Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-23@06:08:10 GMT

فصل سوم «بچه مهندس» به انتهای پخش رسید

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۱۴۸

فصل سوم «بچه مهندس» به انتهای پخش رسید

قسمت پایانی فصل سوم سریال «بچه مهندس» فردا شب روی آنتن شبکه دو سیما می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی سیما، آخرین قسمت مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس ۳» به کارگردانی علی غفاری و تهیه‌کنندگی سعید سعدی که از ششم اردیبهشت ماه روی آنتن شبکه دوم سیما رفت، فردا شب پخش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهاد قائمیان، کامران تفتی و ثریا قاسمی به همراه روزبه حصاری، سعید کریمی، مهشید جوادی، کاوه سماک‌باشی، فرناز رهنما، حدیث چهره‌پرداز، خیام وقارکاشانی، مهسا مهجور، سارا شاهرودیان، بهنام مومنی، مهرزاد جعفری و مانی رحمانی، (با معرفی) محمود خسرومنش، امید ماهر، نسیم باقریان، یاسمن قلی‌پور و (با حضور) سیدمهرداد ضیایی، کریم اکبری‌مبارکه، عباس جمشیدی، فرید قبادی، کریم قربانی، اتابک نادری، افشین نخعی، سلمان فرخنده، فریده دریامج، شیوا خسرومهر، آرش نوذری، احسان امانی، احسان مهدی و حسن اسدی بازیگرانی هستند که در فصل سوم «بچه مهندس ۳» به ایفای نقش پرداختند.

این سریال در 40 قسمت پخش خود را از ابتدای ماه رمضان در کنداکتور شبکه دو سیما آغاز کرده است.

انتهای پیام/4143/

منبع: آنا

کلیدواژه: شبکه دو سریال ماه رمضان علی غفاری سعید سعدی سریال بچه مهندس 3 بچه مهندس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»

به گزارش قدس آنلاین، سریال جنجالی و پرحاشیه حامد عنقا که از ستاره هایی چون شهاب حسینی و امیر آقایی بهره برده بود، در قصه پردازی و سیر منطقی اتفاقات ناکام ماند به طوریکه مخاطبان در قسمت پایانی همچنان پرسشهای بی پاسخ زیادی درباره اتفاقات قصه داشتند.

با وجود اینکه این سریال در قسمتهای اولیه ماجرایی جذاب و پرکشش داشت اما هرچه پیش رفت، مخاطبانش را دلسرد کرد به طوریکه از میانه قصه، ریزش تماشاگران آن بیشتر شد.

حامد عنقا که پیش از این، مجموعه نمایش خانگی «آقازاده» را نوشته و به کارگردانی بهرنگ توفیقی ساخته بود، در اثر جدیدش تصمیم گرفت که علاوه بر فیلمنامه نویسی و تهیه کنندگی، بار سنگین کارگردانی را هم به دوش بکشد که متاسفانه در اولین تحربه کارگردانی، موفق نبود.

با وجود باگ های زیادی که در خط اصلی درام و قصه وجود داشت اما برخی از گاف دادن ها در این سریال، عجیب به نظر می رسید که نشان از شتابزدگی در ساخت و بی دقتی کارگردان در جزئیات داشت.

در قسمت پایانی سریال زمانی که حامد (شهاب حسینی) بر سر مزار مادرش می رود، تاریخ تولد پروانه روی سنگ قبر، مهر سال 55 و وفاتش شهریور 88 حک شده است یعنی مادر حامد در زمان مرگ، 33 سال داشته درحالیکه در قسمت چهاردهم که شناسنامه های حامد و فرشته در سکانسی برای مراسم عقدشان نشان داده می شود تاریخ تولد حامد آذر 57 ثبت شده یعنی تفاوت سنی او با مادرش، 2 سال است!

نمایی از قسمت پایانی سریال «گناه فرشته»

نمایی از قسمت چهاردهم سریال «گناه فرشته»

این بی دقتی آشکار در قسمت آخر باعث شد که آب سردی از شتابزدگی و بی دقتی در ساخت روی سر مخاطب ریخته شود، مخاطبی که انتظار پایانی شگفت انگیز را با داستانهایی فریب دهنده در «گناه فرشته» داشت، در نهایت خود را قربانی زمان و مال از دست رفته اش یافت.

زهره کهندل

دیگر خبرها

  • عکس | بازیگران نون خ در اتاق گریم
  • بازیگران نون خ در اتاق گریم | عکس
  • سریال سرزمین مادری متوقف شد
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • همه چیز درباره ساخت افعی تهران ۲
  • گاف عجیب در قسمت آخر «گناه فرشته»
  • پشت صحنه «نون خ ۵» در دو قسمت روی آنتن می‌رود
  • در پشت صحنه «نون خ ۵» چه می‌گذرد؟
  • پشت صحنه «نون خ ۵» به‌زودی روی آنتن می‌رود
  • رونمایی از تیزر سریال «هیس، هیچی نیس!»