Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از بیشترین میزان اعتراضات در سامانه‌های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ درباره مجموعه‌های ورزشی شهرداری تهران است که بر اساس برنامه ریزی شهرداری در دوره جدید قرار است نارضایتی مردم در این بخش کاهش پیدا کند. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، محمدرضا جوادی‌یگانه معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در همایش آموزشی توجیهی فعالیت‌های ورزشی با عنوان «ورزش از نو»  با بیان اینکه شهرداری در بین همه دستگاه‌های کشور بیشترین میزان خدمت روزانه به مردم را دارد، گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی دوره موفقی را در مبارزه با کرونا پشت سر گذاشته و میزان بی اعتمادی  مردم به دولت، نهاد‌های عمومی و شهرداری به صورت مداوم کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: مسأله جدی که در  زمینه ورزش وجود دارد ایجاد نشاط در کنار سلامتی است. در شرایطی که قرار است مردم بعد از سه ماه و  نیم تحت مراقبت و در شرایط کرونایی برای ورزش در مجموعه‌های ورزشی از خانه بیرون بیایند انتظار دارند که این مراقبت در این مجموعه‌های ورزشی نیز انجام شود.

جوادی یگانه با اشاره به افزایش ۱۴ تا ۱۶ درصدی تنش‌ها در دوران قرنطینه خانگی در خانواده ها، ادامه داد: از آنجا که مردم در دوران حضور در خانه سرگرمی‌های لازم را نداشتند در دوره بازگشایی مجموعه‌های ورزشی و حضور در این مجموعه‌ها نیاز به مراقبت بیشتر، خوش رفتاری، گفتگو، اقناع و روی گشاده در برخورد‌ها دارند.

او  با اشاره به اینکه مردم در همه امور و حوزه‌ها اصل هستند، یادآور شد: مجموعه فعالیت‌های ورزشی در سازمان ورزش و سطح مناطق ۲۲گانه با عنوان «ورزش از نو» باید در بین مردم دیده شود تا اعتماد مردم جلب شده و با تغییراتی که انجام می‌شود رضایت خاطر مردم فراهم شود.

در این مراسم مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری و مدیران ورزش مناطق و مجموعه‌های ورزشی نیز حضور دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهروندان شهری فعالیت شهری ورزش شهرداری مجموعه های ورزشی مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است

به گزارش خبرگزای صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار رئیس سازمان مالیاتی کشور با بیان این مطلب گفت: بخشی از هزینه‌های کشور به ناگزیر باید از طریق مالیات تامین شود، اما باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود.

آیت الله حسینی بوشهری گفت: باید مالیات مودیان به مردم را با شاخص‌های واحدی بررسی کرد تا موج نارضایتی‌ها کم شود.

وی نفت و منابع زیرزمینی را نعمت‌های خدادادی عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نسل‌های بعد هم از این ثروت بهره‌مند شوند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه عنوان کرد و گفت: باید از خام فروشی کالا‌ها پرهیز کنیم و با تبدیل این منابع به دیگر کالا‌ها ارزش افزوده ایجاد کنیم.

وی در ادامه به تلاش دشمنان برای ایجاد فاصله بین مردم و مسئولان اشاره کرد و افزود: ما با مشارکت مردم می‌توانیم شرکت‌های دانش بنیان را به بالاترین مرتبه آنها برسانیم و این موضوع تنها با همدلی مردم و مسئولان محقق می‌شود.

دیگر خبرها

  • باید در اخذ مالیات مراقب نارضایتی مردم بود
  • برگزاری رقابت‌های هندپلو توسط شهرداری ارومیه
  • تلاش شهرداری خاش در کاهش خسارات ناشی از بارندگی در شهر
  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • آغاز ساخت مجموعه فرهنگی، ورزشی و رفاهی در تاکستان 
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • رویکرد حراست حفاظت و صیانت از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی است
  • تغییر رویکرد بانک‌های استان بوشهر به توسعه محوری
  • مردمی سازی در مالیات سرعت گرفت
  • ۶۷ مجموعه ورزشی در تهران بازسازی و فعال شدند | جزییات ساخت سه دهکده جدید ورزشی در شهر