Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@14:48:18 GMT

انهدام باند 6 نفره سارقان مسلح در قم

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۴۱۱

انهدام باند 6 نفره سارقان مسلح در قم

فرمانده انتظامی استان قم با اشاره به شناسایی و دستگیری باند سارقان مسلح در یکی از شهرستان های همجوار قم، گفت: کمتر از 48 ساعت مخفیگاه این افراد شناسایی و طی عملیات پیچیده پلیسی هر 6 عضو این باند دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی وقوع سرقت مسلحانه از مغازه طلا فروشی در قم، با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان تشکیل و موضوع در دستور کار آن ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی کمتر از 48 ساعت مخفیگاه این افراد در باغی در یکی از روستاهای شهرستان همجوار قم شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری آن ها به شهرستان مذکور اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر 6 عضو این باند را دستگیر کردند.

سردار میرفیضی گفت: سپس طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، 3 قبضه سلاح شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه 43  تیر جنگی و 2 قبضه سلاح کلت کمری به همراه 22 تیر جنگی کشف شد.

وی افزود: پس از انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان قم و تحقیقات صورت گرفته، به سرقت مسلحانه از 2 مغازه طلافروشی در قم و همچنین سرقت از 2 بانک در شهرستان همجوار استان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: طلا پلیس سرقت طلا استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران/ مجازات سنگین در انتظار سارقان

به گزارش خبرآنلاین، فرمانده انتظامی تهران بزرگ درباره زورگیران پرونده بزرگراه صدر گفت: اینگونه سرقت‌ها که با تهدید سلاح است، مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.

مهر در خبری نوشت: برنامه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با عنوان بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر توسط متهمین پرونده امروز دوشنبه ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ در بزرگراه صدر (مسیر غرب به شرق)، نرسیده به بلوار قیطریه برگزار شد.

در حاشیه این برنامه سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در جمع خبرنگاران در بزرگراه صدر گفت: ما از شهروندی که توانست تصویر وقوع جرم را تصویربرداری کند سپاسگزاریم چرا که با انتشار از آن به همکاران انتظامی کمک کردند.

وی افزود: زمانی که از سامانه ۱۱۰ مطلع شدیم در تلاش شبانه روزی با کاراگاهان در کمتر از ۲۴ ساعت این افراد را توانستیم در مخفیگاهشان پیدا کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: این افراد به دلیل ترس از شناسایی شدن از تهران متواری و در استان دیگری مخفی شدند و هر گونه ارتباطشان را قطع کردند.

وی ادامه داد: اما تجربه و تجهیزات نیروی پلیس باعث دستگیری و انتقال آنها شد.

سردار محمدیان گفت: اینگونه سرقت‌ها که با تهدید سلاح هست مجازات سنگینی در حد محاربه دارد.

وی افزود: دستگاه قضائی با توجه به نوع سرقت اشد مجازات را در نظر خواهد گرفت امیدواریم عبرتی برای سایر مجرمین باشد و بدانند دیر یا زود به دام قانون گرفتار می‌شوند.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه مردم باید به پلیس اطمینان داشته باشند، گفت: همچنین شهروندان باید فرصت را از سارقین بگیرند و از مواردی مانند قفل کودک استفاده شود چراکه می‌توان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ بیان کرد: اولین مدعی کشف این جرم دادستانی بود و اعلام شد که پرونده در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

وی در خصوص صدای تیراندازی گفت: صدای تیراندازی توسط ماموری که در مأموریت نبوده اما با فاصله متوجه سرقت می‌شود رخ داده است اما باید گفت خود متهمان سلاح داشته‌اند.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895392

دیگر خبرها

  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه
  • دستگیری باند سارقان کابل برق در تالش
  • بازداشت باند خانوادگی سارقان در زنجان
  • دستگیری سارقان صدر با هوشمندی و ابزار پلیس
  • بازسازی صحنه زورگیری در بزرگراه صدر تهران/ مجازات سنگین در انتظار سارقان
  • مجازات سنگین در انتظار سارقان بزرگراه صدر
  • دستگیری باند ۵ نفره سارقان و ۴ مالخر تجهیزات داخل خودرو در اصفهان
  • انهدام باند سارقان احشام در پارس آباد
  • انهدام ۲ باند سارقان خودرو در تبریز
  • انهدام باند سرقت محصولات باغی در اصفهان