Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با اشاره به برگزاری نماز جماعت در مساجد و امامزادگان استان زنجان گفت: نمازهای یومیه در همه مساجد و امامزاده‌های زنجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برپا خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدموسی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا؛ با اشاره به موضوع بازگشایی مساجد و امامزادگان در استان زنجان اظهار کرد: با بازگشایی امامزادگان و مساجد نماز های یومیه به صورت منظم و با رعایت موارد بهداشتی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه نمازگزاران برای حضور در نماز  باید وسایل عبادی خود را به همراه داشته باشند عنوان کرد: در امامزاده‌ها زیارت ضریح ممنون بوده چون احتمال انتقال بیماری وجود دارد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان زنجان با تاکید براینکه این بیماری هنوز به صورت کامل ریشه کن نشده و باید موارد بهداشتی به صورت کامل در مساجد رعایت شود عنوان کرد: در ایام شب‌های قدر نیز مردم همکاری بسیار خوبی داشتند و موارد بهداشتی را رعایت کردند.

وی از برگزاری برنامه‌های فرهنگی در بستر فضای مجازی افزود: امسال برنامه‌های فرهنگی در فضای مجازی برگزار شد و این روند همچنان ادامه دارد و مسابقات قرآنی نیز در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام موسوی در ادامه به لبیک زنجانی‌ها به فرمان مقام معظم رهبری در کمک مومنانه افزود: زنجانی‌ها در این باره بسیار خوش درخشیدند و همه مردم وارد صحنه شدند و امسال نیز  حدود 8 هزار بسته معیشتی در سطح استان زنجان توزیع شد که این اقدام با حضور خیرین، هیئت امنای مساجد، حسینیه ها و تکیه‌ها انجام شد و همچنین از موقوفات مرتبط با نیت واقفین در این راستا استفاده شد.

وی با تاکید براینکه برای 500 نفر از کارگرانی که در ایام بیماری کرونا بیکار شده بودند کارت هدیه اهدا شد افزود: بیش از یک هزار کیلوگرم گوشت گرم هم در بین خانوار‌های آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان در ادامه با اشاره به پرداخت بدهی نیازمندان به سوپرمارکت‌ها در مناطق کم برخوردار زنجان گفت: در مناطق کم برخوردار خانواده‌هایی که سوپر مارکت‌ها بدهی داشتند شناسایی شده و بدهی آنها پرداخت شد.

وی با تاکید براینکه در این مناطق افرادی که به نانوایی‌ها بدهی داشتند اقدام به پرداخت بدهی آنها شد افزود: 80 هزار قرص نان نیز در مناطق کم برخوردار زنجان به صورت صلواتی توزیع شد.

حجت الاسلام موسوی در پایان با تاکید براینکه برنامه‌های رحلت امام راحل نیز به صورت مجازی در زنجان برگزار خواهد شد عنوان کرد: همه برنامه‌های فرهنگی که در گذشته به صورت حضوری برگزار می‌شد لغو شده و همه این برنامه‌ها در مجازی به صورت منظم برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مناطق کم برخوردار تاکید براینکه برگزار می شود استان زنجان حجت الاسلام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است

شیخ حسین انصاریان در مراسم سالگرد آیت‌الله العظمی بروجردی، هشدار داد: نماز جماعت در کشور به خط پایان رسیده است.

به گزارش جماران؛ وی افزود: به چهارتا مسجد اطراف حرم‌ها نگاه نکنید، در بسیاری از شهر‌ها درب مساجد بسته است.

شیرین‌تر از انبیاء و ائمه هدی و فق‌های واجدالشرایط در عالم نبوده و نبوده است.

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • شیخ انصاریان‌: نماز جماعت به خط پایان رسیده است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه
  • روایت عباس عبدی از بازدیدش از مسجد پارک قیطریه : مسجد را در تقابل با نهادهای دیگر قرار دادن، اعتبار نهاد دین را افزایش نمی‌دهد
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • آمار مشارکت دستگاه‌ها در نماز جماعت آمار خوبی نیست