Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-03-19@08:45:18 GMT

کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۵۰

کاهش نارضایتی شهروندان رویکرد جدید سازمان ورزش است

یکی از بیشترین میزان اعتراضات در سامانه های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ درباره مجموعه های ورزشی شهرداری تهران است که بر اساس برنامه ریزی شهرداری در دوره جدید قرار است نارضایتی مردم در این بخش کاهش پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، «محمدرضا جوادی‌یگانه» در همایش آموزشی توجیهی فعالیت های ورزشی با عنوان «ورزش از نو»  با بیان اینکه شهرداری در بین همه دستگاه  های کشور بیشترین میزان خدمت روزانه به مردم را دارد، گفت: خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی دوره موفقی را در مبارزه با کرونا پشت سر گذاشته و میزان بی اعتمادی  مردم به دولت، نهادهای عمومی و شهرداری به صورت مداوم کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران افزود: مسأله جدی که در  زمینه ورزش وجود دارد ایجاد نشاط در کنار سلامتی است. در شرایطی که قرار است مردم بعد از سه ماه و  نیم تحت مراقبت و در شرایط کرونایی برای ورزش در مجموعه های ورزشی از خانه بیرون بیایند انتظار دارند که این مراقبت در این مجموعه های ورزشی نیز انجام شود.

جوادی یگانه با اشاره به افزایش ۱۴ تا ۱۶ درصدی تنش ها در دوران قرنطینه خانگی در خانواده ها، ادامه داد: از آنجا که مردم در دوران حضور در خانه سرگرمی های لازم را نداشتند در دوره بازگشایی مجموعه های ورزشی و حضور در این مجموعه ها نیاز به مراقبت بیشتر، خوش رفتاری ، گفتگو، اقناع و روی گشاده در برخوردها دارند.

او  با اشاره به اینکه مردم در همه امور و حوزه ها اصل هستند، یادآور شد: مجموعه فعالیت های ورزشی‌ در سازمان ورزش و سطح مناطق ۲۲گانه با عنوان « ورزش از نو» باید در بین مردم دیده شود تا اعتماد مردم جلب شده و با تغییراتی که انجام می شود رضایت خاطر مردم فراهم شود.

در این مراسم مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری و مدیران ورزش مناطق و مجموعه های ورزشی نیز حضور دارند.

پایان پیام/55

منبع: شبستان

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری ورزش مجموعه های ورزشی مجموعه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان اعلام شد

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم ۱۴۰۳، شهروندان بتوانند به منظور برقراری ارتباط تلفنی با شهرداری مرکزی از سرشماره ۳۱۳۷۷۰۰۰ و برای برقراری ارتباط با مناطق شهرداری از ۳۱۳۷۷۰۰۱ تا ۳۱۳۷۷۰۱۵ استفاده کنند.

مهدی کاوه‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکپارچگی در خدمات فناوری اطلاعات و درگاه‌های ارتباط با شهروندان یکی از راهبردهای اصلی شهرداری اصفهان در دوره ششم مدیریت شهری است که از مصادیق آن می‌توان به اپلیکیشن «اصفهان من» و «میز خدمت» الکترونیکی شهرداری اصفهان نام برد.

وی افزود: شهرداری اصفهان با بهره‌گیری از سر شماره ۳۱۱۳۷ نسبت به راه‌اندازی درگاه واحد ارتباط مردمی از طریق بستر تلفن اقدام می‌کند و زیرشماره‌هایی که دارای الگوی مشخصی هستند در اختیار شهروندان قرار می‌دهد.

معاون شبکه و مرکز داده سازمان فاوا شهرداری اصفهان تصریح کرد: پیش‌بینی می‌شود تا نیمه دوم ۱۴۰۳، شهروندان بتوانند به منظور برقراری ارتباط تلفنی با شهرداری مرکزی از سر شماره ۳۱۳۷۷۰۰۰ و برای برقراری ارتباط با مناطق شهرداری از ۳۱۳۷۷۰۰۱ تا ۳۱۳۷۷۰۱۵ استفاده کنند.

