Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-24@09:35:33 GMT

لزوم فعال شدن طرح زوج و فرد در اصفهان

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۱۸۵۰

لزوم فعال شدن طرح زوج و فرد در اصفهان

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ‌ محمدرضا محمدی اظهار کرد: در جلسه ستاد کرونا استان باید لزوم اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان مطرح شود، چون در حال حاضر حمل‌ونقل عمومی شهر فعال است، اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در شهر در حال جابه‌جایی مسافران هستند و مترو هم قرار است بازگشایی شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار اصفهان اعلام کرده از سه‌شنبه ۱۳ خرداد مترو فعالیت خود را از سر می‌گیرد، افزود: پلیس راهور استان نیز اعلام کرده اجرای طرح زوج و فرد بعد از بازگشایی مترو در شهر اصفهان ضروری است و این طرح باید هرچه زودتر اجرا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان اصفهان به ترافیک سنگین این‌ روزها در شهر اصفهان و به‌ویژه هسته مرکزی شهر اشاره کرد و افزود: در حال حاضر با مشکل ترافیک در سطح شهر به‌ویژه در ساعات بعدازظهر مواجه هستیم و نیاز است که طرح زوج و فرد حداقل در هسته مرکزی شهر و خیابان‌های پرتردد اجرا شود.

وی همچنین به اعمال قانون خودروهای بدون معاینه فنی از بعد از ماه مبارک رمضان ۹۹ در اصفهان اشاره کرد و گفت: شهروندان باید مراقب باشند چون همان‌طور که از قبل به آن‌ها اعلام شد، خودروهای بدون معاینه فنی جریمه می‌شوند.

سرهنگ محمدی میزان جریمه خودروها در صورت اجرای طرح زوج و فرد را یک‌صد هزار تومان اعلام کرد و افزود: قبلاً میزان جریمه ۲۰ هزار تومان بود ولی امسال یک‌صد هزار تومان شده است.

رئیس پلیس راهور استان گفت: اجرای طرح زوج و فرد فعلاً برای هسته مرکزی شهر پیشنهادشده، ولی اگر قرار باشد از در منازل اجرا شود یا خیابان‌های دیگری هم اضافه شود از چند روز قبل به مردم اعلام می‌کنیم.

کد خبر 516970 برچسب‌ها ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک استان اصفهان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا طرح ترافیک استان اصفهان اجرای طرح زوج و فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با اشاره به آخرین جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج گفت: رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و محدوده بازار اصفهان باید مد نظر قرار گیرد.

منصور شیشه فروش با اشاره به آخرین جزئیات وقوع حریق در یک واحد تولید رنگ در خیابان معراج اصفهان اظهار کرد: روز گذشته شاهد رخداد حادثه حریق در یک واحد فروش رنگ واقع در خیابان معراج بودیم که شش تیم آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و حریق مذکور به موقع کنترل شد.

وی با بیان اینکه در انبار واحد مذکور رنگ وجود داشت که منجر به افزایش افزایش شعله‌های آتش شده بود، وی افزود: مأموران اعزامی آتش‌نشانی از سرایت حریق به دیگر نقاط جلوگیری کردند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: تمام واحدهای صنفی موظف به رعایت اصول ایمنی در نگهداری، حمل و نقل، چیدمان و انبار مواد خود داشته باشند، مواد خطرناک نباید در دسترس قرار گیرد و فراهم‌کننده شرایط رخداد حادثه باشد.

شیشه فروش با تاکید بر لزوم رعایت دستورالعمل‌های سازمان آتش‌نشانی توسط واحدهای صنفی ادامه داد: چک کردن سیستم ایمنی برق و گاز و نصب وسایل اطفای حریق از جمله مواردی است که باید مد نظر افراد قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و محدوده بازار اصفهان گفت: هیئت امنای بازار اصفهان تشکیل شده است و با هماهنگی آتش‌نشانی و اتاق اصناف، آموزش اصناف در زمینه رعایت اصول ایمنی انجام شده، سیستم‌های اطفای حریق در بازار و مغازه‌ها نصب و سیستم‌های ایمنی برق بررسی شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: کارگروه شناسایی سازه‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث در شهرداری‌ها فعال است و طبق دستورالعمل وزارت کشور نسبت به بررسی ایمنی واحدهای مسکونی و تجاری و تمام واحدهای خطرآفرین اقدام می‌شود.

شیشه فروش افزود: کارگروه مذکور از عوامل نظام مهندسی، آتش‌نشانی، شهرداری و شرکت‌های برق و گاز تشکیل شده است و پس از شناسایی مراکز پرخطر، به مالک تذکر داده می‌شود و مالک نیز موظف است نسبت به رفع خطر و برقراری ایمنی در سازه مذکور اقدام کند و در صورتی که ظرف مدت زمان اعلام شده مالک نسبت به رفع خطر و ایمن‌سازی اقدام نکند، به مراجع قضائی مربوطه معرفی خواهد شد.

وی ادامه داد: اداره راه و شهرسازی نیز موظف به شناسایی ساختمان‌های آسیب‌پذیر در برابر حوادث است، سال گذشته تعدادی از ساختمان‌های آسیب‌پذیر شناسایی، پرونده در خصوص آنها تشکیل و در سامانه منتاک ثبت شده است و پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.

کد خبر 746631

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • لزوم توسعه تعاونی‌ها و ترویج فرهنگ کار در ایلام
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • لزوم توجه به تنوع مخاطبان در اجرای برنامه‌های اجتماعی و فرهنگی در تهران
  • اجرای ده‌ها طرح عمرانی فعال راهداری در استان مرکزی
  • اجرای ۵۶ طرح عمرانی فعال در حوزه راهداری
  • دعوت از همه دستگاه‌ها برای حضور فعال در طرح نور
  • ورزش ایران ۵ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است/ لزوم شناخت سیره و منش شهدا
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • لزوم افزایش ارتباط فعال دانشگاه با جوامع و نهادهای مردمی