Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-16@18:07:19 GMT

بازداشت دختر شهردار نیویورک در تظاهرات ضد نژادپرستی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۴۵۱

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی اینسایدر، «چیارا دی بلاسیو»، دختر شهردار نیویورک، طی تظاهرات شامگاه شنبه در اعتراض به قتل وحشیانه یک شهروند سیاه‌پوست به دست پلیس، بازداشت شده بود.

این خبر را منابع آگاه در پلیس نیویورک اعلام کردند.

بنا به اظهارات منابع پلیس، دختر ۲۵ ساله «بیل دی بلاسیو»، شهردار نیویورک ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه شنبه در پی شرکت در تظاهراتی اعتراضی بازداشت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزودند که وی به تجمع غیرقانونی متهم شده و ساعاتی بعد آزاد شده است. او بناست در آینده به این خاطر در دادگاه حاضر شود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که روز شنبه ۳۴۵ تن از سوی پلیس بازداشت شدند.


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نیویورک جرج فلوید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است

 مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: خبر در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب و این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد. یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودرو‌ها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر گردید و در ایام نوروز به زندان منتقل می‌گردد.

 بنا بر دستورقضایی برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام که حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه، که با حضور عوامل اورژانس بلافاصله به مرکز پزشکی منتقل و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده نموده و فوت شده است.

گفتنی است دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر گردیده است.

گفتنی است: موج سواران در فضای مجازی ساعتی قبل در یک خبر جعلی اعلام کردند یک دختر به دلیل بی حجابی (همزمان با اجرای طرح حجاب و عفاف) توسط پلیس پایتخت بازداشت و سپس به دلایلی جانباخته است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • سرکوب تظاهرات همبستگی با غزه در شیکاگو از سوی پلیس آمریکا+ تصاویر
  • پلیس: مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی کذب است/ یک متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرد و فوت شد!
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • توضیح منبع آگاه درباره مرگ یک دختر در ساختمان وزرا بخاطر بی حجابی!
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • خیابان میرزارضای کرمانی و قلعه دختر، مقصد بازدید هفتگی شهردار کرمان
  • یک کشته و ۷ زخمی بر اثر تیراندازی در شیکاگو
  • اعتراضات علیه ممنوعیت کنگره فلسطین در برلین
  • اعلام دلیل بازداشت موقت همسر و دختر احمدرضا عابدزاده؛ تنش با ماموران عفاف و حجاب!