Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@04:47:29 GMT

روند تکمیل مجتمع فرهنگی قرآنی شهرستان دیر تسریع شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۴۶۱

روند تکمیل مجتمع فرهنگی قرآنی شهرستان دیر تسریع شود

به گزارش  خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی صبح دوشنبه در نشست با فرماندار دیر بر لزوم تسریع در تکمیل مجتمع فرهنگی، قرآنی شهرستان تاکید کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر نقش مؤسسات و خانه‌های قرآنی در نشر معارف اسلامی و فرهنگ دینی و انقلابی را مهم عنوان کرد و افزود: تکمیل و آغاز به کار مجتمع فرهنگی، قرآنی دیر گام بلندی در راستای ارتقای فرهنگ دینی شهرستان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تقدیر از همدلی مسئولان استانی و شهرستانی و همچنین فرماندار دیر اظهار امیدواری کرد که با اختصاص اعتبار مناسب به مجتمع فرهنگی، قرآنی در حال ساخت این شهرستان, زمینه تکمیل و آغاز به فعالیت این مرکز فرهنگ اسلامی فراهم شود.

کریم علی حسنی فرماندار دیر نیز اظهار امیدواری کرد که به منظور تسریع در تکمیل پروژه، اعتبار مورد نیاز به منظور افتتاح در کوتاه‌ترین بازه زمانی تزریق شود.

این نشست با حضور حجت‌الاسلام سیدابراهیم سعیدی رئیس اداره شهرستان دیّر برگزار شد و در حاشیه آن از مجتمع قرآنی در حال ساخت و همچنین ساختمان اداری اداره تبلیغات اسلامی بازدید به عمل آمد.

کد خبر 4939236

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر تبلیغات اسلامی بوشهر شهرستان دیر فرمانداری دیر ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند یاسوج ستاد مقابله با کرونا مجتمع فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، صبح امروز معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار به همراه مسئولان استانی از وضعیت ساخت و ساز سایت دوازده امام آزادشهر بازدید نمودند و در ادامه نشستی با موضوع تسریع در روند واگذاری این واحد‌ها برگزار گردید.


مهندس ابوالحسینی در این نشست گفت: ۶۰ واحد این سایت تا ۱۵ روز آینده به متقاضیان واگذار می‌شود و ۱۲۰ واحد دیگر بزودی با تسریع در روند ساخت و ساز واحد‌ها به متقاضیان واگذار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • نقش مساجد فراتر از محلی برای عبادت است
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • مهدیه قزوین به عنوان یک ابر فرهنگ‌سرای متعلق به شهرداری تکمیل شود
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره‌های فرهنگی تبریز
  • واگذاری سایت دوازدهم آزادشهر به متقاضیان
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا معارفه شد
  • اختتامیه نخستین دوره مسابقات فرهنگی، قرآنی مسطورا در شهرستان خواف
  • توجه به گردشگری غذا در جشنواره های فرهنگی تبریز
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود