Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@15:03:24 GMT

فروش سهام عدالت در اپلیکیشن ۷۲۴

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۲۸۹۸

فروش سهام عدالت در اپلیکیشن ۷۲۴

با نصب اپلیکیشن 724 مشمولان سهام عدالت که طی اعلام قبلی روش سهامداری مستقیم را انتخاب کرده‌اند، از امروز می‌توانند با ورود به اپلیکیشن 724 وضعیت سهم‌های موجود در سبد دارایی‌هایشان را مشاهد کنند. اپلیکیشن 724 وابسته به گروه مالی سامان، یکی از نخستین سامانه‌های فروش اینترنتی و غیرحضوری سهام عدالت است که بر اساس مصوبه شورای عالی بورس، پس از آزادسازی سهام عدالت امکان ثبت سفارش فروش ۳۰ درصد از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی متعلق به دارندگان سهام عدالت را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران اپلیکیشن 724 به ساده‌ترین روش و در سریع‌ترین زمان با خیالی آسوده می‌توانند از خدمت نوینی که در راستای آسودگی سهامداران عدالت به بازار سرمایه کشور ارائه شده است، استفاده کنند. با استفاده از اپلیکیشن ۷۲۴ کاربران می‌توانند بدون نیاز به کد بورسی و کاملا غیرحضوری معامله خود را انجام دهند. در این سامانه علاوه بر سهولت کاربری، امکان مشاهده وضعیت درخواست فروش، آخرین اخبار و اطلاعیه‌ها و پشتیبانی آنلاین و .... وجود دارد.

 

اپلیکیشن ۷۲۴ تلاش داشته تا در این شرایط سخت کرونا، آسودگی خاطر را برای سهامدارن عدالت فراهم آورد به همین دلیل پپیش از این نیز، خرید سهام دولت تا سقف 20 میلیون ریال را با 20 درصد تخفیف به کاربران خود ارائه داده بود. مطابق آن طرح و از طریق پذیره‌نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) "واسطه‌گری مالی یکم" به سادگی و بدون حضور افراد، فرصت مناسبی برای همه مردم ایران فراهم شد تا با سرمایه‌گذاری در سهام معتبرترین شرکت‌های دولتی، در اقتصاد کلان کشور شریک شوند.

اپلیکیشن ۷۲۴ از محصولات شرکت پرداخت الکترونیک سامان کیش یک اپلیکیشن همه کاره و امن است. خرید شارژ، خرید بسته ‌های اینترنتی، کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت از طریق QR و کیف پول الکترونیکی تنها بخشی از ویژگی‌های آن است، جالب است بدانید؛ برای تراکنش‌هایی که می‌زنید امتیاز هم دریافت می‌کنید و با همان امتیازها شانستان در قرعه‌کشی‌های ویژه اپلیکیشن ۷۲۴ بالا می‌رود. همه اینها تنها بخشی از  امکانات و ویژگی‌های اپلیکیشن ۷۲۴ است که به سادگی خیال شما را از خدمات پرداختی راحت می‌کند.  

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: سهام عدالت بازار سرمایه فرابورس اپلیکیشن 724 فروش سهام عدالت اپلیکیشن ۷۲۴ اپلیکیشن 724 سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات

پس از تأیید صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس از سوی سازمان خصوصی‌سازی، مزایده رسمی برای واگذاری ۸۵ درصد از سهام این دو باشگاه از صبح امروز (دوشنبه) در فرابورس آغاز شد و در نهایت سهام سرخابی‌ها به فروش رفت.

مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امروز (دوشنبه سوم اردیبهشت ماه) در بازار پایه فرابورس آغاز شد تا به طور رسمی ۸۵ درصد از سهام سرخابی‌ها به خریداران جدید واگذار شود.

قرار بود در این مزایده ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس به ۶ بانک شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین و ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال به شرکت پتروشیمی خلیج‌فارس و چهار شرکت زیر مجموعه آن واگذار شود.

در همین راستا لحظاتی قبل بلوک ۸۵ درصدی استقلال و پرسپولیس معامله شدند.

جزئیات واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال

محمود قامت، معاون نظارت و واگذاری سازمان خصوصی در مورد مزایده سرخابی‌ها و معامله آن، اظهار کرد: امروز متقاضیان خرید دو باشگاه از طرف شرکت فرابورس اجازه حضور در رقابت پیدا کردند به طوری که توسط کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های پتروشیمی هلدینگ خلیج فارس، پتروشیمی پارس، پتروشیمی بوعلی، پتروشیمی شهید تندگویان و پتروشیمی بندر امام درخواست خود را برای خرید ۸۵ سهام شرکت استقلال ارائه کردند و این معامله انجام شد.

وی افزود: کارگزار خریدار قیمت خرید هر سهم پایه باشگاه استقلال ۳,۰۴۶ ریال در سامانه معاملات وارد کرده بود که کارگزاری بانک صنعت و معدن برای فروش سهام این باشگاه از طرف دولت بود و مطابق رویه‌ها و مقررات معاملات فرابورس این معامله در سامانه معاملات قطعی شد که ارزش کل آن ۲,۷۹۳ میلیارد تومان است.

۶ بانک مالک پرسپولیس شدند

معاون سازمان خصوصی در مورد واگذاری باشگاه پرسپولیس نیز گفت: برای خرید ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس نیز کنسرسیومی متشکل از بانک‌های شهر، ملت، صادرات، اقتصاد نوین و بانک رفاه، پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح و ذی‌ربط، به صورت مشترک درخواست خرید سهام شرکت پرسپولیس ارائه کردند.

وی افزود: این ۶ بانک از طرف کارگزار خریدارشان قیمت هر سهم معادل را ۳,۵۸۰ ریال در سامانه معاملات درج کردند که کارگزار فروشنده سهام به نمایندگی از طرف دولت، کارگزاری بانک ملی ایران بود و این هم معامله مطابق رویه قطعی شد.

قامت کل ارزش معامله ۸۵ درصد سهام باشگاه پرسپولیس را حدود ۳,۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

کد خبر 746964

دیگر خبرها

  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • حمله ایران به اسرائیل هنوز در کانون توجه کاربران مجازی/ آیا اسرائیل به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله می‌کند؟ / سود مرحله سوم سهام عدالت کی واریز می‌شود؟ / سیل دوبی و واقعیت‌هایی که سانسور شد/ داغ شدن عنوان جدول لیگ برتر در فضای مجازی
  • سهام استقلال و پرسپولیس به فروش رفت + جزئیات
  • شفافیت در هزینه‌کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کرد‌ها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • شفافیت در هزینه کردها مردم را به پرداخت مالیات ترغیب می‌کند
  • مجمع شرکت سرمایه گذاری استان هرمزگان (سهام عدالت) برگزار خواهد شد
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق «پلیس من» فراهم شد
  • پشت پرده فروش سهام دیجیکالا؛ خستگی استارت‌آپی!
  • امکان پرداخت مستقیم جرائم رانندگی از طریق پلیس من فراهم شد