Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در جلسه شورای سلامت این شهرستان افزود: اصل و اساس کار حفظ و صیانت از سلامت مردم است و هرگونه بی توجهی و سهل‌انگاری به کرونا باعث خواهد شد تا آمار بیماران همچنان سیر صعودی داشته باشد.

وی اظهار داشت: همراهی آحاد و اقشار جامعه اعم از بازاری و ادارات و دستگاه‌های اجرایی در رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی کمک به قطع زنجیره بیماری کرونا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرجو گفت: قشر بازاری و اداری نباید احساس کنند نظارتی بر اجرای مصوبه‌های ستاد مقابله با کرونا در این شهرستان نیست بلکه در این مقطع که شیوع بیماری خیز برداشته باید دقیق تر و با شدت بیشتر عمل کنیم.

فرماندار گناوه افزود: شبکه بهداشت و درمان به رغم کارهای زیاد نظارت و بازرسی از سطح بازار و اماکن عمومی را با همکاری دیگر ارگان‌های مرتبط انجام دهد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های متولی در حوزه عرضه دخانیات قلیان بویژه در اماکن عمومی و سفره‌خانه‌ها بجد برخورد کنند.

مهرجو اظهار داشت: اگرچه مقابله با شیوع بیماری کرونا بحث اول در عرصه سلامتی مردم است اما نباید  سرفصل های دیگر مرتبط با سلامت این شهرستان ازجمله فاضلاب و اتلاف سگ‌های سرگردان  از دستور کار خارج شود.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه گفت: این نشست با دستورکار بررسی وضعیت عرضه قلیان، بیماری کرونا و علت های اصلی مرگ و میر و ارایه دیدگاه شورا برگزار شده‌است.

محمد بازیاری افزود: باتوجه به شیوع کرونا، اهم  فعالیت‌ها و خدمات این شبکه  درعرصه سلامت به مقابله با این بیماری معطوف شده‌است.

وی گفت: تنها راه مقابله با کرونا اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی است که همه اقشار جامعه باید رعایت کنند.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر تاکنون۸۷  بیمار و دو فوتی کرونایی داشته است

برچسب‌ها ویروس کرونا غلامرضا مهرجو گناوه بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت ویروس کرونا گناوه بهداشت و سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلامت مسافران نوروزی مهمترین رکن در طرح سلامت

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور گفت: ۳۶ تیم در روزهای اداری و ۱۷ تیم در روزهای تعطیل وظیفه بازرسی و نظارت از اماکن و واحدهای صنفی سطح شهرستان نیشابور را برعهده دارند.

حامد جز جلالیان  با بیان اینکه مهمترین رکن در طرح سلامت نوروزی، سلامت شهروندان  و مسافران نوروزی است، ادامه داد: از ابتدای شروع این طرح تاکنون، بیش از ۸ هزار ۶۵۵ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی انجام شد.

وی بیان کرد: برای ۳ هزار ۷۷۱ مرکز متخلف بهداشتی در سطح شهرستان نیشابور اخطاریه بهداشتی صادر شده که از این تعداد ۲۵۸ مورد به مراجع قضائی معرفی و ۷ واحد نیز پلمب شده است، که در این بازررسی‌ها بیش از ۴ تن مواد غذایی غیر بهداشتی شناسایی و معدوم شد.

دیگر خبرها

  • تمام مدیران و روسای ادارات موظف به اجرای مصوبات شورای شهر هستند
  • اجرای مانور طرح نظارت بهداشتی ماه مبارک رمضان و عید نوروز دامپزشکی در گیلان
  • شهروندان ابتلا به بیماری‌های حاد تنفسی، کرونا و آنفلوآنزا را شوخی نگیرند
  • سازماندهی ۴۵۰ نیروی اورژانس برای اجرای طرح سلامت نوروزی در اردبیل
  • تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا
  • ضبط یک راس لاشه گاوی مشکوک به بیماری در قائمشهر
  • غذای آلوده عامل ۲۰۰ بیماری/ جزئیات بازرسی‌های بهداشتی از اصناف در تعطیلات نوروز
  • سلامت مسافران نوروزی مهمترین رکن در طرح سلامت
  • سایت پسماند از مهم‌ترین معضلات بهداشتی تنگستان است
  • تشدید نظارت کارشناسان سلامت محیط مرکز بهداشت همدان بر مکان‌های بین راهی