Web Analytics Made Easy - Statcounter

مساجد آذربایجان‌غربی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از روز گذشته، ۱۱ خرداد در استان بازگشایی شده، ولی باید موارد بهداشتی به طور کامل در مساجد رعایت شود.

به گزارش برنا آذربایجان غربی،در اطلاعیه ای که دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی صادر کرده، آمده است: با سپاس از زحمات و تلاش های کادر بهداشتی و درمانی کشور و همراهی مردم مؤمن و فهیم ایران اسلامی به‌ویژه مردم غیور آذربایجان غربی و نمازگزاران، خداوند متعال را شاکریم که دستور بازگشایی مساجد و اماکن مذهبی از سوی ستاد پیشگیری از ویروس کرونا صادر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: مساجد و اماکن مذهبی استان با رعایت اصول کامل بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی تنها برای اقامه نماز جماعت بازگشایی شده است.

دفتر نمایندگی ولی فقیه در آذربایجان غربی همچنین آورده است: روحانیت و متولیان مساجد استان نیز با همکاری و همراهی نمازگزاران با رعایت دستوالعمل های بهداشتی ازجمله ضدعفونی مساجد و سرویس های بهداشتی ، تهویه مناسب مسجد و تأکید بر رعایت بهداشت فردی زمینه برگزاری نمازهای جماعت در مساجد را فراهم خواهند ساخت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا آذربایجان غربی بازگشایی مساجد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است

معاون سازمان جهادکشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: میاندوآب با وجود ۶۴۰۰۰ رأس دام سنگین و ۴۰۴۰۰۰ رأس دام سبک، یکی از قطب‌های مهم دامپروری استان آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رضا مقدم امروز _پنج‌شنبه سی‌ام فروردین_ در جمع خبرنگاران با اشاره به وجود ۴۶۸۰۰۰ رأس دام سبک و سنگین در شهرستان میاندوآب اظهار کرد: میاندوآب با دارا بودن ۶۴۰۰۰ رأس دام سنگین و ۴۰۴۰۰۰ رأس دام سبک، یکی از مهم‌ترین قطب‌های دامپروری در آذربایجان‌غربی محسوب می‌شود.

وی افزود: از این‌رو کشت نباتات علوفه‌ای از جمله یونجه به‌منظور تولید و تأمین علوفه مورد نیاز احشام، از دیر باز در این شهرستان مرسوم بوده و میاندوآب در تولید علوفه دارای رتبه استانی و کشوری است.

معاون سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی و رئیس جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: بر اساس الگوی کشت ارائه شده از سوی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی، امسال سطح زیر کشت محصول یونجه در شهرستان میاندوآب بالغ بر ۷۵۰۰ هکتار است و به‌طور متوسط سالانه بیش از ۱۰۰۰۰۰ تن یونجه در این شهرستان تولید می‌شود.

مقدم یادآور شد: در راستای کنترل عوامل خسارت‌زا و تولید محصول سالم، با صدور اطلاعیه‌های پیش آگاهی و اطلاع رسانی گسترده در سطح روستاها و فضای مجازی، تاکنون در سطح ۷۵۰۰ هکتار از مزارع یونجه، عملیات تلفیقی مبازره با آفت سرخرطومی انجام گرفته است.

وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت مزارع یونجه شهرستان، هدف از بازدید خود از مزارع کشت یونجه را بررسی نتایج کنترل و کاهش جمعیت آفت سرخرطومی در این مزارع برشمرد.

کد خبر 745840

دیگر خبرها

  • کشف مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز
  • امحای ۱۱۳ تن فرآورده‌های دامی غیربهداشتی در آذربایجان‌شرقی
  •  پیروزی ۱۵ بر صفر تیم شرکت گاز آذربایجان غربی در زنجان
  • میاندوآب از قطب‌های مهم دامپروری آذربایجان غربی است
  • فعالیت ۴۰ کانون فرهنگی و هنری مساجد در سلماس
  • پیوند مسجد و جوانان نقطه مثبتی در احیای کارکردهای مسجد است
  • افزایش تدریجی دما در آذربایجان غربی در روزهای آتی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صداوسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در آذربایجان شرقی تدوین شود
  • دستورالعمل حمایت از زنجیره‌های ارزش در استان تدوین شود