Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، محمد صیدلو در جلسه کارگروه استانی آزمون ورودی پایه دهم مدارس نمونه دولتی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹  که در سالن همایش آیت الله هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران برگزار شد، با اعلام برگزاری آزمون ورودی دبیرستان و هنرستان‌های نمونه دولتی شهرستانهای استان تهران به صورت حضوری اظهار داشت: ثبت نام این آزمون در نیمه دوم خرداد ماه ۱۳۹۹ در سامانه ثبت نام آزمون‌های استان توسط دانش آموزان انجام خواهد شد و دستورالعمل ثبت نام جهت اطلاع و آگاهی از شرایط و چگونگی روند ثبت نام و اطلاعات مربوطه در سامانه بارگذاری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری هماهنگ آزمون ورودی دبیرستان و هنرستان‌های نمونه دولتی شهرستان‌های استان تهران در ساعت ۹ صبح روز جمعه ۲۰ تیرماه ۱۳۹۹، تاکید کرد: دانش آموزان داوطلب حضور در مدارس نمونه دولتی استان در این روز به صورت هماهنگ و با رعایت تمامی موارد بهداشتی و پروتکل های مربوطه با هم به رقابت علمی خواهند پرداخت.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران افزود: بعد از برگزاری این آزمون  ۲ هزار و ۸۰۰  دانش آموز منتخب پذیرفته شده در ۲۸ دبیرستان و ۲ هنرستان نمونه دولتی استان و در رشته های منتخب به تحصیل خواهند پرداخت.

این مقام مسئول  با تاکید بر فلسفه تشکیل مدارس نمونه دولتی و توجه ویژه به تحصیل دانش آموزان مناطق کمتر برخوردار و محروم، گفت: در شیوه نامه ثبت نام سال جاری با افزایش سهمیه پذیرش دانش آموزان روستایی مشروط بر کسب حداقل ۷۰ درصد نمره آزمون آخرین فرد قبولی، به دنبال شناسایی، جذب و پرورش استعدادهایی هستیم که در مناطق کمتر برخوردار از حداقل امکانات موجود محروم بوده اما به دنبال کسب دانش و ترقی و رسیدن به مدارج بالای علمی هستند.

آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

برچسب‌ها مدارس اداره کل آموزش و پرورش تهران شهرستان ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس مدارس آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران دانش آموزان آزمون ورودی نمونه دولتی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مدیر هنرستان طریق القدس آباده گفت: به مناسبت هفته مشاغل، هنرجویان هنرستان طریق القدس آباده آثار و دست سازه‌های خود را به نمایش گذاشتند.
جعفری افزود: هنرجویان این هنرستان بیش از هزار اثر در رشته‌های معماری، گرافیک، حسابداری و شبکه IT برای معرفی این رشته‌ها در معرض دید عموم قرار دادند.
این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در سالن هنرستان این شهرستان دایر است.
شهرستان آباده در شمال فارس و در فاصله ۲۷۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاهی از دست سازه‌های دانش آموزان آباده ای
  • مدارس کار راهکاری برای کاهش ترک تحصیل / برنامه درسی هنوز برمبنای دهه ۶۰ است
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • آمادگی دستگاههای اجرای پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • تصاویری از مراسم گرامیداشت شهدای دانش آموز در دبیرستان ایرانشهر گرگان
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در فیروزه
  • پرورش نیروی کار ماهر در ۵۵۱ هنرستان در خوزستان
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • آزمون جذب مراقبت سلامت وزارت آموزش و پرورش ۱۴ اردیبهشت برگزار می‌شود