Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@15:20:11 GMT

بررسی تاثیر افکار امام خمینی(ره) در استکبارستیزی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۰۸۱

بررسی تاثیر افکار امام خمینی(ره) در استکبارستیزی

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» در آستانه فرارسیدن سالروز رحلت جانگداز امام خمینی(ره) به تبیین و تحلیل اندیشه‌های امام می‎پردازد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی رسانه ملی، اهمیت شناخت همه جانبه بنیانگذار انقلاب و بهره‎مندی از اندیشه‌های ایشان جزو ضروریات و رسالت اول هر رسانه‎ای است، چراکه امروز نسل جوان و آنانی که عصر امام (ره) را درک نکردند و حتی توده‌هایی از جامعه ایرانی و اسلامی نیازمند مداوم رهنمودهای آن بزرگوار هستند، از این رو این برنامه خط و سیر ایشان و اهداف و آرمان انقلاب اسلامی‌ را برای شنوندگان تبیین می‎کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنان‎که مقام معظم رهبری معتقدند بازخوانی اندیشه و راه امام بایستی همواره تکرار شود و این امر همچون ذکر همیشگی عاشورا و قرائت قران موجد جلوگیری از انحراف و زنده نگاه داشتن اسلام است.

رادیو گفت و گو باهدف بازخوانی اندیشه‌های امام راحل و بررسی ترویج مکتب امام خمینی(ره) در حوزه‌های مختلف، برنامه‌های متعددی، تولید کرده است تا با عمل به وظایف رسانه‎ای خود نگذارد امام و اندیشه‌های آن ابرمرد تاریخ فقه شیعه درگیر و دار روزمرگی زندگی اجتماعی به فراموشی سپرده شود.

برنامه «بی‎قاب، بی‎نقاب» به بررسی ویژگی‌های شخصیتی و مرور اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره)، بررسی ابعاد فرهنگی اندیشه و سیره امام خمینی(ره)، مدیریت بحران‌ها پس از انقلاب اسلامی‌به‎همت امام خمینی و اندیشه ایشان درخصوص علم آموزی و کسب تخصص جوانان، می‌پردازد.

این برنامه داوزدهم خرداد، ساعت ۱۶، موضوع تاثیر آرا و افکار امام خمینی(ره) در استکبارستیزی ملل مختلف را با حضور عبدالله گنجی (مدیر مسئول روزنامه جوان و استاد دانشگاه علامه طباطبایی) بررسی می‌کند.

علاقه‎مندان می‌توانند از طریق سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۱۰۳۵ و شماره تماس ۲۷۸۶۱۰۳۵ با این برنامه و دیگر برنامه‌های رادیو گفت و گو در ارتباط باشند.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام خمینی ره رادیو امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز

همزمان با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی امروز چهارشنبه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان شرقی، رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح مستقر در آذربایجان شرقی صبح امروز _چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین_ در پادگان تیپ ۲۵ نیروی مخصوص واکنش سریع برگزار شد و یگان‌های نمونه از مقابل جایگاه ویژه رژه رفتند و آمادگی، اقتدار و توان رزمی خود را برای دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.

۲۹ فروردین یادآور رشادت‌های مردان بزرگی است که با شجاعت از جان خود گذشتند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کردند. سال ۱۳۵۸ بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی (ره) ۲۹ فروردین را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و در همان روز نیروهای مسلح در برابر ایشان رژه رفتند.

در واقع نامگذاری ۲۹ فروردین به نام روز ارتش از ابتکارات امام خمینی (ره) بود. آن هم در شرایطی که ارتش جمهوری اسلامی با کارشکنی‌های مختلف داخلی و خارجی روبه‌رو بود.

در شرایطی که دشمنان کمین کرده انقلاب و به تبعیت از آن‌ها دوستان ناآگاه، توطئه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر داده بودند و ارتش در حساس‌ترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، امام خمینی (ره) به عنوان بزرگترین حامی ارتش پا در میدان نهادند و نقشه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کردند.

ارتش انقلابی در طول ۴۵ سال گذشته نشان داده است که فدایی ملت و حافظ مرزهای ایران زمین و نگهبان بیدار جمهوری اسلامی است و رشادت‌های این نیروی الهی در طول هشت سال دفاع مقدس و پس از آن هرگز فراموش نخواهد شد.

کد خبر 745365

دیگر خبرها

  • ۳۰ دانشگاه در فاز اول رویکرد خود را به حکمت بنیان تغییر می‌دهند
  • چگونه بصیرت امام خمینی (ره) موجب تقویت بنیان ارتش شد؟
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • نگاهی به اندیشه‌های عرفانی اُشو، در «کتاب فرهنگ»
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • رژه یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح در آذربایجان شرقی
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟
  • اعلام آمادگی پایگاه پدافندی ارتش در آبدانان