Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دبیرخانه فراخوان هنرهای تجسمی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، طی بیانیه هیئت داوران، از بین آثار رسیده به دبیرخانه در بخش کاریکاتور، نقاشی و طراحی، پوستر، تصویرسازی و خوشنویسی، آثار برگزیده را معرفی کرد.

طبق این گزارش، آثار رسیده با موضوعاتی نظیر مقابله با کرونا، خانواده کرونا را شکست می دهد، رعایت بهداشت فردی، پرستاران و پزشکان پیشگامان مبارزه با کرونا، نوروز در خانه می مانیم و روز طبیعت و محیط زیست شکل گرفته بود و به دلیل استقبال خوب در بخش کاریکاتور، برگزیدگان در سطح کشور و استان معرفی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«منصوره دهقانی» و «ابوالقاسم طحانیان» از هنرمندان تجسمی مطرح کشور به عنوان داوران این فراخوان منصوب شدند.

در بیانیه هیئت داوران آمده است: پس از انتشار فراخوان هنرهای تجسمی «کرونا را شکست می دهیم» توسط حوزه هنری انقلاب اسلامی استان بوشهر، در بخش های کاریکاتور، پوستر، تصویر سازی، خوشنویسی، نقاشی و طراحی از سمت استان و کشور کارهای خوبی توسط دبیرخانه دریافت شد.

به دلیل اینکه در بیشتر رشته های فراخوان، در سطح ملی و بین المللی آثار زیادی با موضوع کرونا ویروس خلق شده است در بخش داوری سعی بر آن شد، ابتدا ایده های نو آثار در نظر گرفته شود و سپس اجرا مورد بررسی قرار گرفت و آثار ارزیابی و انتخاب شدند.

طی داوری آثار کاریکاتور، در سطح کشور، «فرهاد رحیم قراملکی» از تبریز، «راضیه رازقی» و «الهام خوش انجام» از کرمانشاه، به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش کاریکاتور کسب کردند.

همچنین طی داوری آثار کاریکاتور در سطح استان، «سید منصور مزارعی» از وحدتیه، «اسماعیل آلشلو» و «ریحانه ابراهیمی» از برازجان، به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش کاریکاتور کسب کردند.

در بخش پوستر، «سمیرا ماحوزی» از بوشهر، «عرفان غلامی» از اصفهان و «صدف فریدی» از برازجان به ترتیب موفق به کسب مقام اول تا سوم شدند.

نفرات اول تا سوم در بخش تصویر سازی نیز به ترتیب، «فاطمه حیدری» از برازجان، «زهرا ریشهری زاده» و «سیده مرضیه ارشد» از بوشهر معرفی شدند.

همچنین «محمد امین تفکری» و «زهرا زمانی» از برازجان و «بهار قائد زاده» از آبپخش نیز به ترتیب مقام اول تا سوم را در بخش نقاشی کسب کردند.

به دلیل محدودیت آثار دریافتی در بخش خوشنویسی، «محمود نادری» از برازجان مقام برگزیده را کسب کرد.

کد خبر 4939230

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر ویروس کرونا هنرهای تجسمی ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس نماز عید سعید فطر بیرجند یاسوج ستاد مقابله با کرونا بخش کاریکاتور مقام اول تا سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورس مثبت بسته شد

شاخص بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته با رشد حدود ۱۲ هزار واحد به رقم دو میلیون و ۲۶۱ هزار واحد رسید.

به گزارش ایسنا، تالار شیشه‌ای سه روز از چهار روز کاری ابتدای سال ۱۴۰۳ سبزرنگ شد؛ به طوری که در روزهای یکشنبه و دوشنبه به ترتیب ۴۱ و ۱۷ هزار واحد رشد کرد اما دیروز  حدود ۴۰۰۰ واحد کاهش یافت. امروز ولی مجدد بورس مقداری افزایش پیدا کرد و شاخص کل با افزایش ۱۱ هزار و ۹۷۲ واحد در عدد دو میلیون و ۲۶۱ هزار واحد ایستاد.

شاخص هم‌وزن نیز ۲۸۰۰ واحد رشد کرد و به رقم ۷۷۰ هزار و ۴۵۸ واحد رسید.

تعداد معاملات روز چهارشنبه بورس بیش از ۴۲۹ هزار فقره بود که ارزش آن ۶۳۸۲ میلیارد تومان شد.

فارس، ذوب، بوعلی و وامید بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نمادهای پرتراکنش نیز به ترتیب ذوب، خودرو، فولاد و ثشاهد بودند.

امروز فرابورس ایران هم ۵۱ واحد افزایش یافت و شاخص کل آن به ۲۶ هزار و ۷ واحد رسید.

امروز بیش از ۲۳۷ هزار معامله در فرابورس انجام شد که ارزش آن به ۱۱ هزار و ۲۱۴ میلیارد تومان رسید.

آریا و تجلی تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس داشتند اما خاور و انتخاب به عنوان نمادهای تاثیرگذار، منفی شدند. نمادهای پرتراکنش نیز کرومیت، خاور، بیوتیک و آردینه بودند که بجز بیوتیک سایر نمادها قرمزپوش شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برگزیدگان ششمین کنگره مواهب در قم معرفی شدند
  • نامگذاری و ترتیب سوره‌های قرآن را پیدا کنید
  • آسمان صاف تا قسمتی ابری همدان طی ۵ روز آینده
  • افزایش ۱۰ درصدی تولید تجمعی آریاساسول در ۱۴۰۲
  • نوروزگاه چهلستون، ظرفیتی برای معرفی شهرستان‌ها
  • تیم فوتسال افغانستان به مقام سوم دست یافت
  • بورس مثبت بسته شد
  • روز ملی هنرهای نمایشی فرصتی برای آسیب‌شناسی باشد
  • دوسالانه‌های تجسمی با چه چالش‌هایی دست و پنجه نرم می‌کنند؟
  • معرفی برگزیدگان مرحله کشوری رویداد ملی مدرسه، منزل، تعالی محصل