Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-19@02:28:19 GMT

آمادگی سلتاویگو برای خرید دائمی رافینیا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۳۴

آمادگی سلتاویگو برای خرید دائمی رافینیا

باشگاه سلتاویگو برای خرید دائمی هافبک بارسلونا اعلام آمادگی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نشریه «موندو دپورتیوو» اسپانیا خبر داد باشگاه سلتاویگو با توجه به عملکرد رضایت بخش رافینیا، هافبک بارسلونا در فصل گذشته در ترکیب تیمش به دنبال خرید دائمی این بازیکن است.

رافینیا فصل گذشته به صورت قرضی از بارسلونا به سلتاویگو رفت و در فصل جاری برای این تیم 17 بازی انجام داد و 2 گل به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین خاطر مسئولان باشگاه سلتاویگو پیشنهاد 16 میلیون یورویی برای خرید دائمی رافینیا به بارسلونا دادند. این درحالیست که هافبک برزیلی نمی خواهد در این تیم بماند.

بنا به گزارش های رسیده هافبک 27 ساله بارسلونا دوست دارد به لیگ انگلیس یا ایتالیا برود. رافینیا در سال 2011 به بارسلونا ملحق شد. او 2 فصل برای آبی-اناری ها بازی کرد و بعد از آن به صورت قرضی به تیم های مختلفی رفته است.

انتهای پیام/ا

 

منبع: فارس

کلیدواژه: بارسلونا اسپانیا عملکرد انگلیس خرید دائمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۱۲ هزار نفر ذیل کمیته حمل‌ ونقل ستاد خدمات سفر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳

تین نیوز

مسئول کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: بالغ بر ۱۲ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم ذیل این کمیته فعالیت می کنند و سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان برای گزارش هرگونه تخلف و شکایت در دسترس شهروندان است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، حمید آقایی با اشاره به تلاش سه ماهه و گاهی بیشتر سازمان ها، شرکت ها و بخش های مختلف با هدف بهبود عبور و مرور و ارتقای ایمنی شهروندان و مسافران نوروزی ۱۴۰۳ اصفهان اظهار کرد: بالغ بر ۱۲ هزار نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم برای فعالیت های حوزه حمل ونقل و ترافیک ذیل این کمیته در ستاد دائمی خدمات سفر فعالیت می کنند.

وی افزود: فعالیت ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، حدود هشت هزار تاکسی، ۵۰۰ نیروی اجرایی و فنی شرکت مهندسی نیک اندیش و مجموعه عوامل ستادی در سازمان ها و شرکت های تاکسیرانی، اتوبوسرانی، مدیریت حمل ونقل بار، شرکت متروی منطقه اصفهان و پایانه های مسافربری، بخشی از امکانات و نیروهای کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان هستند.

مسئول کمیته حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان تاکید کرد: بازرسی های مستمر ستادی از ارائه خدمات حمل ونقلی همچون تاکسی، پارکینگ، مراکز معاینه فنی، اتوبوس از اقدامات حوزه حمل ونقل و ترافیک ستاد دائمی است و در این خصوص گشت ها و اکیپ های این حوزه به صورت شبانه روزی فعالیت می کنند.

وی اضافه کرد: سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری اصفهان برای گزارش هرگونه تخلف و شکایت در دسترس شهروندان است و با هر تخلفی که منجر به تضییع حقوق مسافران و شهروندان شود، برخورد قانونی خواهیم داشت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آمادگی دورتموند برای انتقال دائمی جیدون سانچو با 35 میلیون یورو
  • کرمانشاه، میزبان دائمی جشنواره‌ بین المللی مد و لباس می‌شود
  • خداحافظی رسمی و دائمی فردوسی‌پور از صداوسیما
  • برپایی بازارچه دائمی صنایع‌دستی در ساری
  • فعالیت ۱۲ هزار نفر ذیل کمیته حمل‌ ونقل ستاد خدمات سفر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳
  • اسکان بیش از ۴ هزار نفر در سومین شب فعالیت ستاد خدمات سفر شهر اصفهان
  • برپایی بازارچه دائمی مشاغل خانگی در فردیس
  • ادعای عجیب اسپورت؛ عربستانی ها با 80 میلیون یورو به دنبال رافینیا
  • پیشنهاد هنگفت عربستان: 80 میلیون برای ستاره بارسا
  • آیندهوون به دنبال خرید قطعی مدافع بارسلونا