Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

«حموده صباغ» با صدور پیامی ضمن آرزوی توفیق برای محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در ایفای مسئولیت های خود، بر تداوم همکاری پارلمانی سوریه و ایران در دور جدید و تحکیم روابط برادرانه دو ملت و دو کشور تاکید کرد. 

اخبار سیاسی- متن پیام رئیس مجلس  سوریه خطاب به محمدباقر قالیباف به این شرح است: 

«جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف 

رئیس مجلس شورای اسلامی 

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 

اینجانب خوشوقتم که صمیمانه ترین مراتب تبریک و تهنیت را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی کشور برادر جمهوری اسلامی ایران، از جانب مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و  نیز از طرف شخص خود ابراز بدارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تداوم موفقیت جنابعالی را در مسئولیت‌هایتان آرزومندم.

به همین مناسبت ما در مجلس مردمی بر ضرورت تداوم همکاری پارلمانی و تحکیم روابط برادرانه و همکاری میان مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و مجلس شورای اسلامی ایران  در سطح روابط دو جانبه و نیز در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی در جهت خیر و منفعت دو ملت و دو کشور برادرمان تاکید می‌نماییم.

عالیجناب؛ احترام و قدردانی وافر اینجانب را پذیرا باشید.

رئیس مجلس خلق جمهوری عربی سوریه

حموده صباغ»

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سوریه مجلس شورای اسلامی قالیباف مجلس یازدهم مجلس شورای اسلامی رئیس مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران در یک کشور حساس آفریقایی با وزیر خارجه/ توضیح علی تیزتک به امیرعبداللهیان در مورد برنامه هایش

به گزارشج ماران؛ علی تیزتک سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در جمهوری نیجر در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه دیدار کرد و ضمن ارائه گزارشی از حوزه ماموریت خود، برنامه های پیش رو در زمینه توسعه و ارتقای همکاری ها بین دو کشور را تشریح نمود.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار با اشاره به اراده جدی دولت رئیسی برای توسعه روابط و همکاری های همه جانبه با قاره آفریقا، گسترش روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری نیجر در زمینه های مختلف سیاسی و اقتصادی را مورد تاکید قرار داد و پیگیری توافقات و برنامه های توسعه و گسترش روابط دوجانبه از جمله برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور را در این راستا ضروری دانست. 

 

 

علی تیزتک پیش از این در سمت های رئیس دبیرخانه دریای خزر، معاون سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان و معاون اداره اول مشترک المنافع و قفقاز (اوراسیا) و همچنین در ماموریت های مسکو و کی یف خدمت کرده است.

دیگر خبرها

  • اعتراض شدید برادر امام خمینی به انتخابات دور اول مجلس شورای اسلامی در خمین
  • روابط اقتصادی با پاکستان افزایش خواهد یافت
  • مجلس بخش اول قانون بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • در دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی با وزیر دفاع سوریه چه گذشت؟
  • قالیباف بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را ابلاغ کرد
  • دیدار سفیر ایران در یک کشور حساس آفریقایی با وزیر خارجه/ توضیح علی تیزتک به امیرعبداللهیان در مورد برنامه هایش
  • احمدیان: توانمند شدن سوریه به نفع امنیت و ثبات منطقه است
  • رایزنی سفیر ایران و رئیس پارلمان پاکستان درباره همکاری‌های مشترک
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • رئیس مجلس پاکستان: خط لوله گاز ایران برای ما اهمیت حیاتی دارد