Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@15:49:21 GMT

مهلت شرکت در طرح اسوه ۳۱ خرداد‌ به پایان می‌رسد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۱۴۹

مهلت شرکت در طرح اسوه ۳۱ خرداد‌ به پایان می‌رسد

نام‌نویسی دور جدید طرح اسوه ویژه آموزش و پرورش نوجوان مستعد در تلاوت قرآن کریم آغاز و تا پایان خرداد‌ماه ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار قرآن و فعالیت‌های دینی خبرگزاری فارس طرح اسوه ویژه آموزش و پرورش استعداد‌های برتر تلاوت در دوره جدید قرآن‌آموز می‌پذیرد.

علاقه‌مندان به شرکت در طرح اسوه تا پایان خرداد‌ماه مهلت دارند جهت نام‌نویسی و ارسال فایل تلاوت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاریان و حافظان نوجوان ۹ تا ۱۲ سال سراسر کشور می‌­توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع ­رسانی دبیرخانه طرح اُسوه، نسبت به کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این طرح ملی اقدام کنند.

قاریان و حافظان زیر ۱۲ سال باید در هنگام ثبت‌نام یکی از قطعات قرائت بارگزاری شده در سامانه ثبت‌نام را دریافت کرده و پس از تقلید در مهلت اعلام شده یعنی تا پایان ۳۱ خرداد آن‌ را تلاوت و صوت ضبط شده خود را در سامانه بارگزاری کنند.

به گزارش فارس طرح اسوه به همت بنیاد خاتم‌الاوصیاء و با همکاری شورای عالی قرآن با هدف تربیت و آموزش نوجوانان مستعد در زمینه تلاوت قرآن کریم از سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرد و تا کنون بسیاری از شرکت‌کنندگان این طرح موفق به کسب عنوان ملی و بین‌المللی قرآن کریم شده‌اند. همچنین حفظ قرآن کریم در کنار یادگیری فنون تلاوت از ویژگی‌های طرح است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قرآن آموزش اسوه نوجوان قرآن کریم طرح اسوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نخستین جلسه استماع قرآن کریم سال ۱۴۰۳ و هجدهمین جلسه از بدو تشکیل این جلسات، شب گذشته، پنجم اردیبهشت‌ماه در حسینیه الزهرا (س) برگزار شد.

آغازگر این مراسم که طبق سنوات قبل به صورت زنده از صفحه شورای عالی قرآن در آپارات پخش شد، تلاوت حمیدرضا احمدی‌وفا، قاری بین‌المللی و اجرای مراسم با علی‌اکبر ملکشاهی، مدرس و قاری قرآن بود.

استقبال خوب بانوان و آقایان فعال قرآنی از این جلسه را شاهد بودیم و این بار نیز در این محفل تلاوت و انس با قرآن، یاد پیشکسوتان و اساتید فقید نیز گرامی داشته شد، به ویژه سه معلم قرآنی که به تازگی چهره در نقاب خاک کشیدند.

پخش کلیپی کوتاه از زندگینامه مرحوم استاد حمیدرضا مسجدی از خطه کرمانشاه و سخنرانی مهدی مسجدی فرزند ایشان بخشی از این مراسم بود.

حبیب‌الله پوراحمدی، قاری ممتاز کشورمان نیز دقایقی به تلاوت قرآن کریم پرداخت و یاد برادر جانبازش، قاری و معلم قرآن مرحوم ولی‌الله پوراحمدی را گرامی داشت.

با پخش کلیپی از معلم قرآن مرحوم استاد هوشنگ بادپا، دو پسرانش محسن و محمد بادپا که هر دو از پیشکسوتان عرصه فعالیت‌های قرآنی هستند، به بیان ویژگی مرحوم پدر پرداختند.

در بخشی از این برنامه محمدرضا پورمعین، یکی دیگر از فعالان قرآنی، خطاب به حاضران از عدم پیگیری مناسب و منجر به نتیجه مطالبات قرآنی رهبر معظم انقلاب گلایه کرد و خواستار پیگیری جدی تک تک اعضای جامعه قرآنی شد.

تلاوت وحید نظریان، قاری ممتاز کشورمان از استان کرمانشاه و مرثیه‌سرایی محمدحسن حسن‌زاده، قاری قرآن و مداح اهل بیت عصمت و طهارت علیه السلام پایان‌بخش این مراسم بود.

کد خبر 6088394 سمانه نوری زاده قصری

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • هجدهمین جلسه استماع قرآن به یاد معلمان فقید برگزار شد
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • افتتاح پایگاه آموزش قرآنی مساجد در مسجد صاحب الزمان (ع) مشهد
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد