Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم بیان کرد: نشست زمین در پایگاه سلامت قم هیچ خسارت جانی در بر نداشته است.

به گزارش ایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی استان قم، دکتر محمودی رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم، گفت: پایگاه سلامت میره ای واقع در محله میدان میر، یکی از پایگاه های فعال مجموعه مرکز بهداشت است که متاسفانه بخشی از زمین یکی از اتاق های این پایگاه نشست کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: آن منطقه، دارای بافت فرسوده است و البته ساختمان بازسازی شده بود و در تصاویر نیز به نظر می رسد که نشتی آب موجب این ریزش شده است، اما هنوز دلیل اصلی مشخص نیست و تیم های مربوطه در حال بررسی هستند.
وی یادآورشد: این حادثه شب اتفاق افتاده است و فقط هم در یکی از اتاق ها بوده و هیچ فردی در محل نبوده و خوشبختانه تلفات جانی در بر نداشته است.
رئیس مرکز بهداشت شهرستان قم بیان کرد: در حال حاضر این پایگاه سلامت تعطیل بوده و همشهریان برای مراجعه می توانند به پایگاه های مجاور آن  گفتمراجعه کنند.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پایگاه سلامت پایگاه سلامت مرکز بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرماندار نطنز گفت: بارش‌های رگباری و نقطه‌ای در روستای صالح‌آباد با فاصله کم و شدت زیاد آغاز شد که به منجر به وقوع سیل شد.

محمد عباس ظریفی با بیان اینکه هیچ راهی مسدود نیست افزود: امروز بعد از وقوع بارش رگباری در بخش مرکزی شهرستان در برخی از نقاط روان آب‌ها جاری شدند و رودخانه‌های فصلی فعال شدند.


وی گفت: جمعیت هلال احمر، آتش‌نشانی، راهداری، شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در وضعیت آماده‌باش هستند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • راه‌اندازی ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • تخلیه روستاهای بحرانی/ خسارت جانی در زیرکوه نداشتیم
  • گشایش دو پایگاه سلامت در کیش
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی نداشت
  • کاهش ۱۰ درصدی مصدومان حوادث ترافیکی در نوروز ۱۴۰۳
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • گره ناگشوده مسکن ملی در آذرشهر/ جانی که به لب رسیده است