کاوه زاده ادامه داد: شهروندان می‌توانند با شماره ۳۱۳۷۷ و سه شماره آخر شماره داخلی کارمندان که در سایت سازمان فاوا به نشانی ict.isfahan.ir اطلاع رسانی شده است، تماس بگیرند، به‌طور مثال شماره مستقیم روابط عمومی این سازمان ۳۱۳۷۷۱۳۷ و شماره ۳۱۳۷۷۰۰۰ شماره اپراتور عمومی سازمان فاوا است، همچنین هر کارمند، شماره منحصر به فرد و مستقیم خودش را خواهد داشت، زیرساخت فنی این خدمت به صورت پایلوت در سازمان فاوا شهرداری ایجاد شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری اصفهان نزدیک به ۵۰ ساختمان دارد که هر کدام از ساختمان‌ها دارای چند خط شهری با شماره‌های غیرمرتبط است در همین راستا شماره‌های مختلفی نیز برای خدمات شهرداری به شهروندان ارائه می‌شد، همچنین اگر از سازمان با شخصی تماس گرفته می‌شد، با نمایش شماره عمومی سازمان مربوطه امکان شناخت و رصد تماس گیرنده وجود نداشت، که این موضوعات در نهایت سردرگمی شهروندان و پیچیدگی در ارتباط با شهرداری و پیگیری امور را به دنبال داشت.

کاوه زاده ادامه داد: قابلیت‌های ویژه‌ای در سرویس تلفن مبتنی بر شبکه وجود دارد که کارکنان شهرداری و شهروندان از آن بهره‌مند خواهند شد.

وی با اشاره به قابلیت‌های ویژه در سرویس تلفن مبتنی بر شبکه اضافه کرد: اقتصادی بودن با کاهش هزینه‌های تماس‌های بین‌المللی و دور از محدوده، انعطاف‌پذیری و قابلیت جابه‌جایی با تماس از هر دستگاه متصل به شبکه و اینترنت، ویژگی‌های پیشرفته از جمله تبدیل پیام‌های صوتی به ایمیل و کنفرانس‌های تصویری از قابلیت‌های ویژه در سرویس تلفن است.

کاوه زاده بیان کرد: مقیاس‌پذیری با افزودن یا حذف خطوط تلفن به طور سریع و آسان، ادغام با برنامه‌های دیگر همچون سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتری CRM، نگهداری و رفع اشکال ساده‌تر با بهره‌گیری از تنظیمات نرم‌افزاری، کیفیت صدای HD، توانایی بازیابی در مواقع بحران، استفاده از هوش مصنوعی برای بهبود تجربه کاربری و مدیریت تماس از قابلیت‌های ویژه در سرویس تلفن مبتنی بر شبکه است.

کد خبر 736912

دیگر خبرها

  • آمادگی کامل ظرفیت‌های ورزشی یزد برای اسکان اضطراری مهمانان نوروزی
  • تور روزانه ارومیه‌گردی در ایام نوروز برگزار می‌شود
  • انتقاد سازمان‌های مردم نهاد از رویکرد کمیته حقیقت یاب
  • راه‌های ارتباطی شهروندان با شهرداری اصفهان اعلام شد
  • بایدهای ورزشی در ماه رمضان
  • ۵۶ درصد مردم ایران دچار کم تحرکی هستند
  • ۶۰ درصد مردم قزوین کم تحرک هستند
  • بهره‌برداری از مجموعه ورزشی در شرق تهران پس از ۵ سال تعطیلی
  • «واقعه» اولین مجموعه تلویزیونی سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان روی آنتن رفت
  • آسفالت ریزی ۱۳۰ هزار تنی در منطقه ۴/ بهره برداری از مجموعه ورزشی صدف