Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی شعبه دهم مجلس شورای اسلامی گفت که احتمالا نظر نهایی این شعبه درباره اعتبارنامه دلخوش و محمدصالحی فردا صبح اعلام می‌شود.

کمال علی پور در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: جلسه امروز دوشنبه شعبه دهم برای بررسی اعتراضات به اعتبار نامه دو منتخب صومعه صرا و فریدن صبح امروز برگزار شد . معترضین به اعتبارنامه آقای دلخوش در این جلسه موارد اعتراض خود را مطرح کردند و آقای دلخوش نیز مطالب را شنید و دفاعیاتش را طرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  همچنین خانم الهیان اعتراض خود را درباره اعتبارنامه آقای محمد صالحی مطرح کرد ولی فرصت به شنیدن اظهارات ایشان نرسید. نهایتا قرار شد 3 نفر از اعضای شعبه در این رابطه بررسی‌هایی انجام دهند.

وی با بیان این که شعبه دهم استعلامات کتبی و شفاهی از برخی نهادها در مورد اعتبار نامه دو منتخب صومعه صرا و فریدن را انجام داده اضافه کرد: احتمالا نتایج این استعلامات تا پایان وقت امروز به دست ما خواهد رسید و ما فردا صبح پیش از آغاز جلسه علنی تشکیل جلسه خواهیم داد و در این رابطه تصمیم می گیریم.

علیپور اضافه کرد: در مورد اعتراضات به اعتبار نامه آقای دلخوش مکاتبه ای با شورای نگهبان صورت گرفته و شورای نگهبان اعلام کرده از دو موضوع مطرح شده یک موضوع بررسی شده و موردی نبوده و موضوع دوم هم جدید است و باید در مجلس بررسی شود.

نماینده مردم قائم شهر در مجلس اضافه کرد: ما این موارد را پیگیری خواهیم کرد اگر بر اساس مستندات ارائه شده نتیجه رای شعبه نسبت به اعتبارنامه مثبت بود تایید اعتبار نامه‌ها به صحن ارجاع خواهد شد و درغیر این صورت موضوع به کمیسیون تحقیق ارجاع خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: محمد صالحی کاظم دلخوش اعتبارنامه نمایندگان مجلس مجلس یازدهم اعتبار نامه شعبه دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران فردا یکشنبه ۴ اردیبهشت درباره اقدامات و برنامه‌های در دست اقدام این معاونت، به اعضای شورای شهر تهران گزارش می‌دهد. 

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: فردا در دویست و سی امین جلسه شورا، خزانه دار شورا درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود:در این جلسه یک فوریت طرح الزام شهرداری تهران به تشکیل شورای راهبری سلامت شهر تهران هم بررسی خواهد شد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لایحه معرفی ۲۷ نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب و لایحه اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار هم در دستور کار نشست فردای شورای شهر تهران قرار دارد.

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم در 200 شعبه گنبد کاووس انجام می شود
  • اعتبار هشت هزار میلیاردی برای مسکن نیرو‌های مسلح
  • امسال شاهد رونمایی و پرتاب ماهواره‌های جدید خواهیم بود
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • بازگشت کارگران «فروآلیاژ» ازنا به کار
  • از محاکمه کرباسچی تا قطعی شدن کاندیداتوری محمد خاتمی
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا