Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@05:04:12 GMT

مستند «روزگار یک چهل ساله» اینترنتی عرضه می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۴۹

مستند «روزگار یک چهل ساله» اینترنتی عرضه می‌شود

مستند «روزگار یک چهل ساله» تولید مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری از فردا سه شنبه ۱۳ خردادماه بر روی VODها عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی حوزه هنری،  مستند «روزگار یک چهل ساله» که سال گذشته در حوزه هنری رونمایی شد؛ به دلیل شیوع ویروس کرونا از اکران در هنر و تجربه بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط‌ نمایش مستند «روزگار یک چهل ساله» از فردا در سایت‌های: «عماریار، فیلیمو، فیلمگردی، فیلمنت، سینما مارکت، هاشور و کاناپه» فراهم خواهد شد.

این مستند به همت مرکز مستند سازمان سینمایی حوزه هنری و کارگردانی امین قدمی با موضوع مفاسد اقتصادی و چگونگی شکل گیری آن تولید شده و ساخت آن به مدت دو سال طول کشیده است. همچنین این مستند با هدف تحلیل یک چالش و ارائه راهکارهايی برای جلوگیری از مفاسد اقتصادی و بهبود وضعیت نامناسب اقتصادی کشور تولید شده است و در ساخت آن با چهره‌هایی چون احمد توکلی، علی پروین، مهدی هاشمی نسب، مهدی رحمانیان مدیر مسئول روزنامه شرق، سیف الله یزدانی مدیر مسئول عصر اقتصاد، مریم مجیبی مدیر عامل شرکت تعاونی مسکن هنرمندان، کاظم پالیزدار رئیس ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی نهاد ریاست جمهوری، داود امیریان نویسنده و … ده‌ها چهره دیگر گفتگو صورت گرفته است.

مستند «روزگار یک چهل ساله» به لحاظ مضمون، وجوه متفاوتی با دیگر آثار این مستندساز دارد و موضوع جنجالی پشت پرده فساد اقتصادی در کشور را دستمایه قرار داده است.

عوامل تولید این مستند عبارتند از: کارگردان: امین قدمی، تهیه کننده: وحید چاووش، پژوهشگر: امین قدمی، امین علی‌نیا، فیلمبردار: عادل معمارنیا، عرفان نوایی، امیر زبهیده، صدابردار: محمدامین عابدی، تدوینگر: امین قدمی، صداگذار: احسان افشاریان، نویسنده گفتار متن: مجتبی ذوقی، گوینده: امین قدمی، عکاس: هاتف همایی و طراح گرافیک و پوستر: حمیدرضا بیدقی.

پایان پیام/31

منبع: شبستان

کلیدواژه: روزگار یک چهل ساله حوزه هنری مستند روزگار یک چهل ساله حوزه هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیستم حمل و نقل در قزوین مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ محمدمهدی اعلایی، استاندار قزوین در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان قزوین اظهار کرد: در سال ۱۴۰۲ با وجود پستی ها و بلندی ها و مسائل اقتصادی کشور شاخص های خوبی در استان قزوین رقم خورد که این مهم نشان دهنده پویایی بخش اقتصادی و حرکت رو به جلو استان است.

وی افزود: در سال گذشته عمده واحدهای تولیدی که با مشکلاتی رو به رو بودند احیا شدند و احیای برخی دیگر هم همچنان در دستور کار قرار دارد و امیدواریم امسال به نتیجه مشخصی دست پیدا کند.

اعلایی گفت: استان قزوین در سال پیش عناوین مختلفی از جمله رتبه نخست کمترین نرخ بیکاری کشور، بیشترین سرمایه گذاری خارجی کشور، رتبه برتر در بهبود فضای کسب و کار، کاهش کسری تراز تجاری و بسیاری از موضوعات اقتصادی را کسب کرده است که نشان دهنده وضعیت خوب اقتصادی در استان است.

استاندار قزوین با اشاره به راهبرد سال ۱۴۰۳ مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم اضافه کرد: امسال بناست مشارکت مردم در تولید افزایش یابد، موضوعی که باید در شقوق مختلف دنبال شود و برای آن سازوکار اجرایی تهیه شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: مصرف بهینه حامل های انرژی یکی از مهم ترین مواردی است که می تواند توسط مردم دنبال شود چراکه مصرف بی رویه انرژی گاز و برق به کاهش تولید منتهی می شود و کاهش تولید هم یکی از عوامل افزایش تورم است.

