Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، ۱۴ خردادماه بمناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمة‌الله، در یک سخنرانی زنده‌ی تلویزیونی با ملت ایران سخن خواهند گفت.

به گزارش حوزه امام و رهبری خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب، ۱۴ خردادماه بمناسبت سی و یکمین سالروز رحلت حضرت امام خمینی رحمه‌الله، در یک سخنرانی زنده‌ی تلویزیونی با ملت ایران سخن خواهند گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیانات رهبر انقلاب ساعت ۱۱ روز چهارشنبه، از سایت، اینستاگرام و توئیتر KHAMENEI.IR و شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بصورت زنده پخش خواهد شد.

مراسم سالگرد رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی که هرسال با سخنرانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار میشد، با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر عدم برگزاری تجمعات، امسال در حرم مطهر برگزار نمی‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انقلاب امام خمینی آیت الله خامنه ای سخنرانی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد

پس از پیروزی انقلاب، در شرایطی که دشمنانِ کمین کردهِ انقلاب و به تبعیت از آنان دوستان نا آگاه، نغمه شوم و خطرناک انحلال ارتش را سر می‌دادند و ارتش در حساسترین شرایط حیات خود قرار گرفته بود، بنیانگذاران جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) هوشمندانه به عنوان بزرگترین حامی ارتش پای در میدان نهاد و توطئه شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب کرد و طی پیامی، با قاطعیت بی نظیر، ضرورت حفظ ارتش را اعلام و در جهت انسجام، یکپارچگی و وحدت ارتش، فرمان تاریخی و مهمی را صادر فرمود و روز ۲۹ فروردین را روز ارتش نامگذاری کرد. زیرا از ۱۹ بهمن ۱۳۵۷ و دیدار همافران نیروی هوایی ارتش با امام خمینی (ره) ارتشی‌ها با سرعت بیشتری به انقلاب اسلامی پیوستند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، از همان آغازین روز ها، کار خود را برای دفاع از انقلاب اسلامی ایران شروع کردند. اولین درگیری و نا آرامی در منطقه ترکمن صحرا و در نزدیک مرز‌های شوروی سابق توسط گروهک‌های چپ و مزدوران استکبار با هدف خودمختاری منطقه آغاز شد، که با اعزام یگانی از کارکنان داوطلب نیروی زمینی ارتش سرکوب شدند.
ارتش به سراغ کنترل ناآرامی‌های سایر مناطق مثل کردستان و آذربایجان غربی رفت. همزمان جنگ روانی علیه ارتش در داخل و خارج کشور به راه افتاد و به دنبال آن بودند تا ارتش را یک نیروی ضد مردمی و عامل امپریالیسم معرفی کنند که همچنان سرکوب مردم را ادامه می‌دهد و لذا باید منحل شود! و جای خود را با یک ارتش به اصطلاح خَلقی یا بی طبقه توحیدی و.. عوض کند. همین جوسازی‌ها سبب شد، شهید سپهبد، ولی الله قرنی اولین رییس ستاد مشترک ارتش پس از تغییر رژیم شاه طی نامه‌ای استعفای خود در روز‌های اول فروردین ۱۳۵۸ را به امام خمینی (ره) تقدیم کند.
کمتر از یک ماه بعد، سپهبد قرنی توسط گروهک فرقان ترور شد و به شهادت رسید تا علاوه بر آثار جنگ روانی سنگینی که بطور مستقیم و غیر مستقیم توسط دشمنان خارجی، طیف ضدانقلاب، منافقین، حزب توده و عناصر نا آگاه در ارتش جریان داشت، بی انضباطی، سستی و عدم تمکین از فرماندهان نیز به مشکلات ارتش اضافه شود.
مشکلات فراوان ارتش سبب شد تا فرماندهان وقت ارتش جمهوری اسلامی ایران با درخواست وقت ملاقات از امام خمینی (ره) برای بیرون رفتن از این وضعیت چاره اندیشی کنند و از امام (ره) بخواهند ایشان فرماندهی خود بر کل نیرو‌های مسلح را مجدداً اعلام نمایند، تا با استفاده از این حکم حکومتی قوام و انضباط بر ارتش برگردد. امام خمینی (ره) نیز با صدور پیامی تاریخی در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند. با این اقدام حکیمانه امام خمینی (ره) ارتش برای همیشه در کنار نیرو‌های مسلح کشور ماندگار شد.
درود خداوند بر ارتشیان با وفا و مدافعان از حریم کشور ایران، به ویژه شهداء گرانقدر ارتش جمهوری اسلامی ایران.

دیگر خبرها

  • جز حضرت امام(ره) و رهبر انقلاب کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود
  • فرمانده کل ارتش: جز حضرت امام (ره) و رهبر انقلاب، کسی در ابتدای انقلاب حامی ارتش نبود/ در راستای بیانیه گام دوم وظیفه‌ ارتش این است که هم منتظر باشد، هم مستحق ظهور؛ یعنی ارتشی که آرمانش نابودی رژیم صهیونیستی و فروکشیدن استکبار از اریکه‌ قدرت
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • ارتش مایه مباهات و سربلندی ملت ایران است
  • ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی گرامی باد
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • رهبر انقلاب با قدرت و حکمت امروز در حال اداره کشور است
  • ۲۹ فروردین تاریخی ماندگار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • تقابل اسراییل با سپاه نابودی رژیم صهیونیستی را محقق خواهد کرد
  • تقابل اسراییل با سپاه، نابودی صهیونیست را محقق می‌کند