Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان کرمان از برگزاری مراسم رونمایی از سامانه‌ی پاسخگویی تلفنی ۱۴۱ وضعیت راه‌های استان کرمان همزمان با دیگر استان‌های کشور به صورت ویدئوکنفرانس، با حضور معاون وزیر راه خبر داد و گفت: «هم‌استانی‌هایی که قصد سفرهای جاده‌ای را دارند می‌توانند از طریق سامانه‌ی ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شده و علاوه بر این‌که نسبت به طول مسیر خود اطلاعات آنلاین را دریافت می‌کنند، هرگونه رخدادی را که در طول سفر مشاهده کردند را از همین طریق به مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاع دهند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سیدعلی حاج‌سیدعلیخانی با اشاره به دیگر اهداف راه‌اندازی سامانه‌ی استانی ۱۴۱ افزود: «کاهش حجم صف انتظار تماس‌گیرندگان، تسلط بیشتر اپراتورهای استان از اطلاعات راه‌های استان، تمرکززدایی و امکان پاسخگویی توسط کارشناسان استان، رسیدگی به مشکلات در کمترین زمان ممکن و اقدام واکنش سریع در مواقع ضروری از جمله مهم‌ترین اهداف تعیین شده در این سامانه است».

وی بیان کرد: «سامانه‌ی تلفنی ۱۴۱ به‌عنوان پل ارتباطی ما و مردم معرفی می‌شود و با توجه به تسلط کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های استان سعی خواهیم کرد تا در کمترین زمان ممکن پاسخگوی کاربران ازجمله، شرایط محورها، محورهای مسدود و بازگشایی شده، محورهای پرتردد، ارتباط مسیر و فواصل شهرها و استان‌ها باشیم».

حاج‌سیدعلیخانی خاطرنشان کرد: «ثبت شکایت رانندگان، شکایت مسافرین ناوگان حمل‌ونقل عمومی جاده‌ای، بارش‌ها، سوانح جاده‌ای، ریزش‌ها و اتفاقاتی که در طول راه‌ها به وقوع می‌پیوندد از دیگر امکانات سامانه‌ی ۱۴۱ استان است».

وی گفت: «هم‌استانی‌هایی که قصد سفرهای جاده‌ای را دارند می‌توانند از طریق سامانه‌ی ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شده و علاوه بر این‌که نسبت به طول مسیر خود اطلاعات آنلاین را دریافت می‌کنند، هرگونه رخدادی را که در طول سفر مشاهده کردند را از همین طریق به مرکز مدیریت راه‌های استان اطلاع داده و به‌عنوان راهدار افتخاری، ما را در خدمت‌رسانی بهتر یاری نمایند».

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سیدعلیخانی راه های استان سامانه ی جاده ای راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، احمد محمدزاده در نشست کارگروه جوانی جمعیت بیان کرد: با وجود این‌که پنج بانک استان بوشهر از ۱۰۰ تا ۱۶۸ درصد از سهمیه ابلاغی خود در زمینه تسهیلات ازدواج و فرزندآوری را به متقاضیان پرداخت و بقیه بانک‌ها نیز ۹۰ درصد تعهدات خود را پرداخت کرده‌اند، اما همچنان تعداد پشت نوبتی‌ها برای دریافت این تسهیلات بالا است.

وی افزود: حدود ۹ هزار نفر در استان بوشهر در صف انتظار دریافت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج هستند که نیاز است بانک‌های استان با پیگیری، زمینه جذب مجوز و دریافت تسهیلات برای این تعداد فراهم سازند.

استاندار بوشهر اظهار کرد: دولت سیزدهم در زمینه‌های مختلف امتیاز‌های ویژه‌ای برای فرزندآوری و ازدواج در نظر گرفته شده که به دلیل ضعف در اطلاع رسانی خیلی از مردم چندان اطلاعاتی در این زمینه‌ها ندارند.

وی گفت: نیاز است دستگاه‌های متولی در گفتگو با رسانه‌ها و به‌خصوص در قالب میزگرد‌هایی در صدا و سیما، مردم را نسبت‌به خدمات دولت در این بخش‌ها آگاه کنند.

محمدی‌زاده با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ ازدواج آسان در جامعه، بیان کرد: باید مسائل اساسی که منجر به افزایش یا کاهش فرزندآوری و ازدواج و طلاق در شهرستان‌های مختلف می‌شود را احصا کنیم.

وی اطلاع رسانی خدمات بیمه روستایی و عشایری برای زنان را مهم ارزیابی کرد و گفت: زنان روستایی که از سال ۹۶ به بعد صاحب فرزند شده‌اند از خدمات و مزایای صندوق عشایری و روستایی برخوردار می‌شوند که باید اطلاع رسانی گسترده در این زمینه انجام شود.

استاندار بوشهر افزود: در استان بوشهر هزاران نفر واجد شرایط استفاده از این طرح هستند و باید اطلاع‌رسانی مناسبی انجام شود تا مردم اقدام کنند.

وی تاکید کرد: باید کار فرهنگی در حوزه ازدواج و فرزندآوری در شهرستان‌های استان انجام شود تا شاهد افزایش ازدواج و فرزندآوری و کاهش طلاق در جامعه باشیم.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات فرزندآوری و ازدواج در بوشهر تسریع شود
  • رئیس شورای اطلاع رسانی دولت : قرار نیست تغییری در تیم اقتصادی دولت انجام‌ گیرد
  • همه راه‌های اصلی و روستایی شمال استان کرمان باز هستند
  • تکذیب تغییر در تیم اقتصادی دولت
  • تغییر در تیم اقتصادی دولت کذب است
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود
  •  اطلاع‌رسانی نقش مهمی در ترغیب مالکین به اخذ سند دارد
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌ها
  • پیگیری وضعیت جاده ورودی ایوانکی
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان