Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و شهدای قیام 15 خردادماه روز سه شنبه 13 خردادماه در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

عباس صفدری در گفت وگو با ایسنا افزود: مراسم بزرگداشت ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی و قیام خونین 15 خرداد در زاهدان ساعت 9 صبح روز سه شنبه 13 خردادماه در محل حسینیه عاشقان ثارالله با رعایت موازین بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی با حضور منتخبی از مسوولان و اقشار مختلف مردمی علیرغم محدودیت های حاصله به سبب شیوع ویروس کرونا  برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: هدف از برگزاری مراسم نکوداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی، تبیین آرا و اندیشه ای حضرت امام و آشنایی نسل جوان امروزی با افکار و آرا و اندیشه های بلند امام راحل می باشد.

وی گفت: هم زمان به موازات این مراسم در زاهدان در سراسر استان نیز مراسم ارتحال امام(ره) در شهرهایی که وضعیت سفید دارند با هماهنگی ستادهای شهرستانی مقابله با کرونا برگزار خواهد شد.

صفدری برگزاری مسابقات فرهنگی، مقاله نویسی، شعرخوانی، خاطره نویسی و داستان های کوتاه را از دیگر برنامه های گرامی داشت ارتحال حضرت امام(ره) در فضای مجازی عنوان کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان سالگرد ارتحال امام خمینی ره استانی فرهنگی و هنری سیستان و بلوچستان کبیر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان،  رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: از دهه دوم فروردین امسال تاکنون بیش‌از ۱۰ هزار ۱۲۶ تن گندم از کشاورزان شهرستان‌های جنوبی این استان خریداری شده است.
 سید حسینی با بیان اینکه در سال زراعی جاری ۳۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان به زیر کشت گندم رفته است افزود: کار برداشت ۱۰ درصد از گندمزار‌های سیستان وبلوچستان به اتمام رسیده است.
وی تصریح کرد: بیش از ۱۵۰ دستگاه کمباین بومی و مهاجر و ۶۰۰دستگاه دروگر جهت برداشت محصول گندم و ۱۶ مرکز خرید جهت تحویل گندم کشاورزان در سطح استان پیش بینی و آماده خدمت رسانی می‌باشند.
سیدحسینی افزود: در سال زراعی گذشته ۳۲ هزار هکتار در سیستان وبلوچستان گندم کشت و کشاورزان ۷۰ هزار تن گندم آردی و بذری به مراکز خرید تحویل دادند.

دیگر خبرها

  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • چهارشنبه این هفته سیستان وبلوچستان ودغدغه‌های شما هم استانی‌ها
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • کارگران فردا با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • دیدار جمعی از کارگران با رهبر انقلاب فردا برگزار می‌شود
  • ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند
  • دیدار ۴۰ نفر از کارگران سیستان و بلوچستان با رهبر انقلاب
  • ۴۰ کارگر از سیستان و بلوچستان به دیدار رهبر انقلاب می‌روند