Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمدصادق رنگ آور معاون امور بندری و اقتصادی منطقه ویژه اقتصادی بندرامیرآباد با بیان اینکه بندرامیرآباد از ظرفیت ریلی و اتصال آن به شبکه سراسری راه‌آهن از بستر لازم جهت استفاده از حمل و نقل چندوجهی برخوردار است ،گفت: بیش از ۵ هزار تن ذرت که از کشور روسیه با کشتی وارد بندرامیرآباد شده بود توسط ۹۰ واگن طی رام‌های قطاری متعدد به مقصد خراسان رضوی بارگیری و ارسال می‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بندرامیرآباد از آغاز امسال تاکنون با تخلیه و بارگیری ۵۴۰ هزار ‌و‌۹۴۷ تن کالای اساسی نقش مهمی را در تأمین زنجیر این نوع کالا‌ها در کشور ایفاء می‌کند. بیشتر بخوانید: واردات ۲۷۲ هزار تن کالا از بنادر مازندران بندر امیرآباد نام بندرگاهی در شمال شهرستان بهشهر در استان مازندران ایران است. این منطقه در سه فاز با ۳۴ پست اسکله طراحی شده‌است که اکنون فاز اول آن تکمیل شده‌است. وسعت این منطقه ویژه یک هزار هکتار است و به شبکه ریلی ایران نیز پیوند دارد.  

    انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بندرامیرآباد حمل و نقل چند وجهی خراسان رضوی کالای اساسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی

مدیرعامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: برای تامین آب شرب تابستانی شهر‌های خراسان رضوی، مجوز حفر ۱۳۰ حلقه صادر شده است. - اخبار استانها -

محمدعلی نعمت نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد بیان کرد: برای تامین 6 هزار و 50 لیتر کسری آب در مشهد، 16 طرح تامین آب برنامه‌ریزی و به همین منظور بودجه 44 هزار میلیارد ریالی برای اجرای این طرح‌ها تصویب و ابلاغ شده است.

وی افزود: در حال حاضر فقط 8 درصد از مجموع سدهای خراسان رضوی پرشدگی آبی دارد و با وجود بارندگی‌های امسال نسبت به دوره بلندمدت، 30 درصد کاهش بارندگی در استان داریم.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی تصریح کرد: برای تامین آب شرب تابستانی سایر شهر‌های خراسان رضوی، مجوز حفر 130 حلقه چاه صادر شده است.

ذخایر سدی تامین کننده آب مشهد هفت درصد آب دارد

نعمت نژاد گفت: در حال حاضر هفت درصد از حجم ذخیره تامین کننده آب مشهد شامل سدهای طرق، دوستی، ارداک و کارده آب دارد که رقم بسیار ناچیزی است و در شرایط سخت آبی قرار داریم.

وی ادامه داد: به طور متوسط هم اکنون مصرف آب مشهد هفت هزار و 150 لیتر بر ثانیه است که این رقم در تابستان به 13 هزار و 200 لیتر بر ثانیه می‌رسد.

مدیر عامل آب منطقه‌ای خراسان رضوی خاطرنشان کرد: میزان بارندگی در مشهد و استان طی سال آبی جاری از مهر تاکنون نسبت به میانگین درازمدت حدود 30 درصد کاهش دارد و امسال سیلابی برای ورود به سدها نداشته‌ایم.

نعمت نژاد با بیان این مطلب که 20 استخر غیرمجاز ذخیره آب کشاورزی در بالادست سد کارده مشهد شناسایی شده است گفت: با توجه به شرایط خشکسالی با هرگونه انشعاب غیرمجاز برخورد می شود و مدیریت مصرف نیز در این شرایط ضروری است.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ۱۹ هزار تن کالا از پاکستان به استان خراسان رضوی وارد شد
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد
  • رشد ۹ درصدی عملیات کانتینری تخلیه و بارگیری کالا در بنادر کشور
  • تخلیه‌ و بارگیری ۱۷.۵ میلیون تن کالا در بنادر کشور
  • صدور مجوز حفر ۱۳۰ حلقه چاه برای تامین آب شرب خراسان رضوی
  • مقاومت منطقه معادلات جدیدی را به صهیونیست‌ها تحمیل کرده است
  • تخلیه و بارگیری ۴۸۵ هزار و ۳۵۲ تن کالا در امیرآباد
  • افزایش ۲۴ درصدی صادرات از خراسان رضوی به پاکستان
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • اجرای ۱۶ طرح برای جبران کسری آب مشهد