Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-19@19:49:13 GMT

ساعت کاری جدیدسامانه‌های ساتناوپایا

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۴۰

بانک مرکزی ساعات کاری ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آتی) و پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) از یازدهم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی را اعلام کرد. ناطقان:  بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تغییرات جدید در  ساعت کاری سامانه‌های نظام پرداخت ساتنا و پایا را از تاریخ یازدهم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی به بانک‌ها ابلاغ کرده که در بانک‌ها اعمال شده و بر اساس آن شهروندان می‌توانند از سامانه‌های ساتنا و پایا در روزهای آتی تا اطلاع ثانوی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساعت کاری سامانه ساتنا از یازدهم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی

بر اساس جدول منتشر شده، ساعت کاری سامانه ساتنا (سامانه تسویه ناخالص آتی) از یازدهم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی در دستور پرداخت بین مشتری 14 و در دستور پرداخت بین بانکی 14:30 دقیقه اعلام شده است.

ساعت کاری سامانه پایا از یازدهم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی

بر اساس اعلام بانک مرکزی به شبکه بانکی کشور، ساعت کاری سامانه پایا (سامانه پایاپای الکترونیکی) از یازدهم خرداد ماه تا اطلاع ثانوی در چرخه اول همانند روزهای عادی انجام خواهد شد؛ زمان آغاز پردازش چرخه دوم پایا ساعت 10:45 و چرخه سوم نیز 13:45 دقیقه تعیین شده و تسویه بین بانکی چرخه‌های مزبور نیز در همان روز از طریق ساتنا انجام خواهد شد. از سویی دیگر، بدیهی است، شروع چرخه پایا ( شاپرکی) در روزهای تعطیل رسمی ساعت 13:45 دقیقه اعلام شده است.
منبع: مشرق برچسب ها: ساعت کاری ، ناطقان ، ساتنا ، پایا

منبع: ناطقان

کلیدواژه: ساعت کاری ناطقان ساتنا پایا ساعت کاری سامانه سامانه پایا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان هرگونه اشتباه دارویی را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند

به گزارش خبرگزاری مهر، مرجان کریمی، با اشاره به به اهمیت موضوع ایمنی دارویی بیماران، گفت: گزارش دهی کامل، سریع و به موقع عوارض و اشتباهات دارویی می‌تواند در کاهش وقوع عوارض و اشتباهات دارویی مؤثر واقع شود.

وی همچنین سامانه گزارش عوارض دارویی را به عنوان تنها سامانه برخط گزارش دهی عوارض و اشتباهات دارویی معرفی کرد که زیر نظر دفتر نظارت و پایش مصرف فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو فعالیت می‌کند.

رئیس گروه ثبت و بررسی ایمنی و عوارض ناخواسته فرآورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو، در ادامه از جامعه پزشکی خواست در صورت مشاهده هرگونه عوارض و اشتباه دارویی و فراورده‌های سلامت، گزارش‌ها را با ثبت اطلاعات کامل فرم گزارش، در کارتابل گزارشگر سامانه مذکور به نشانیadr.ttac.ir ثبت و ارسال نمایند.

کد خبر 6082331 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پزشکان عوارض و اشتباهات دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • پزشکان هرگونه اشتباه دارویی را به سازمان غذا و دارو اطلاع دهند
  • پزشکان عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • نگاهی به مهم ترین سیستم های پدافند ایران (+عکس)
  • مردم استان سمنان مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند
  • سامانه‌های موشکی ۱۵ خرداد و اس ۳۰۰ و اس ۲۰۰ ارتش ایران | تصاویر
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها از کی اجرا می‌شود؟
  • سامانه‌های راداری،موشکی و جنگال نیروی پدافند هوایی به نمایش درآمد
  • مردم مطالبات را به اطلاع رئیس جمهور برسانند