Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعید نمکی، روز دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح «هر خانه یک پایگاه سلامت» که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، درباره اجرای طرح ترافیک در پایتخت، گفت: برای ما امروز مهم‌ترین عامل مهار کرونا است، آلودگی هوا آنقدر برای ما مهم نیست.

وی افزود: وقتی استفاده از ماسک را در ساعات پیک تردد اجباری می‌کنیم و مردم در گرمای هوا وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می‌شوند، ممکن است چند دقیقه آن را بردارند، چراکه نمی‌توانند نفس بکشند و در همان لحظه ویروس می‌تواند منتشر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت گفت: وقتی نمی‌توانیم ناوگان حمل و نقل عمومی را ترمیم کنیم، قطعاً ما به عنوان متولی سلامت اصرار داریم که حداقل مردم بتوانند از خودروی شخصی استفاده کنند تا خطر را کاهش دهیم.

نمکی ادامه داد: در جلسه‌ای که با شهردار تهران و وزیر کشور داشتیم، دوستان عنوان کردند می‌خواهیم به نحوی عمل کنیم که در ساعاتی که مردم به سمت محل کار می‌روند و در ساعاتی که از محل کار بازمی‌گردند، طرح ترافیک را حذف کرده و دوربین‌ها را خاموش کنیم و فقط مانع ورود بعضی از پلاک‌های شهرستان‌ها شویم که وارد تهران و محدوده طرح ترافیک می‌شوند و همه چیز را به هم می‌ریزند.

وی افزود: ما اعلام کردیم چند روز با شما راه می‌آییم، اما باید بدانید که در موضوع سلامت مردم با احدی رودربایستی ندارم. اگر ببینم که حتی دو درصد بار مسافر مترو و اتوبوس افزایش یافته و به این دلیل فاصله‌گذاری‌ها به هم می‌ریزد، قطعاً اعلام می‌کنم که وضعیت طرح ترافیک به قبل بازگردد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سعید نمکی وزیر بهداشت طرح ترافیک آلودگی هوا پارسی خبر طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت در مراسم تاسیس دفتر نهاد نمایندگی رهبری در ستاد وزارت بهداشت گفت: جهاد تبیین یکی از رسالت‌های مهم در وزارت بهداشت است. 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های وزارت بهداشت ایجاد امید آفرینی و ارتقای سلامت است. 

وزیر بهداشت ادامه داد: اسلامی شدن دانشگاه‌ها یکی از اهداف در وزارت بهداشت است و در این خصوص نیازمند دانشمندان متعهد و متدین هستیم. 

عین اللهی تاکید کرد: جذب نیروهای متخصص و متدین در دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور از دیگر برنامه های وزارت بهداشت است.

وی گفت: نظام سلامت ایران قوی ترین نظام سلامت در منطقه است. راه اندازی دفاتر نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها باعث خیر و برکت شده است. 

وزیر بهداشت افزود: حرکت وعده صادق یک امیدی در دل مسلمانان جهان ایجاد کرد.  

درادامه مراسم،  حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها گفت: همکاری خوبی بین نهاد نمایندگی با دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور وجود دارد و از ظرفیت های موجود استفاده بهینه شده است. 

وی بیان کرد: اکنون بیش از ۲۶۰ دفتر نهاد نمایندگی در دانشگاه های سراسر کشور راه اندازی شده است. 

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • زمان اجرای تغییرات در طرح ترافیک تهران
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • بازسازی اورژانس‌ها در اولویت قرار گرفت
  • مدارس، کانون مردمی‌سازی سلامت است
  • ایستگاه سلامت در مرکز شهر سی سخت برپا گردید
  • تدوین بسته‌های خدمتی در برنامه سلامت خانواده
  • جهاد تبیین و امید آفرینی یکی از رسالت های وزارت بهداشت است
  • جذب ۷۰۰ نیروی جدید در شبکه بهداشت اصفهان