Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: آمار مبتلایان مثبت آزمایشگاهی کرونا در سیستان و بلوچستان به ۲ هزار ۲۹۲ مورد رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، سید محمد هاشمی شهری اظهار کرد: افزایش ۲۲۵ مثبت آزمایشگاهی کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در سیستان و بلوچستان بی سابقه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: مجموع افراد بستری شده در بیمارستان های استان با بیماری های حادّ تنفسی تا صبح امروز یکشنبه ۱۱ خرداد ماه به ۳۵۷۳  نفر رسیده است که  ۲۹۵۶ نفر از آنان پس از طی دوره درمان، ترخیص شده اند.

وی ادامه داد: در این مدت مجموع موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در بیماران بستری و سرپایی استان به ۲۲۹۲مورد رسیده است که ۱۴۰۲ و ۳۸۰و ۵۱۰ نفر به ترتیب در محدوده تحت پوشش دانشگاه‌های علوم پزشکی زاهدان، زابل و ایرانشهر هستند.

هاشمی شهری گفت: از مجموع ۲۲۹۲مورد مثبت آزمایشگاهی نیز ۷۶۲ نفر بعد از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان ترخیص شده اند، ۷۷نفر همچنان در بیمارستان های استان بستری هستند و ۱۱۴نفر نیز متاسفانه جان باخته اند.

انتهای پیام/3139

منبع: فارس

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان آمار علوم پزشکی زاهدان مثبت آزمایشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای نوروز

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون عملیاتی مرکز حوادث و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تمامی پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی در آمادگی کامل به سر می‌برند.

حسن شه بخش در گفت وگو با ایسنا افزود: در راستای ارائه خدمات بهتر در ایام تعطیلات عید نوروز ۸۴ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس در نقاط مختلف استان به خصوص در مکان‌های پرتردد، ورودی و خروجی شهرها، مناطق گردشگری و... مستقر خواهند بود.

وی ادامه داد: همچنین ایستگاه‌های سلامت در مسیرهای پرتردد و محورهای پرحادثه شهری و روستایی برپا خواهد شد.

شه بخش از آمادگی کامل اورژانس در ایام نوروز خبر داد و کفت: در ایام نوورز همانند سایر روزها خدمات کد ۷۲۴ و ۲۴۷ (سکته‌های قلبی و مغزی) به صورت شبانه‌روزی به هم استانی‌های عزیز ارائه می شود.

وی از هم استانی‌های عزیز و مسافرین نوروزی درخواست کرد با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند و در صورت بروز حادثه، ضمن حفظ خونسردی با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۹ اسفند؛ ۱۳ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • پذیرش دانشجوی بین الملل در رشته اندودانتیکس در دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تمهیدات ویژه اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برای نوروز
  • بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرید
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • نام دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در پوستر جهانی
  • آمار جهانی کرونا؛ آمریکا رکورددار مبتلایان روزانه
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۷ اسفند؛ ۱۰ فوتی و یک هزار ابتلای جدید
  • آخرین آمار کرونا در جهان ۲۶ اسفند؛ ۶۰ فوتی و ۵ هزار ابتلای جدید
  • ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به ۷۰۰ نفر در اردوی جهادی طرح سنجش سلامت مهرورزی