Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،امیررضا واعظ آشتیانی در خصوص صحبت‌های مدیرعامل استقلال در رابطه با استفاده مدیران گذشته این باشگاه از افراد فامیل خود، اظهار داشت: منظور سعادتمند من نبوده‌ام. اینطور که از صحبت‌های او متوجه شدم خطابش فتح‌الله‌زاده است که آقای اسدی را به عنوان مدیر مالی به استقلال آورد وگرنه هیچ مدیری در استقلال فامیل‌هایش را سر کار نیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من نسبت به نگاه های رفتاری و مدیریتی نسبت به فتح الله‌زاده انتقاد دارم اما باید اینجا حق را بگویم.  اسدی جزو نیروهای خوب بود، زمانی که من هم برای استقلال فعالیت می‌کردم، از بهترین نیروهای ما بود اما اینکه گفتند مثل برخی فامیل ها را نمی آورم حرف غیر منصفانه و غیر منطقی بوده است. 

واعظ آشتیانی در گفت‌وگو با رادیو جوان در خصوص صحبت‌هایش در رابطه با مدیریت  باشگاه استقلال که به سعادتمند انتقاد کرده بود عزل و نصب ها به صورت قبیله ای است، عنوان کرد:‌ اگر صحبت‌هایی مطرح می‌کنم از سر دلسوزی است تا فرداها برای او تبعات ایجاد نشود. در وزارت ورزش هم تعداد قابل توجهی گیلانی و مازندرانی منصوب هستند از دفتر وزیر تا  دیگران. حالا می گویند طرف مازندرانی نیست.

وی افزود: یک روزی گفتم مراقب لهجه ها در فدراسیون فوتبال باشید و عاقبت هم دیدید به کجا رسیدند اما امروز هم این حرف ها را می گویم به خاطر عناد نیست تا بعدها برایش سوژه نشود. من آرزویم این است که سعادتمند موفق شود تا دیگران دندان تیز نکنند و بخواهند جای او را دوباره بگیرند. من می گویم او کمترین اشتباه را داشته باشد البته همه انسان ها ممکن الخطا هستند اما می گویم کمترین اشتباه پیش بیاید تا عده ای دندان طمع  تیز نکنند. اگر گفتم او قبیله ای و طایفه ای برخورد نکند و مراقبت داشته باشد، خودش خوب می داند چه کسانی از طیف مازندرانی هستند که  رسما رسمیت ندارند اما کنار او هستند

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استقلال امیررضا واعظ آشتیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ شبکه سی‌ان‌ان به نقل از خبرنگاران حاضر در مراسم جمع‌آوری کمک مالی با حضور رئیس‌جمهور آمریکا که روز پنجشنبه برگزار شد، گزارش داد جو بایدن در اظهاراتی که ضبط نمی‌شد، ادعا کرد که عربستان سعودی و سایر کشور‌های عربی «آماده به رسمیت شناختن کامل اسرائیل» هستند.

به گزارش خبرنگاران حاضر در اتاق، بایدن گفت «فعلاً وارد جزئیات نمی‌شوم. اما ببینید من با سعودی‌ها و با همه کشور‌های عربی دیگر از جمله مصر، اردن و قطر کار کرده‌ام؛ آنها آماده هستند اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند، برای نخستین بار اسرائیل را به طور کامل به رسمیت بشناسند».

این مراسم که باراک اوباما و بیل کلینتون روسای‌جمهور دموکرات پیشین ایالات متحده هم در آن حضور داشتند را معترضان به حمایت آمریکا از نسل‌کشی فلسطینیان در غزه دستکم چهار بار قطع کردند و خواستار آتش‌بس فوری شدند.

بایدن در ادامه این اظهارات گفت که «اما باید یک طرح پساغزه (برای اسرائیل) و راهی به سوی راه‌حل دو کشوری وجود داشته باشد. نیاز نیست امروز رخ دهد، اما باید پیشرفت وجود داشته باشد و فکر می‌کنم که می‌توانیم این کار را انجام دهیم».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن: کشورهای عربی آماده‌اند اسرائیل را کاملاً به رسمیت بشناسند!
  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب در سدهای مازندران/ سد آیت‌الله صالحی مازندرانی در آستانه سرریز شدن است
  • پاشینیان: ایروان دولت در تبعید قره‌باغ را به رسمیت نمی‌شناسد
  • (ویدیو) تعریف و تمجید از مهران مدیری روی آنتن صداوسیما
  • فتح‌الله‌زاده: آقای رئیسی چرا بانک خوب را به پرسپولیس دادید؟! / تصمیم شما در تاریخ ثبت می‌شود +عکس
  • واکنش حمید مطهری به بیانیه استقلال درباره تیم ملی
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال و انتقادات از لیست تیم ملی
  • چرا «منشور اخلاقی سیاستمداران» در پارلمان ترکیه رای نیاورد؟
  • رئالیتی شوی بعدی مهران مدیری لو رفت
  • شوخی‌های دوپهلوی مهران مدیری و یوسف تیموری