Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- قهرمان ۲۰۰ متر دوومیدانی زنان جهان و دارنده مدال برنز المپیک می‌گوید از خبر تعویق بازی‌های المپیک خوشحال شده است.

 به نقل از سایت trackalerts، دینا اشر اسمیت بیان کرد تعویق المپیک ۲۰۲۰ توکیو، برای او خبری خوب و آرام بخش بود. او در همین ارتباط گفت: روزی که اعلام شد المپیک در سال ۲۰۲۰ برگزار نمی شود، به نوعی احساس آرامش کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا قصد دارم تمرینات استاندارد المپیک را انجام دهم تا بتوانم به بهترین شکل خودم را برای این رقابت‌ها آماده کنم. در واقع این تعویق به سود من بود تا برای المپیک بهتر آماده شوم.

او افزود: قبل از آن، دوره‌ای را گذراندم که بسیاری از ورزشکاران با ناراحتی سپری کردند چون نمی‌دانستند بازی‌های المپیک بالاخره برگزار می‌شود یا خیر. بالاخره کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم گرفت بازی‌ها را به خاطر شیوع کرونا لغو کند و حالا ورزشکاران باید از این زمان اضافه برای آمادگی هر چه بیشتر برای المپیک استفاده کنند.

این ورزشکار مدال طلای قهرمانی جهان ۲۰۱۹ در ماده دوی ۲۰۰ متر و برنز المپیک ریو در ماده ۴ در ۱۰۰ متر را در کارنامه دارد.

 

 ایسنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد

 در شرایطی که باشگاه آلومینیوم اراک از ابتدای فصل شرایط حضور بانوان در دیدار‌های خانگی خود را فراهم کرده و این اتفاق بدون مشکل انجام شده بود، اکنون سازمان لیگ اعلام کرد که بانوان اجازه تماشای مسابقه حساس جام حذفی بین آلومینیوم و پرسپولیس را نخواهند داشت.

منبع: ورزش سه

tags # پرسپولیس سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • برگزاری نشست کمیسیون‌ ورزشکاران و مربیان فدراسیون دوومیدانی
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم - پرسپولیس ممنوع شد
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • تقوی: خوشحالی و رضایت مردم از والیبال از همه چیز مهم‌تر است
  • تدابیر امنیتی جدید فرودگاه پاریس برای بازی‌های المپیک ۲۰۲۴
  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • اسبقیان: تلاش دوومیدانی‌کاران در میادین بین‌المللی ستودنی است
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش