Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-03-28@17:59:09 GMT

ورود مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۰۷۱

ورود مینی بوس به ناوگان حمل و نقل عمومی

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، امیرحسین حیدرنیا، معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده در راستای خدمات رسانی مناسب به شهروندان و کاهش آلاینده های زیست محیطی ، تغییر مد حمل و نقل از اتوبوس به مینی بوس در دستور کار قرار گرفت.

‌وی افزود: این طرح براساس مصوبه سازمان حمل و نقل و ترفیک شهر تهران مبنی بر شناسایی خطوط کم مسافر و تغییر ظرفیت از اتوبوس به مینی بوس در خط میدان صنعت- شهرک تامین اجتماعی اجرا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 2 با بیان اینکه سرویس دهی در مینی بوس ها نیز مطابق با خطوط اتوبوسرانی طراحی شده است گفت: این خط مینی بوس همانند خطوط اتوبوسرانی به برنامه زماننبدی حرکت ، مجهز به کارت خوان و توقف در ایستگاه های مجهز است.

وی افزود: با اجرای طرح مد حمل ونقل ،سرویس دهی در خط میدان صنعت –شهرک تامین اجتماعی توسط 8 دستگاه مینی بوس مجهز به سیستم خنک کننده انجام می شود.

انتهای پیام/

20 / 20 ناوگان حمل و نقل عمومی ورود مینی بوس به ناوگان حمل و نقل امیرحسین حیدرنیا معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده خدمات رسانی مناسب 8 دستگاه مینی بوس مجهز به سیستم خنک ک

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل عمومی نوسازی ناوگان حمل و نقل فرسوده خدمات رسانی مناسب ناوگان حمل و نقل مینی بوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه جایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر

تین نیوز

سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‎ ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جا به جا شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، عباس فرامرزی سرپرست معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر گفت: از ابتدای آغاز طرح نوروزی ۱۶۷ هزار و ۶۴۸ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی مسافر استان بوشهر جا به جا شده است.

 فرامرزی با اشاره به آغاز طرح نوروزی این اداره کل از ۲۴ اسفند سال گذشته، اظهار کرد: این میزان جا به جایی مسافر معادل ۱۰۸ هزار سفر (سرویس) است.

️وی عنوان کرد: از ابتدای طرح نوروزی ۴۵ هزار و ۴۸۵ مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی وارد استان شده اند، همچنین ۷۳ هزار و ۱۶۰هزار مسافر از استان خارج شده اند.

به گفته فرامرزی، همچنین طی این مدت ۶۴ هزار و ۴۸۸ مسافر درون استانی با ناوگان حمل و نقل عمومی جا به جا شده‎ اند.

این مقام مسئول ادامه داد: بیشترین جا به جایی مسافر از شروع طرح نوروزی، طی روز گذشته (۵ فروردین ماه) با ۱۸ هزار و ۹۹۱ نفر رقم خورده است.

سرپرست معاونت حمل و نقل استان بوشهر یادآور شد: در مقایسه با همین بازه زمانی در سال گذشته، جا به جایی مسافر ۶۱ درصد و سفر (سرویس) ۳۵ درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول با اشاره به فعالیت ۶ پایانه مسافری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: ناوگان مسافری استان با ۳۱۹ اتوبوس، ۷۳۹ مینی‎ بوس و ۱۷۶ سواری آماده خدمات ‎رسانی به هموطنان و هم‎ استانی‎ ها است.

این مقام مسئول بیان کرد: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها بصورت تلفنی، اپلیکیشن، سایت اینترنتی در کنار میز خدمت این اداره کل در پایانه های مسافربری، آماده دریافت پیشنهادات و انتقادات مسافران نوروزی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون نفر با ناوگان حمل و نقل عمومی در کشور
  • چند میلیون نفر به سفر نوروزی رفتند؟
  • اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان
  • جابه جایی ۱۶۷ هزار مسافر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی استان بوشهر
  • ۶.۵ میلیون نفر سفر نوروزی رفتند
  • جا به جایی۶.۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی تا هفتم فروردین
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی