Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد؛ برنامه‌های پیش‌بینی شده برای ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد ماه امسال را اعلام و از عموم مردم برای شرکت در این مراسم‌ها دعوت کرد.

در این اطلاعیه آمده است: حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک و نورانی اش و هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد؛ به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) «این انقلاب، بی نام خمینی (ره) در هیچ کجای جهان شناخته شده نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

» به درستی که خمینی، روح بلند خدا بود در کالبد زمان و این روح خدا، همیشه در قلوب و حافظه ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند.

امسال به خاطر شرایط کرونایی و به جهت رعایت اصول بهداشتی و عدم برگزاری مراسم متعارف سنواتی سالگرد ارتحال امام در حرم مطهر، با هماهنگی ستاد مقابله با کرونای استان، مراسم تکریم و بزرگداشت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در سطح استان قزوین با رعایت دقیق شیوه نامه‌های بهداشتی وبا حفظ فاصله‌های فیزیکی برگزار و با بهره حداکثری از شبکه‌های اجتماعی و فعالیت‌های فراگیر فرهنگی در فضای مجازی و رسانه‌ها در تبیین شخصیت امام و بازنشر وصیت نامه سیاسی الهی امام راحل عظیم‌الشأن، و تبلیغات گسترده محیطی به نحو مطلوبی انجام خواهد شد. «شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین» ضمن تسلیت سی و یکمین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد از عموم همشهریان و علاقه مندان به حضرت امام روح اله دعوت می‌کند تا با حضور گسترده معنوی و یکپارچه خود، در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهدا و شهیدان و تجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.

مراسم ویژه سی و یکمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و پنجاه و هفتمین سالروز قیام خونین یوم ا… ۱۵ خرداد در قزوین روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ساعت ۱۹ در مسجد امام خمینی (ره) غیاث آباد و همچنین روز پنجشنبه ۱۵ خرداد ساعت ۱۹ در امامزاده حسین (ع) برگزار می‌شود.

کد خبر 4939204

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قزوین سالروز رحلت امام صدور اطلاعیه ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا شهرکرد گرگان عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند یاسوج ستاد مقابله با کرونا معمار کبیر انقلاب اسلامی سی و یکمین سالگرد ارتحال امام خمینی حضرت امام ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند

به گزارش جماران؛ برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س) در پی می آید:

 

 مراسم شب نوزدهم، ۱۰ فروردین

قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج حمید رمضانپور

مداح سید علی محمد سادات رضوی

با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای رییس قوه قضاییه

مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی

 

مراسم شب بیست و یکم، ۱۲ فروردین

قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج اسدالله عرب سرخی

مداح حاج احمد زمانی

با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری

مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی

 

مراسم شب بیست و سوم، ۱۴ فروردین ماه

قرائت دعای جوشن کبیر توسط حاج احمد خلف زاده

مداح حاج مهدی منصوری

مراسم احیاء توسط حجت الاسلام و المسلمین ادیب یزدی

ساعت شروع برنامه از ساعت ۲۳

 

دیگر خبرها

  • دهم فروردین سالگرد رحلت آیت الله بروجردی (ره)
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • رئیس جمهور سخنران مراسم ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره)
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم امام خمینی (ره)
  • ۱۲ فروردین تکمیل کننده نهضت و انقلاب امام‌ خمینی راحل می باشد
  • برنامه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای شب‌های قدر
  • مراسم بزرگداشت شهید جانباز سید محمد حسینی در فهرج
  • برنامه های معنوی « شب قدر» اردبیل از شبکه های اجتماعی پخش می شود
  • برنامه شب‌های قدر حرم امام خمینی(س)؛ رئیس قوه قضائیه و رئیس جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم سخنرانی می کنند
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند