد تا رفتارهای عادی تری را در زندگی داشته باشند».

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رادیو حمید شاه آبادی کرونا معاون صدای رسانه ملی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این فصل «بهزاد خلج» که همچنان نقش آقای قاضی را ایفا می‌کند وارد یک شعبه جدید به نام شعبه ۱۲۱ می‌شود، و با داستان‌هایی متفاوت به جنبه‌های دیگری از آموزه‌های حقوقی می‌پردازد.

فصل دوم مجموعه «آقای قاضی» از هفته آینده پنجشنبه و جمعه‌ها میزبان مخاطبان شبکه دو سیما خواهد بود.
در فصل اول مجموعه «آقای قاضی» با استفاده از ساختار داستانی برای آموزش مسائل حقوقی، با ساختاری اپیزودیک در فضای دادگاه، پرونده‌های مختلف قضایی به شکلی عمومی نشان داده می‌شد و در هر قسمت از این مجموعه با نمایش دو اپیزود بعد از بیان مطالبات فرد یا گروه شاکی و متشاکی که وارد دادگاه می‌شدند و صدور حکم قاضی، یک آموزش حقوقی به مخاطبان داده می‌شد.

سرقت، ضرب و شتم، فروش به غیر، خیانت در امانت، آزار کلامی، مزاحمت تلفنی و تهدید، مخدوش کردن پلاک ماشین از جمله موضوعات مطرح شده در فصل اول این مجموعه بود.


دیگر خبرها

  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • ضرورت اجرای آموزش جمع‌آوری پسماند و تفکیک زباله در مدارس
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • تمام ظرفیت‌های مریوان برای برگزاری کنکور سراسری استفاده می‌شود
  • فصل دوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» از شبکه دو 
  • برخی امور اقتصادی همچون صنعت خودرو را به مردم بسپارید
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در آموزش و پرورش فارس
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی