Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از آستارا، ارسلان زارع در جریان سفر به شهرستان آستارا که معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و دیگر مدیران کل استان نیز او را همراهی می کردند؛ با حضور در مرز مشترک جمهوری اسلامی ایران و کشور جمهوری آذربایجان، از عملیات اجرایی پروژه بزرگراه آستارا - آستارا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث این طرح بین‌المللی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این مسیر شامل ۱.۲ کیلومتر بزرگراه، ۲.۵ کیلومتر راه اصلی و ۲ کیلومتر رابط هاست که در مسیر دو خطه رفت و برگشت احداث می‌شود.

 نماینده عالی دولت در گیلان همچنین از بارانداز ریلی آستارا بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند پیشرفت مسیر قرار گرفت.

 حضور در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی گیلان در فرمانداری شهرستان مرزی بندرآستارا از جمله برنامه های سفر استاندار است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بخش خصوصی بزرگراه جمهوری اسلامی ایران رفت و برگشت معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • ضرورت رفع نقص پل های عابر مکانیزه در تهران
  • ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان - بیرجند در حال ساخت است
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان ـ بیرجند
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در مسیر زاهدان بیرجند
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال
  • ساخت ۲۵ کیلومتر بزرگراه در محور زاهدان _ بیرجند