Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن جوان تیم فوتبال لیورپول با رد پیشنهاد ملاقات با کاپیتان رئال مادرید، نارضایتی خود را از اتفاقی که این بازیکن اسپانیایی دو سال قبل باعث آن شد، ابراز کرد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کینه‌ لیورپولی‌ها از سرخیو راموس به خاطر مصدوم کردن ستاره مصری آنها محمد صلاح در فینال لیگ قهرمانان سال 2018 خیلی بیشتر از آن چیزی است که به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن بازی راموس در کشمکش برای گرفتن توپ از صلاح به شیوه‌ای ماهرانه روی او خطا کرد که موجب در رفتن کتف بازیکن لیورپول و خروج او از میدان شد. با خروج بهترین گلزن آن فصل لیورپول از ترکیب این تیم و ضربه روحی که به این تیم وارد آمد، ورق به سود رئالی‌ها برگشت و آنها در نهایت بازی را بردند و قهرمان شدند. آن اتفاق سبب شد که بسیاری از لیورپولی‌ها از راموس کینه به دل بگیرند و یکی از آنها هم هارولی الیوت بال 17 ساله این تیم است.

او که محصول آکادمی باشگاه فولام است سال 2019 وارد آنفیلد شد، در پایان فصل گذشته سفری به سانتیاگو برنابئو ورزشگاه خانگی رئال مادرید داشت و این قبل از آن بود که انتقالش به لیورپول قطعی شود و تیم‌های زیادی از جمله خود رئال مادرید به جذب او تمایل داشتند. در آنجا او به اتاقی برده شد که پیراهن سرخیو راموس روی دیوارش نصب شده بود و ظاهراً همان موقع مسئولان باشگاه به الیوت پیشنهاد می‌دهند که آیا تمایل دارد با کاپیتان کهکشانی‌ها ملاقات داشته باشد که او پاسخ منفی می‌دهد.

ابراز رضایت کیه‌لینی از خطای راموس روی صلاح در فینال لیگ قهرمانان اروپا!

 

نشریه اتلتیک به نقل از الیوت در پاسخ به پیشنهاد ملاقات با راموس نوشته است: خیر، لازم نیست. ممنون. بعد از کاری که او با محمد صلاح کرد دیگر علاقه‌ای به او ندارم.»

صلاح یکی از بازیکنان لیورپول است که روی الیوت تأثیر بسزایی گذاشته و به رشد او در این تیم کمک کرد. الیوت درباره مهاجم مصری قرمزپوشان مرسی‌ساید گفت: صلاح سلطان است. با بازی کردن مقابل او در تمرینات من کلی چیز یاد گرفتم. او برای من نقش یک الگوی واقعی را دارد. حتی در باشگاه بدنسازی هم او مرا برای انتخاب وزنه و انجام تمرینات بدنی بهتر راهنمایی می‌کند. او روی بازیکنان جوان تیم تأثیر بسزایی دارد.»

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فوتبال سرخیو راموس رئال مادرید محمد صلاح لیورپول

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال سرخیو راموس رئال مادرید محمد صلاح لیورپول فوتبال سرخیو راموس رئال مادرید محمد صلاح لیورپول رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!

با اینکه تیم ملی فوتبال ایران قبلا در این زمین چمن مصنوعی در عشق آباد مقابل ترکمنستان قرار گرفته، اما هر بار مسابقه در این زمین مشکلاتی برای ملی پوشان ایجاد می‌کند.

تیم ملی در شرایطی به مصاف ترکمنستان رفت که ملی پوشان و کادر فنی از اینکه باید در زمین چمن مصنوعی به میدان بروند. با این وجود بازی کردن در این زمین با چنین خصوصیاتی همواره مشکلات خاص خود را داشته و از کیفیت فوتبال کم می‌کند.

حال تصاویری بعد از اتمام نیمه نخست بازی از رختکن تیم ملی منتشر شده است که نشان می‌دهد مهدی طارمی، مهدی قایدی، محمد قربانی و میلاد محمدی به دلیل کیفیت پایین چمن ورزشگاه پایشان آسیب دیده است.

دیگر خبرها

  • زندگی دوباره ۳ بیماربا اهدای عضو در مشهد
  • صلاح مدل لباس ستاره لیورپول‌ را تغییر داد
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • مصاحبه تلخ برای لیورپول: شاخک‌های رئال فعال شد!‏
  • امباپه، صلاح، مودریک و شاید هم گارناچو؛ ۵ فوتبالیست سرشناس المپیک ۲۰۲۴ کدام ستاره‌ها خواهند بود؟
  • (عکس) بلایی که چمن مصنوعی سر ملی‌پوشان آورد!
  • عکس/ بلایی که چمن بی کیفیت ترکمنستان بر سر ملی پوشان ایران آورد
  • به پیشنهاد پیکه: ستاره سابق رئال به فوتبال برگشت
  • دلیل ازدواج دیوید بکام با ویکتوریا؛ از این خصوصیات او خوشم می‌آید
  • تمرینات خانگی سرخیو راموس در وقفه بازی های ملی با قدرت ادامه دارد! / فیلم