Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@07:31:07 GMT

دارندگان سهام عدالت تسهیلات نقدی دریافت نمی‌کنند

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۴۳۴

دارندگان سهام عدالت تسهیلات نقدی دریافت نمی‌کنند

نایب رییس اتاق بازرگانی ایران با بیان اینکه به دارندگان سهام عدالت تسهیلات نقدی اعطا نمی‌شود، برخی مزایای کارت اعتباری سهام عدالت را برشمرد.

حسین سلاح ورزی درباره جزئیات اختصاص کارت اعتباری به دارندگان سهام عدالت اظهار کرد: سهام عدالت مجموعه و پرتفویی از سهام با ارزش و بنیادین است و هدف آزادسازی آنها این بوده که دارندگان این سهام بتوانند از منافع اقتصادی آن در شرایطی که نیاز دارند، استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از طرف دیگر نیاز اقتصادی دارندگان سهام عدالت نباید منجر به فروش زودهنگام، ارزان یا عجله‌ای این سهام با ارزش شود لذا این بحث مطرح شد که سازوکاری دیده شود تا اعتبار خریدی را در اختیار دارندگان سهام عدالت قرار دهند، اما جزئیات آن هنوز مشخص نشده است.

عضو شورای عالی بورس ادامه داد: اعتبار خرید منافع مختلف و متعددی برای دارندگان سهام عدالت در پی دارد و این افراد در قالب اعتبار خرید خود می‌توانند هر زمانی که نیازی داشته باشند، از آن استفاده و البته بهره و کارمزدی را بپردازند.

سلاح ورزی گفت: البته مزیت سوم اعطای اعتبار خرید به دارندگان سهام عدالت نیز آن است که دارندگان سهام عدالت می‌توانند در شرایط مناسب‌تر و با قیمت بهتر سهام خود را معامله کنند.

وی ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی نیز نگاه مثبت و حمایتی از اعطای اعتبار خرید به دارندگان سهام عدالت دارد و قرار است نظام بانکی با این نگاه پیگیری این امر را انجام دهد تا اعطای اعتبار خرید به دارندگان سهام عدالت اجرایی شود.

نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: در این زمینه تمرکز بر روی اعتبار خرید قرار دارد و قرار نیست تسهیلات نقدی یا وام به دارندگان سهام عدالت اعطا شود. لازم به ذکر است اجرای سیستم اعتبار خرید می‌تواند تحریک تقاضا را نیز به دنبال داشته باشد.

منبع: ای بنا

کد خبر 426609

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سهام عدالت سامانه سهام عدالت مالکیت سهام عدالت خرید و فروش سهام عدالت فروش سهام عدالت تسهیلات بانکی تسهیلات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دارندگان سهام عدالت اعتبار خرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳

یوسف شعبانی افزود: تعداد بیمه‌شدگان اجباری سطح استان همدان در ابتدای سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۴۱ هزار نفر بود که در پایان سال گذشته این تعداد به ۱۴۹ هزار و ۷۰۰ نفر افزایش پیدا کرد.

وی در ادامه با اشاره به ثبت آمار در سامانه رصد تصریح کرد: ۹۱۷ طرح در استان در سامانه رصد قابل بررسی است. ضمن اینکه تمام طرح‌های قابل بررسی، باید با تعیین ضرب‌العجل تعیین تکلیف شود تا در راستی‌آزمایی دچار مشکل نشویم.

شعبانی همچنین بیان کرد: با توجه به وضعیت شهرستان بهار در حوزه کسب‌وکار، تزریق تسهیلات در بخش ایجاد توسعه و سرمایه در گردش به شهرستان ضرورت دارد و باید رفت و برگشت تسهیلات در حوزه شهرستان بهار متمرکز باشد تا ظرفیت‌های بالقوه به فعلیت برسد.

وی بیان کرد: شهرستان بهار در جذب اعتبار مشاغل خانگی با پرداخت ۱۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، رتبه دوم استان را در سال گذشته به دست آورد. 

شعبانی ادامه داد: اعتبار تسهیلات مشاغل خانگی استان همدان در سال گذشته افزون بر ۱۶۲ میلیارد تومان بود که از این میزان اعتبار افزون بر ۱۱۴ میلیارد تومان آن پرداخت شد.

وی همچنین با اشاره به سیاست‌گذاری سال جدید گفت: امسال ۲۵ درصد تمام تسهیلات اشتغال در اختیار شهرستان‌ها، باید مختص به فارغ‌التحصیلان دانشگاهی باشد و ۴۲ درصد پیشرفت اشتغالزایی ما در فضای کسب‌وکار، با حضور فارغ‌التحصیلان دانشگاهی انجام شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان اضافه کرد: ایجاد کارگاه‌های جدید در قالب طرح‌های کارفرمایی در راستای اشتغال پایدار و بیمه‌های اجباری و جهش در فضای کسب‌وکار در سال‌جاری در اولویت خواهد بود.

وی ادامه داد: طبق سیاست‌ها، ۲۵ درصد کل تسهیلات باید به حوزه تعاون، تشکیل و توسعه تعاونی و رونق کسب‌وکار در تعاونی‌ها اختصاص یابد و در این رابطه به روستا‌های کانونی در این حوزه توجه ویژه شود ضمن اینکه طبق برنامه هفتم توسعه، در هر سال از برنامه، لحاظ دو درصد پیشرفت تعاونی‌ها ضروری است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • اعطای گواهینامه بین المللی فرودگاهی به فرودگاه شیراز
  • آغاز فروش تاکسی برقی از امروز در تهران | دارندگان تاکسی فرسوده تسهیلات می گیرند
  • آغاز ثبت‌نام دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • ثبت‌نام از دارندگان تاکسی فرسوده برای جایگزینی با خودروی برقی
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • تعهد ۱۷ هزار و ۶۶۹ نفری اشتغال استان همدان در سال ۱۴۰۳
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