وی افزود: تامین مالی دیگر موضوعی است که باید در مجموعه هایی مانند تشکل های صنفی، اتاق بازرگانی و مجموعه دولت برنامه ریزی و روش هایی برای تامین مالی فعالیت های اقتصادی با مشارکت مردم ایجاد شود چراکه نقدینگی سرگردان قابل توجهی در جامعه وجود دارد و اگر روش هایی برای جذب آنها اتخاذ شود می توان مشکلات تولید را کاهش داد.

استاندار قزوین اضافه کرد: یکی از ظرفیت های توسعه ای استان بخش خدمات است، موضوعی که در چند سال اخیر رشد آن چشمگیر بوده است و این مهم باید به عنوان یکی از مزیت های استان به ویژه در سه حوزه مورد توجه قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان اظهارکرد: گردشگری یکی از موضوعاتی است که در حوزه خدمات به شکل چشمگیری ظرفیت دارد و می توان با مناسب سازی زیرساخت ها، مناسبت سازی و استفاده مناسب از مسافران عبوری و اقامتی به رشد اقتصادی این حوزه کمک کرد.

وی با بیان اینکه مقوله دیگر در حوزه خدمات، موضوع حمل و نقل است که با توجه به ظرفیت استان به شدت مورد توجه است، افزود: در یک استان پویای اقتصادی مانند قزوین سیستم حمل و نقل به صورت سنتی اداره می شود و این سیستم باید به روز و حرفه ای دنبال شود چراکه موقعیت جغرافیایی و اقتصادی استان مناسب سرمایه گذاری است.

اعلایی در ادامه با اشاره به وضعیت مطلوب ورزش استان در سال های اخیر و تاثیر آن در رشد اقتصادی استان گفت: سال گذشته یکی از پرافتخار ترین ایام ورزشی تاریخ استان بود و استان در میزان ورودی های المپیک و همچنین ورود تیم شمس آذر به لیگ برتر یک سال پرافتخار را سپری کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه تعداد سهمیه های کسب شده المپیک در طول تاریخ ورزش استان قزوین بی سابقه است و همچنان امیدوار به المپیکی شدن چند ورزشکار استان هستیم تا این افتخار آفرینی تکمیل شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: ورود جدی، با انگیزه و علمی شمس آذر در مسابقات فوتبال که امروز تبدیل به شگفتی ساز لیگ برتر شده است یکی دیگر از افتخارات ورزشی استان است که با کمترین حمایت های مالی از طرف بخش خصوصی، توجهات را به سمت استان جلب کرده است و این موضوع به اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

مهدی عبدیان، رئیس اتاق بازرگانی قزوین هم در این نشست اظهارکرد: امسال طی برنامه ریزی مناسب قرار است در نمایشگاه « ایران اکسپو» حضور پررنگی داشته باشیم که در کنار آن مقدمات حضور اولین هیات تجاری از استان «ارض روم» ترکیه در استان مهیا می شود.

عبدیان از راه اندازی دفتر اتاق بازرگانی در اربیل عراق خبرداد و گفت: امسال نمایشگاه توانمندی های استان را نیز در اربیل برگزار خواهیم کرد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895074

دیگر خبرها

  • تولید مستند پُرتره در چهارمحال و بختیاری
  • تولید مستند «پُرتره جهانبخش زمانی» در چهارمحال و بختیاری
  • قزوین قطب مستند کشور می‌شود
  • رییس حوزه هنری قزوین قائم مقام سازمان سینمایی شد
  • انتقال ستاد مرکز مستند سوره به استان قزوین
  • برگزیدگان مسابقه فیلم مستند «روایت راه» در یاسوج معرفی شدند
  • عواملی که در علم اقتصاد می‌تواند به حوزه گردشگری کمک کند
  • تجلیل از برگزیدگان مسابقه مستند روایت راه و مسابقه عکس حماسه غیرت
  • سیستم حمل و نقل در قزوین مناسب نیست
  • معرفی هنرمند شاخص استان همدان در هفته هنر انقلاب اسلامی