Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عباسی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: بیمه سلامت سیستان و بلوچستان یک میلیون و ۸۸۳ هزار و ۸۱۷ نفر معادل ۶۸ درصد از جمعیت این استان را در قالب ۵ صندوق بیمه‌ای زیر پوشش دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق عدالت در سلامت و بهره مندی آحاد مردم از خدمات مطلوب بیمه‌ای است، افزود: تاکنون مبلغ ۶۴۹ میلیارد تومان بابت درمان بیمه شدگان استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۸ هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه هزینه‌های درمانی بیمارستان‌های دانشگاهی، درمانگاه‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی روستایی تا ابتدای آذر ۹۸ واریز شده است، ادامه داد: ۴ هزار و ۱۰۹ فر از بیماران خاص استان اعم از هموفیلی، کلیوی، امی اس و تالاسمی تحت پوشش این اداره کل هستند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۴۰ میلیارد تومان برای درمان بیماران خاص در استان سیستان و بلوچستان از سوی بیمه سلامت هزینه شده است، گفت: بیمه افراد ناشناس، اتباع خارجی، زندانیان و افراد تحت تکفل آنها نیز تحت پوشش بیمه سلامت است.

عباسی از اجرای طرح استحقاق سنجی بیمه‌ای در سیستان و بلوچستان خبر داد و تصریح کرد: در این طرح تاکنون ۶۳ هزار نفر که از ۲ یا ۳ بیمه همزمان استفاده می‌کردند شناسایی شده و دیگر در مراکز درمانی فقط یک بیمه آنها قابل قبول است.

وی اظهار داشت: با اجرای طرح استحقاق سنجی بیمه‌ای در مؤسسات درمانی، بیمار با ارائه کد ملی و دریافت کد رهگیری و در صورت داشتن استحقاق از خدمات بهره مند خواهد شد و فراگیر شدن این طرح به مردم و تصمیم گیرندگان و متولیان بهداشتی کمک خواهد کرد.

کد خبر 4939258

منبع: مهر

کلیدواژه: رضا عباسی بیمه سلامت سیستان و بلوچستان زاهدان ویروس کرونا شیراز بوشهر روز قدس شیوع کرونا گرگان شهرکرد عید سعید فطر قزوین روز جهانی قدس بیرجند نماز عید سعید فطر یاسوج ستاد مقابله با کرونا سیستان و بلوچستان بیمه سلامت بیمه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان

احمدیان معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری جنوب استان گفت: ۶۳۸۷۵ نفر مسافر در نیمه‌ی اول سفر‌های نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب استان جابجا شده اند که سهم ناوگان مینی بوس رانی از این جابجایی در سفر ۸۴ درصد و در مسافر ۷۷ درصد بوده، سهم ناوگان اتوبوسی ما ۱۴ درصد سفر‌ها و ۲۲درصد مسافران داشته و همچنین سهم ناوگان سواری ما ۲ درصد سفر‌ها و یک درصد مسافرین را در دستور کار داشتیم.

معاون حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان افزود: ۶۸۹۰۳ مسافر در نیمه‌ی اول تعطیلات نوروزی وارد جنوب استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل نه درصد افزایش داشته است که در این خصوص ۴۱۹۶۱ مسافر خروجی داشتیم که تقریباً ۴۱درصد آمار منفی داریم.

وی تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل از بیست و چهار اسفند ماه با شروع سفر‌های نوروزی تاکنون یک میلیون و صد و نود و پنج هزار و هفتصد و پنجاه و دو تردد در جنوب استان انجام شده که نسبت به سال گذشته ۹درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تمهیدات ترافیکی پلیس راهور سیستان و بلوچستان در شب‌های قدر
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • جابه‌جایی بیش از ۶۵ هزار مسافر در سیستان و بلوچستان
  • ۶۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