Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@03:51:52 GMT

بازدید استاندار گیلان از زیرساخت های ریلی آستارا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۲۰

بازدید استاندار گیلان از زیرساخت های ریلی آستارا

ایسنا/گیلان استاندار گیلان از زیرساخت های ریلی جمهوری اسلامی ایران با جمهوری آذربایجان در شهرستان مرزی بندر آستارا در غرب استان گیلان بازدید کرد.

در نخستین سفر ارسلان زارع استاندار گیلان به شهرستان آستارا در سال جدید، که معاونین استاندار، جمعی از مدیران استانی و فرمانده مرزبانی استان گیلان حضور داشتند، پل ریلی بین دو کشور، راه آهن و پایانه های غلات و نفتی در حال احداث در بارانداز ریلی این بندر مرزی نیز مورد بازدید قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بررسی چگونگی عملیات احداث سومین پل مرزی بین دو کشور که برای تردد کامیون های ترانزیتی در حال احداث است، از دیگر برنامه های سفر عالی ترین مقام دولت در استان گیلان بود.

 زارع در بخش پایانی سفر خود با حضور در سالن اجتماعات فرمانداری آستارا در کارگاه توسعه صادرات غیرنفتی که با حضور مدیران کل استان گیلان و تجار و بازرگانان برگزار شد، شرکت کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی عکس استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است

استاندار گیلان با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه منابع پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۳ گفت: در بودجه امسال، اعتبارات خوبی در حوزه مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغال‌زا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده است.

به گزارش گروه استان های خبرگزای دانشجو، اسدالله عباسی استاندار گیلان ظهر امروز در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی گیلان در سالن الغدیر استانداری با تأکید بر لزوم توزیع عادلانه منابع پیش‌بینی شده در بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: در بودجه امسال، اعتبارات خوبی در حوزه مدیریت پسماند، بهبود ظرفیت‌های تولیدی واشتغال‌زا و نیز حمایت از شهرداری‌ها برای اجرای طرح‌های مهمی، چون طرح تفکیک زباله از مبدا و ساماندهی پسماند مناطق روستایی در نظر گرفته شده که با پیگیری نمایندگان می‌تواند به حصول نتایج مطلوب منتهی شود.

وی با اشاره بر لزوم ایجاد زیرساخت‌ها و الزامات ورود مردم در عرصه‌ی اقتصاد وتولید افزود: برای تحقق عینی شعار سال با نام جهش تولید با مشارکت مردم مستلزم ریل گذاری اقتصاد بر محور نقش آفرینی عموم مردم است.

استاندار گیلان خطاب به اخلالگران در روند مشارکت عمومی در حوزه‌ی تولید و اقتصاد بیان کرد: هر مدیر یا مسئولی که در روند مشارکت مردم در عرصه تولید و اقتصاد کارشکنی و یا سرمایه گذار مردمی را مایوس کند، برکنار خواهد شد.

عباسی با تأکید بر لزوم توجه به فرصت‌سازی در حوزه سرمایه‌گذاری در گیلان افزود: چرا باید برای فعال اقتصادی علاقمند به سرمایه‌گذاری در استانی که بستر برای سرمایه‌گذاری در آن فراهم است مانع ایجاد کنیم؛ باتوجه به استعداد‌هایی که در گیلان از نظر استعداد و منابع انسانی هوش برتر وجود دارد باید فرصت سازی کرد.

وی با بیان اینکه برای تحقق شعار سال در استان دبیرخانه‌ای با حضور صاحبنظران، اندیشمندان و صاحبان ایده و فکر در برش استانی تشکیل می‌شود، تصریح کرد: برای این کار ظرفیت‌های که در استان بویژه در بخش مردمی وجود دارد باید با برگزاری جلسات، مذاکرات مردمی، شعار سال را تبیین کرده و شفاف‌سازیی کنیم.

به گفته استاندار گیلان باید بستر را برای تولید و تجاری‌سازی فراهم کنیم تا صرفا در حد یک ایده باقی نماند و این امر نیازمند به تسهیلات و بستر سازی مناسب است.

عباسی به مزیت‌های نسبی استان در بخش‌های اقتصاد گردشگری، دانش بنیان، کشاورزی و دریا محور اشاره کرد و افزود: این ظرفیت‌ها باید به معنای واقعی تحقق یابد و با رفع موافع موجود و براساس چارچوب و قوانین تعیین شده شرایط را به گونه‌ای فراهم کرد که سرمایه گذاران به سمت سرمایه گذاری در استان جذب شوند.

وی با اشاره به شعار سال که جهش تولید با مشارکت مردم گفت: اجازه هیچ تعلل یا رفتار خارج از چارچوب، اعمال نظر شخصی یا مانع تراشی در موضوع تحقق شعار سال را از سوی دستگاه‌ها نمی‌دهم.

استاندار گیلان از نمایندگان مردم گیلان در مجلس خواست که در تحقق بودجه با دقت نظری که دارند کار‌ها عملیاتی شود، افزود: در کارگروه‌های مختلف شورای برنامه ریزی و توسعه استان؛ برنامه ریزی‌ها براساس آمایش سرزمینی، توزیع عادلانه منابع و شناسایی سرمایه گذاران انجام شود.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۶ طرح ورزشی و آموزشی در اندیمشک
  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • اعتبارات مناسبی در حوزه پسماند در نظر گرفته شده است
  • بازدید فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا از پایگاه های عملیاتی مناطق مرزی بوکان
  • بنا‌های تاریخی قوت گردشگری گیلان است
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • ◄ خلاصه استاندارد UIC 406 در مورد ظرفیت (شبکه ریلی)
  • بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از محور ترانزیتی چابهار -نیکشهر
  • بازدید مشاور وزیر راه و شهرسازی از پروژه ریلی رشت کاسپین