Web Analytics Made Easy - Statcounter

آتش‌سوزی در یک لنج تجاری صیادی در شهرستان سیریک موجب بروز خسارت ۲ میلیارد تومانی شد. ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سیریک، یک فروند لنج تجاری 80 تنی سیریک در اسکله خور آذینی دچار آتش‌سوزی شد و کاملا در آتش سوخت.

آتش‌سوزی منطقه خائیز بهبهان مهار شد / آتش‌سوزی جنگل‌ها عمدی بود‌یاسوج| آتش‌سوزی خائیز کنترل و مهار شده استکهگیلویه و بویراحمد| آتش در خائیز فرو نشست؛ حریقی دیده نمی‌شود

فرماندار شهرستان سیریک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اعلام این خبر گفت: این لنج صیادی برای انجام تعمیرات در اسکله صیادی خور آذینی پهلو گرفته بود که دچار حادثه شد و در آتش سوخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمالدینی افزود: انجام فعالیت جوشکاری مخزن باعث این اتفاق شد و خسارت مالی برای صیادان محلی به بار آورد. 

وی افزود: خوشبختانه آتش اطفا شد و این حادثه هیچ گونه خسارت جانی جدی نداشته است.

فرماندار سیریک ارزش ریالی این لنج فایبرگلاسی را 2 میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: مالک این لنج یکی از صیادان محلی و زحمتکش اهل روستای بازگرد در بخش مرکزی دهستان بیابان سیریک است که زمینه اشتغال 10 نفر را با این لنج فراهم آورده بود.

به گزارش تسنیم شهرستان سیریک به‌دلیل ساحلی بودن موقعیت مناسبی برای صیادی دارد که مردم با قایق‌های کوچک و لنج به صید و صیادی مشغول هستند.

انتهای پیام/864/ح

R7555/P/S6,58/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۲۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم کریم زاده پیش ازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران افزود: دو هزار و ۹۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی امسال در تور ماهیگیران افتاد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش صید داشت.

مدیرکل شیلات مازندران با بیان اینکه فصل صید ماهیان استخوانی در دریای خزر از ۲۰ مهر ماه امسال آغاز شد و تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه دارد، گفت: ۲ هزار و ۹۰۰ تن انواع ماهیان استخوانی از ابتدای فصل صید تاکنون در تور ماهیگیران افتاد که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۲۰ درصد افزایش صید داشت.

کریم زاده با اشاره به اینکه در سطح استان ۵۴ شرکت تعاونی صیادی پره فعال است افزود: ارزش اقتصادی این میزان صید در سبد جامعه صیادی ۹۰۰ میلیارد تومان است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ارزش اقتصادی آن ۸۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه شرایط آب و هوایی و جریانات دریایی امسال برای صیادی مساعد بود، گفت: ترکیب صید ماهیان در سبد صیادان تقریباً حدود ۶۰ درصد ماهی سفید، ۳۵ درصد ماهی کفال و حدود ۵ درصد ماهی کپور بوده است.

کد خبر 6058031

دیگر خبرها

  • دستگیری عامل آتش‌سوزی عمدی در کاشان
  • جلوگیری از فعالیت کارگاه کابینت سازی به اتهام تقلب در اصفهان
  • صید ماهیان استخوانی در مازندران ۲۰ درصد بیشتر شد
  • آیندگان هرمزگان قهرمان لیگ یک فوتسال استان شد
  • لزوم برنامه‌ریزی در دزفول برای کاهش خسارت‌های احتمالی بارندگی
  • عرضه مستقیم ماهی در غرفه اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان
  • پرداخت تسهیلات و مطالبات کشاورزان لالی و هندیجان
  • صدورنخستین پروانه اجرای سایبان در شهرستان یزد
  • حریق در استودیوی قدیمیِ مصر مهار شد؛ تحقیقات آغاز شده است
  • مهار آتش سوزی بیشه زار بیت قشم در منطقه حفاظت شده کرخه حمیدیه