Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@17:11:53 GMT

کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت میوه در مشهد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۳۹۰

کاهش ۳۰ تا ۴۰ درصدی قیمت میوه در مشهد

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار مشهد گفت: از هفته پیش تاکنون حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش قیمت در میوه داشتیم.

به گزارش قدس آنلاین، حسین مصدق در خصوص وضعیت بازار میوه، اظهار کرد: خوشبختانه میوه‌ها روز به روز در حال کاهش قیمت بوده، هرچه میوه‌های نوبرانه وارد بازار شده و مقدارش بیشتر می‌شود، قیمت کاهش پیدا می‌کند، الان میوه‌های سردرختی و صیفی‌جات نیز وارد بازار می‌شود که این نیز کاهش قیمت‌ها را در پی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به طور مثال انگور هفته قبل ۴۰ تا ۵۰ هزار تومان بوده، اما امروز به ۲۰ تا ۳۰ هزار تومان رسیده، یعنی در این محصول ۴۰ تا ۵۰ درصد کاهش قیمت داشتیم. زردآلو هفته قبل ۳۰ تا ۴۰ هزار تومان بوده که امروز زیر ۳۰ هزار تومان شده، البته درجه یک ۴۰ هزار تومان است، اما ۲۵ هزار تومان نیز داریم.

مصدق بیان کرد: خیار، گوجه‌فرنگی و صیفی‌جات مانند خربزه و طالبی نیز کاهش قیمت داشته، هرچه به تابستان نزدیک‌تر می‌شویم، محصولات همه استان‌ها به بهره‌برداری می‌رسد، بنابراین قیمت‌ها کاهش می‌یابد. هندوانه تغییر قیمتی نسبت به هفته قبل نداشته، زیرا با گرم شدن هوا، میل مردم به هندوانه بیشتر می‌شود.

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و تره‌بار مشهد ادامه داد: پرتقال هنوز در بازار وجود دارد، هفته قبل قیمت آن ۹ تا ۱۰ هزار تومان در عمده‌فروشی بود که امروز به ۷ تا ۷ هزار و ۵۰۰ تومان رسیده، سیب لبنانی سال گذشته به دلیل اینکه موجودی سردخانه رو به اتمام بوده و سیب بهاره یا جدید هم نیامده، کاهش قیمت نداشته، اما اکثر محصولات ارزان شده است.

وی خاطرنشان کرد: از هفته پیش تاکنون حدود ۳۰ تا ۴۰ درصد کاهش قیمت داشتیم. در میوه‌های نوبرانه نیز صد در صد شاهد کاهش قیمت خواهیم بود، هرچه جلوتر برویم روز به روز ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش قیمت در میوه را شاهد خواهیم بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کاهش قیمت درصد کاهش قیمت هزار تومان هفته قبل ۳۰ تا ۴۰ میوه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت طلا و سکه، روز چهارشنبه با کاهش قیمت دلار و افت اونس جهانی طلا همراه شد. در پنجمین روز معاملاتی هفته، سکه‌ امامی و نیم‌سکه به کانال پایین‌تر برگشتند.

قیمت طلا و سکه روز چهارشنبه متاثر از کاهش قیمت دلار در روند نزولی قرار گرفت. در روزهای اخیر کاهش قابل توجه اونس‌ جهانی طلا با افت قیمت دلار تراز شد و قیمت طلا و سکه در بازار داخلی را با خود همراه کرد.

تحلیلگران بازارهای مالی کاهش قیمت سکه و طلای آب‌شده را بیشتر از دلار می‌دانند و معتقدند این دو بازار به مرزهای حمایتی میان‌مدتی رسیده‌اند و در نقطه حساسی قرار دارند. در هفته‌ای که گذشت اخبار سیاسی حاکی از آرامش بود و توانست به روند کاهشی بازارهای مالی به‌ویژه طلا و سکه منجر شود.

گفتنی است در لحظه نگارش این گزارش اونس جهانی طلا با رقم ۲۳۲۱ دلاری در حال معامله است.

سکه امامی نیم میلیون تومان ریخت

قیمت سکه امامی روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت با کاهش ۵۰۹ هزار تومانی با رقم ۴۱ میلیون و ۸۹۸ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار افت ۲۲۰ هزار تومانی داشت و روی قیمت ۳۹ میلیون و ۲۹۵ هزار تومانی ایستاد.

شایان ذکر است در پنجمین روز معاملاتی هفته قیمت نیم‌‌سکه با کاهش ۲۰۰ هزار تومانی با رقم ۲۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی معامله شد. قیمت ربع‌‌سکه افت ۱۰۰ هزار تومانی پیدا کرد و روی رقم ۱۵ میلیون تومانی ایستاد. قیمت سکه گرمی با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی به کانال ۶ میلیون تومانی برگشت و با رقم ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه روند متوازن نداشت

قیمت طلا روز چهارشنبه کاهشی شد. هر مثقال طلای ۱۸ عیار ۹‍‍‍۱ هزار تومان کاهش داشت و در کانال ۱۵ میلیونی عقب‌نشینی کرد. این مقدار طلا با قیمت ۱۵ میلیون و ۳۳۲ هزار تومانی معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار با کاهش ۲۵ هزار تومانی روی رقم سه میلیون و ۵۳۸ هزار تومانی ایستاد. قیمت طلای دست دوم نیز با رقم سه میلیون و ۴۹۱ هزار تومان بسته شد.

حباب سکه در پنجمین روز معاملاتی هفته روند متوازنی نداشت. حباب سکه امامی ۶۹ هزار تومان و سکه گرمی ۴۶ هزار تومان کاهش پیدا کرد. حباب سکه بهار ۲۴۴ هزار تومان،‌ نیم‌سکه ۲۲ هزار تومان و ربع‌سکه ۱۱ هزار تومان رشد کرد.

منبع:‌تجارت نیوز

tags # قیمت سکه و طلا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • آمریکا عامل افزایش قیمت جهانی نفت
  • قیمت طلا و سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش ۰.۰۲ درصدی قیمت جهانی نفت
  • کاهش قیمت تخم‌مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود
  • کاهش قیمت تخم مرغ در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار
  • قیمت طلا و سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نصف شدن بیت‌کوین چیست و آیا مهم است؟