Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی کشته شدن سیاه پوست آمریکایی به دست پلیس این کشورهشتگ «زندگی مسلمانان اهمیت دارد» در توئیتر به راه افتاده است تا همزمان با حمایت از حقوق سیاه پوستان در آمریکا تاکیدی هم بر حمایت از مسلمانان در سراسر دنیا شده باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « opindia»،اعتراض های بی سابقه ای در پی قتل «جورج فلوید» ، آمریکایی آفریقایی تبار به دست نیروهای پلیس این کشور شکل گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این اعتراضات در پی ورود گارد ملی آمریکا به خشونت کشیده شده و در این شرایط هشتگ «زندگی مسلمانان اهمیت دارد» در توئیتر به راه افتاده است تا همزمان با حمایت از حقوق سیاه پوستان در آمریکا تاکیدی هم بر حمایت از مسلمانان در سراسر دنیا شده باشد.

 

در پی بروز این اعتراض ها تلاش هایی در هند در حال انجام است که مسلمانان این کشور هم بر مبنای شعار «زندگی مسلمانان اهمیت دارد» دست به اعتراض بزنند.

 

تعداد زیادی از کاربران در شبکه اجتماعی توئیتر از مسلمانان درخواست کرده اند تا برای دفاع از حقوق خود تظاهرات خیابانی به راه بیندازند.

 

 

این در خواست با هشتگ زندگی مسلمانان اهمیت دارد (#MuslimLivesMatter) در توئیتر در حال انتشار است.

 

«محمد زبیر»،موسس پایگاه اسلامی « Altnews» یکی از افرادی است که وضعیت مسلمانان در هند را مشابه وضعیت سیاه پوستان در آمریکا می داند و از مسلمانان می خواهد تا برای دفاع از حقوق خود دست به اعتراض بزنند همانطور که دفاع از حقوق سیاه پوستان اعتراضات گسترده ای را در آمریکا به وجود آورده است.

 

این افراد معتقدند که «دونالد ترامپ» در آمریکا مرتکب جنایت های ناشی از تنفر علیه سیاه پوستان در این کشور می شود و به طور مشابه حزب متبوع «نارندرا مودی» نخست وزیر هند نیز همین جنایت ها را علیه مسلمانان در هند مرتکب می شود.

پایان پیام/7

منبع: شبستان

کلیدواژه: سیاه پوست آمریکایی توئیتر هند مسلمانان سیاه پوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۲۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیر شبکه بهداشت و درمان ماکو در مراسم زنگ سلامت در این شهرستان گفت: از سال آینده برای رشته های پرستاری و پیرا پزشکی در این آموزشگاه دانشجو جذب خواهد شد .

دکتر صمدی افشار افزود: آموزشگاه بهورزی شمال استان در ماکو هم با ۸۰ درصد پیشرفت  فیزیکی در حال احداث  بوده که بزودی با اتمام احداث ساختمان ، این مرکز  تجهیز  خواهد شد .

امام جمعه ماکو هم در این مراسم به اهمیت سلامتی در دین اسلام ولزوم رعایت موارد بهداشتی در زندگی اشاره کرد و گفت: در دین اسلام بر رعایت اصول بهداشتی در زندگی  بسیار سفارش شده است .

حجت الاسلام هاشمی افزود: اولویت اول در زندگی  باید بهداشت باشد و اولویت دین پیشگیری از درمان است و این اهمیت بهداشت را می رساند.

در این مراسم  با به صدا در آمدن زنگ هفته سلامت ، این هفته با حضور دانش آموزان گرامی داشته شد .

دیگر خبرها

  • لغو مراسم انجمن قلم آمریکا به دلیل اعتراض نویسندگان به حمله اسرائیل به مردم غزه
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • رمزگشایی ازجعبه سیاه چهره‌ها
  • حمله نژاد پرستان انگلیسی به زنان محجبه
  • راه اندازی رشته های پرستاری و پیراپزشکی در ماکو
  • بسته کمکی جدید برای تل‌آویو؛ «خیانت و فاجعه» دولت بایدن از نگاه مسلمانان آمریکا
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • تیلور باخت؛ گربه سیاه حسن یزدانی در حال حذف از المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • گربه سیاه حسن یزدانی در حال واگذاری المپیک ۲۰۲۴ + فیلم
  • اهمیت ادبیات کهن در زندگی روزمره مردم و فرهنگ عمومی ایرانیان