Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس سابق فدراسیون فوتبال گفت: اساسنامه فدراسیون فوتبال در واقع دست‌نویس تفکرات وزارت ورزش است، نه فدراسیون. تاریخ انتشار: 13:23 - 12 خرداد 1399 - کد خبر: ۶۲۵۵۴۶

خبرگزاری میزان - محمد دادکان رییس سابق فدراسیون فوتبال در برنامه «آفساید» رادیو جوان در ارتباط با وضعیت فوتبال ایران اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*مدیر باشگاه به دنبال بقای تیم و خودش است و نمی‌خواهد کار فرهنگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

*بیش از ۹۰ درصد بودجه فرهنگی باشگاه‌ها در اختیار بوقچی‌هاست.

*یک مدیر دسته اولی و یک مدیر لیگ برتری اول فصل به من گفتند تیم ما دست این تماشاگران است و برای تغییر مربی جنجال می‌کنند.

*ما تکذیب را خوب یاد گرفته‌ایم! همین الان در فدراسیون جلسه‌ای برای تغییر مجدد اساسنامه گذاشته‌اند، اما ببینید منشا کار کجاست. 

*خودم در جلسه تغییر اساسنامه به‌عنوان نماینده وزارت کار شرکت کردم. این اساسنامه در واقع دست‌نویس تفکرات وزارت ورزش است، نه فدراسیون فوتبال.

*وزارت ورزش دارد این اساسنامه را مانند سایر اساسنامه‌ها تنظیم می‌کند، آن را به فدراسیون فوتبال می‌دهد و می‌گوید روی آن کار کنید. 

*برخی از پرسنل وزارت ورزش، این اساسنامه را با دلالی‌گری تهیه کرده‌اند.

*کسی که دبیرکل فدراسیون فوتبال شده است، می‌گوید همه چیز درست است و انجام شد. چه کسی این اساسنامه را دید؟

* تغییر اساسنامه به وزارت ورزش و جوانان ربطی ندارد که آدم‌های خودش را از مسئولان بالا تا کارشناسان و دلال‌ها را می‌گذارد تا اساسنامه را تغییر دهند.

*روزی فقط مدیرعامل دو باشگاه رأی می‌دادند، امروز ۳۲ مدیر باشگاه رأی می‌دهند.

بیشتر بخوانید: زنوزی: هیچ‌کدام از اعضای مجمع در جریان اصلاح اساسنامه نبودند/ بازنشسته‌ها از در پشتی به فوتبال برمی‌گردند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال محمد دادکان فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و توان‌یابان، پس از استعفای مهدی مبینی از ریاست انجمن دوومیدانی، دکتر کوهپایه زاده در حکمی علی اصغر هادیزاده را به عنوان سرپرست انجمن منصوب کرد.

مهدی مبینی به دلیل کاندید شدن برای پست ریاست فدراسیون دو و میدانی امکان حضور تمام وقت در انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان را نداشته و به همین علت از سمت خود کناره گیری کرد.

در حکم رئیس فدراسیون به هادیزاده آمده است:

جناب آقای علی‌اصغر هادی‌زاده

نظربه تعهد، تخصص، تجربیات و سوابق ارزشمند مدیریتی جنابعالی در ورزش قهرمانی، به موجب این حکم به سمت سرپرست انجمن دوومیدانی منصوب می‌شوید.

آرزومند است؛ با اتکال به ایزد منان و با بهره‌گیری از نیروهای متعهد و متخصص درراستای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و با نصب العین قراردادن منویات مقام معظم رهبری در حوزه ورزش در پیشبرد امورات محوله موفق و مؤید باشید.

کد خبر 6063413

دیگر خبرها

  • اگر الزام کنفدراسیون فوتبال آسیا نبود؛ پرسپولیس و استقلال تا ۱۰۰ سال دیگر زیر نظر وزارت ورزش بودند
  • سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و توان‌یابان منصوب شد
  • ضرورت ایجاد بانک اطلاعات کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد
  • حکم رئیس سابق فدراسیون فوتبال چین: حبس ابد!
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی سنتی «گورش» شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی کشتی گورش شد
  • پسندیده نایب رئیس فدراسیون جهانی گورش شد
  • سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی منصوب شد
  • پایان پروژه گران‌قیمت: حباب لیگ عربستان ترکید
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی