Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر رضا واعظی آشتیانی مدیر عامل سابق تیم فوتبال استقلال تهران در واکنش به اظهارات احمد سعادتمند (مدیر عامل باشگاه استقلال تهران) که بیان کرده بود "من همانند دیگران از اقوام خود در تیم استقلال استفاده نمی‌کنم"، اظهار داشت: منظور سعادتمند آقای فتح الله زاده بوده که اسدی را به عنوان مدیر مالی تیم استقلال منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا آنجایی که من خبر دارم هیچ کدام از مدیران عامل تاریخ باشگاه استقلال، اقوام خود را به عنوان مسئول به باشگاه استقلال نیاوردند.

او ادامه داد: با وجود اینکه نسبت به مدیریت آقای فتح الله زاده انتقاد دارم، اما باید کلام حق را بگویم. اسدی از بهترین نیرو‌های فتح الله زاده در باشگاه استقلال بود که در زمان مدیریت بنده نیز انجام وظیفه می‌کرد.

مدیرعامل سابق تیم استقلال بیان کرد: من اگر صحبتی می‌کنم از روی دلسوزی است که در آینده برای مدیران کنونی تبعاتی ایجاد نشود. من آرزو دارم سعادتمند در جایگاهش موفق شود، اما در باشگاه استقلال افراد مازندرانی هستند که مقام رسمی ندارند، اما در کنار او هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال استقلال فوتبال ایران باشگاه استقلال فتح الله زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم

مدیرعامل استقلال خوزستان در خصوص ندادن ورزشگاه غذدیر به دو تیم استقلال ملاثانی و فجر توضیحاتی داد.

طرفداری | مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت که این باشگاه اعلام کرده بود که زمین ورزشگاه غدیر را در اختیار تیم دیگری نمی‌گذارد.

امیدعلی نجفی درباره اینکه باشگاه استقلال خوزستان اجازه برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال استقلال ملاثانی و فجر سپاسی شیراز را در ورزشگاه غدیر اهواز نداد به تسنیم گفت:

این ورزشگاه در اختیار گروه ملی فولاد و باشگاه استقلال خوزستان است. از مدت‌ها قبل نامه زده بودیم که نه فقط برای استقلال ملاثانی، بلکه به هیچ تیمی زمین نمی‌دهیم.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب استان خوزستان از لحاظ زمین فوتبال خاطرنشان کرد:

با وجود اینکه خودمان زمین دیگری برای تمرین نداریم و سازمان لیگ و سرمربیان نسبت به کیفیت چمن ورزشگاه غدیر معترض هستند، این زمین را هشت بار به استقلال ملاثانی دادیم. ما مسئولیت اجتماعی خودمان را انجام دادیم و در استان، باشگاه‌های دیگری با امکانات بهتر از ما هستند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه دیدار استقلال ملاثانی - فجر سپاسی قرار بود در استادیوم تختی برگزار شود، تصریح کرد:

وقتی ورزشگاه غدیر را برای دیدار با مس کرمان در اختیار استقلال ملاثانی قرار دادیم، عوامل باشگاه استقلال گفتند که این آخرین بازی ما در این استادیوم خواهد بود. آنها چند ماه پیش به ما تعهد دادند که دیگر در ورزشگاه غدیر بازی نمی‌کنند.

نجفی با بیان اینکه بازدیدی از زمین ورزشگاه غدیر هم به عمل نیامد، گفت:

معمولاً ناظر بازی در فاصله هشت ساعت قبل از شروع مسابقه، از زمین بازدید می‌کند. با این حال روز گذشته (یکشنبه) کسی برای بازدید زمین نیامد. ساعت 16 به ما گفتند که تیم‌ها برای برگزاری بازی به ورزشگاه رسیده‌اند! پس از دو روز تعطیلی، تمرینات استقلال خوزستان از روز گذشته در ورزشگاه غدیر آغاز شد. با توجه به شرایطی که در جدول لیگ برتر داریم، باید روی تیم خودمان تمرکز کنیم.

وی با اشاره به هجمه‌ای که علیه باشگاه استقلال خوزستان از سوی تیم‌های مدعی صعود مانند نفت مسجدسلیمان به راه افتاده است، تأکید کرد:

با توجه به مشکلات سخت‌افزاری استان، یک زمین اجاره‌ای برای تمرین نصیب ما نشد. دیدم که در فضای مجازی به ما فحاشی می‌کردند. با این حال زمانی که زمین هم می‌دادیم، همین شرایط وجود داشت و اینگونه نبود که از ما تشکر و تمجید کنند! کمیته‌های انضباطی و اخلاق، مطابق قوانین به اتفاقات رسیدگی می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان با بیان اینکه به اعضای تیم فوتبال این باشگاه گفته شده است که حق مصاحبه در این باره ندارند، اظهار داشت:

باشگاه در زمان مناسب برای پیگیری اتهامات اقدام می‌کند. وظیفه خودمان را نسبت به همه تیم‌ها انجام دادیم و همه ارکان مانند هیئت فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان، این حق (عدم ارائه ورزشگاه) را برای ما قائل هستند. نمی‌توانید میهمانی را دعوت کنید و آدرس خانه دیگری را بدهید! تا دو روز پیش نمی‌دانستیم فجر بازی دارد!

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • مدیرعامل جدید استقلال ازسوی پتروشیمی خلیج‌فارس
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی‌ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • واعظ آشتیانی: امیدوارم خریداران به وضعیت سرخابی ها سر و سامان بدهند/ گرانی فوتبال پاشنه آشیل ورزش کشورمان است
  • رجب‌زاده: باید بازی 3 بر صفر شود
  • واکنش فتح‌الله‌زاده به انتشار لیست حقوق و پاداش/ بازیکن ماهی یک میلیارد می‌گرفت، من ۵۸ میلیون تومان!
  • کدام دعا نماز را باطل می‌کند؟
  • عمران‌زاده: لغو بازی استقلال ملاثانی - فجر پشت پرده دارد
  • مدیرعامل استقلال خوزستان: در فضای مجازی به ما فحاشی کردند؛ ما زمین نداریم
  • باشگاه پرسپولیس از امیرحسین صادقی شکایت کرد