Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدمهدی تندگویان با اشاره به مشارکت جامعه ورزش و تشکل‌های جوان در رزمایش همت جوانانه - کمک مومنانه ضمن قدردانی و تشکر از مدیران کل استان‌ها، هیات‌های استانی و تشکل‌های جوانان اظهار داشت:‌ این رزمایش در جهت لبیک به دستور مقام معظم رهبری تصمیم انجام پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای ماه مبارک رمضان به منظور امدادرسانی معیشتی به خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور برنامه‌ای طراحی و شعاری برای حوزه وزارت ورزش و جوانان تحت عنوان (همت جوانانه - کمک مومنانه ) تعریف و درخواست شد که در هر یک از استان‌ها با کمک هیات‌های ورزشی (که پیش از این نیز نیز اقدامات عام‌المنفعه انجام می‌دادند) این طرح اجرایی شود.

معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ابتدا رقم ۲۴۰ هزار خانوار برای کل کشور با سهمیه‌بندی استانی نسبت به درصد نیازمندان جمعیت هر استان به ادارات کل ابلاغ و از ادارات کل ورزش و جوانان خواسته شد که این موضوع را مدیریت کنند.

وی ادامه داد: براساس برآوردها توزیع بسته‌های معیشتی برعهده گرفته شد و در نیمه ماه رمضان مطابق با گزارش استان‌ها تعداد خانوارها نیز به ۱۸۰ هزار رسید.

تندگویان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شد که شمار این خانوارها از ۲۴۰ هزار نیز بگذرد و خوشبختانه در پایان ماه مبارک رمضان با جمع‌بندی گزارش‌ها رقم ۴۰۸ هزار خانواده نیازمند برآورد شد که با همت تشکل‌های جوانان و حمایت‌ها پک‌های معیشتی در اختیار آنها قرار گرفت.

وی تاکید کرد: نسبت به پیش بینی‌های اولیه ۱۶۰ درصد (نزدیک به دو برابر پیشبینی اولیه) به اهداف این طرح دسترسی و این اقدام به همت تشکل‌ها، ورزشکاران و هیات‌ها با استفاده از ظرفیت‌های محلی، خیرین، کارخانه‌ها و تولیدات استان‌ها و شماری از نهادها (بدون یک ریال اعتبار دولتی) انجام پذیرفت.

وی با بیان این که در این رزمایش ۷۰۰ تشکل مردم نهاد جوانان حضور یافتند، افزود: برای جمع‌آوری، ضدعفونی و توزیع بسته‌های حمایتی نیز ۹ هزار نفر از جوانان عضو سمن‌ها فعالیت داشتند.

معاون امور ساماندهی جوانان همچنین خاطرنشان کرد: ۸۳۰ هیات ورزشی جامعه جوانان نیز در این طرح مشارکت و اقلام ضروری را جمع آوری و در اختیار ستادها قرار دادند.

۴۰۸ هزار خانوار تحت پوشش رزمایش همت‌جوانانه - کمک‌مومنانه قرار گرفت

تندگویان ادامه داد: این رزمایش که به مدت یک ماه ۴۰۸ هزار خانواده را تحت پوشش قرار داد، دستاورد مهمی برای وزارت ورزش و جوانان محسوب می‌شود.

به گفته وی مبلغ ریالی این طرح در سراسر کشور برابر با ۸۰ میلیارد ریال است که از طریق ظرفیت‌های داوطلبانه و مجمع خیرین‌ تامین شده است.

برچسب‌ها سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان رزمايش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان رزمايش سازمان های مردم نهاد محمدمهدی تندگویان رزمايش ورزش و جوانان همت جوانانه کمک مومنانه استان ها تشکل ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، روح الله صیادیان خواه مسئول نهاد رهبری دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج در این مراسم با اشاره به مشکلات جوانان در امر ازدواج، توجه به حل همه جانبه این مشکلات را پایه اصلی فرهنگ‌سازی در راستای اجرای حجاب و دور نگه داشتن جوانان از ابتذال در جامعه و مبارزه با آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی عنوان و تاکید کرد: متاسفانه هرچه مشکلات جوانان در امر ازدواج بیشتر می‌شود عرصه بر آنها تنگ‌تر شده و معضلاتی تحت عنوان بدحجابی و نابهنجاری‌ها در جامعه نمود بیشتری پیدا می‌کند و این مسئله جامعه را زیر سوال برده و ارزش‌های آن را مختل می‌کند.

وی افزود: پوشش دانشجویان در محیط‌های آموزشی و پژوهشی باید کامل و بر اساس شئونات اسلامی و دانشجویی باشد. با توجه به اینکه پوشش آراسته توام با وقار یکی از مهم‌ترین شئون شخصیت و لازمه احترام به دانش و آن مکان مقدسی است که افراد از نعمت کسب دانش بهره‌مند می‌شوند، انتظار می‌رود مطابق قانون کلیه اساتید، کارکنان، دانشجویان و ارباب رجوع دانشگاه از پوشش ظاهری متناسب با محیط علمی برخوردار باشند.

همچنین در این میزگرد هر کدام از مسئولین تشکل‌ها به بیان دیدگاه خود نیز پرداختند.

خبرنگار: سعیده صداقت نژاد

انتهای خبر/

کد خبر: 1228234 برچسب‌ها حجاب

دیگر خبرها

  • تاکید مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی بر اهمیت استعداد یابی
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • آغاز عملیات احداث فاز اول پیست تارتان در اهر
  • برگزاری میزگرد پوشش دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی یاسوج
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود