Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@21:56:33 GMT

آتش جنگلهای دیل گچساران خاموش شد

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۳۰۳

آتش جنگلهای دیل گچساران خاموش شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد فرماندار شهرستان گچساران از مهار و خاموش شدن اتش جنگلهای "دیل" این شهرستان خبر داد.

«علی خوانپایه» در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: صبح امروز دوشنبه ۱۲ خرداد آتش سوزی جنگلها و مراتع منطقه "دیل" گچساران با تلاش نیروهای مختلف مهار و خاموش شد.

وی اظهارکرد: نیروهای، مردمی، منابع طبیعی، محیط زیست، بسیج و سپاه، هلال احمر، تشکل‌های مردم نهاد، کوهنوردان، مردم روستاهای گناوه لری، آبریگون و دیل در مهار آتش سوزی کمک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان گچساران در خصوص علت آتش سوزی بیان کرد: علت آتش سوزی معلوم نیست و در حال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد آتش سوزي آتش سوزی در جنگل ها آتش سوزی جنگل های کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند

ایسنا/گیلان فرماندار لنگرود از اقامت ۵۰۰ هزار نفری گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد و گفت: حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند.

محمدرضا جلالی امروز، ۸ فروردین ماه در گفت وگو با ایسنا در حاشیه بازدید از اماکن و اقامتگاه های گردشگری شهرستان لنگرود، اظهار کرد: شهرستان لنگرود همانند سال های گذشته مورد توجه گردشگران نوروزی از اقصی نقاط کشور است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۰۰ هزار نفر در مراکز اقامتی و سیاحتی شهرستان لنگرود حضور پیدا کردند، افزود: این حجم از مسافر در اقامتگاه های رسمی و غیر رسمی و اضطراری شهرستان اسکان داشتند.

فرماندار لنگرود با اشاره به رضایت نسبی مسافران از اقامتگاه های شهرستان، تصریح کرد: علیرغم برودت هوا حدود ۱۰ هزار نفر از جاذبه های تاریخی و فرهنگی و گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند و لذا به عنوان مسئول تکلیف داریم در حوزه زیرساخت های گردشگری رونق لازم را ایجاد و با تمهید امکانات جدید، زمینه جذب گردشگر بیشتر را فراهم کنیم.

جلالی از مردم و مسافران خواست مانند روزهای گذشته نسبت به رعایت شئونات ماه رمضان اهتمام داشته باشند و تاکید کرد: گردشگران در کنار بهره مندی از مواهب طبیعی شهرستان، حفاظت و حراست از انفال و منابع طبیعی را در دستور کار قرار دهند.

وی با اشاره به ظرفیت بالای گردشگری در شهرستان لنگرود از جمله نوار ساحلی ۱۷ کیلومتری در منطقه چاف و چمخاله، خاطرنشان کرد: نجاتگران غریق در ساحل حضور دارند و لذا زمینه بهره مندی سالم و ایمن مردم از دریا فراهم است.

فرماندار لنگرود هم چنین به زیبایی های بکر بخش کومله و دامنه های سرسبز اطاقور و باغات چای آب چالکی اشاره کرد و گفت: آمادگی داریم از سرمایه گذاران در بخش گردشگری حمایت کنیم تا زمینه های حضور بیش از پیش گردشگران در منطقه فراهم شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انتقاد سرمربی تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز از فرصت‌سوزی بازیکنان
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • خسارت سیلاب به جاده‌های عشایری گچساران
  • بیش از سه میلیون متر مکعب سیلاب بارش‌های بهاری در شاهرود مهار شد
  • ۱۰ هزار نفر از جاذبه های گردشگری شهرستان لنگرود بازدید کردند
  • اعطای مشوق‌های سرمایه‌گذاری در زهک
  • آتش در بازارچه صیقلان رشت مهار شد
  • آتش سوزی یک هکتار از جنگل‌های تالش
  • مهار آتش سوزی یک هکتار از جنگل های تالش
  • آتش سوزی جنگل‌های مرزن آباد چالوس مهار شد