Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه دوجلدی «کتابت و علامت‌گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان‌خوانی» ویژه نوجوانان و محور سوره مبارکه یس از سوی موسسه جامعه‌القرآن منتشر می‌شود.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مولف کتاب «کتابت و علامت گذاری روشی جدید در آموزش روخوانی و روان خوانی» گفت: موضوع این کتاب آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم به نوجوانان است که در دو جلد منتشر می شود و جلد اول آن آماده نشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام طباطبایی ادامه داد: هدف از انتشار و تالیف این کتاب ,قدرت قرائت قرآن کریم در بین نوجوانان با روخوانی صحیح و سریع است که با روش منحصر به فردی که در کتاب کتابت حروف و علامت گذاری آموزش داده می شود قرآن آموز با نوشتن حروف وکلمات, با روخوانی هم آشنا شده و این سبب سرعت در قرائت او می شود.

 

وی افزود: محور آموزش در این کتاب سوره مبارکه یس است که هر مبحث با علامت گذاری یک یا دو صفحه از این سوره مبارکه انجام شده و در نهایت همه سوره یس علامت گذاری می شود و نوجوان همزمان با آموزش علامت گذاری، حافظ سوره یس نیز می شود.

 

حجت الاسلام طباطبایی بیان کرد: این کتاب با بهره گیری از اسلوبی جدید و منحصربه‌فرد مانند کتاب روش اشاره در مقطع خردسالان نوشته شده است که آن هم به نوبه خود دارای روش جدید آموزشی بود .

 

مدیر موسسه جامعه القرآن در پایان تاکید کرد: با رفع بحران کرونا در کشور در تلاشیم کلاس های تربیت مربی برای مربیان جهت آموزش این کتاب در شعبات و مدارس سراسر کشور را برگزار کنیم.

 

گفتنی است، علاقمندان می توانند جهت خرید این کتاب پس از چاپ و انتشار به انتشارات موسسه جامعه القرآن الکریم واهل البیت علیهم السلام مراجعه کنند.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: روخوانی قرآن جامعه القرآن کریم کتاب آموزش روخوانی و روان خوانی علامت گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۳۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب شعر «من خیالم تخت است» سروده پیوند فرهادی به‌تازگی توسط انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این کتاب شامل ۱۰ قطعه شعر به نام‌های «قدری تفکر»، «صفحه‌ی گم شده»، «تلاش هم از من»، «جهانگرد»، «لالایی»، «تولد»، «دل‌خور»، «بی تو من هیچم»، «باند فرود» و «افطار» است.

کتاب شعر «من خیالم تخت است» با تصویرگری محمدعلی عدیلی برای گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) مناسب است.

در یکی از شعرهای این کتاب به نام «بی تو من هیچم» که عنوان کتاب هم از مصرعی از آن گرفته شده آمده است؛

پیچ‌هایی کوچک / چوب‌هایی ساده / تا به هم وصل شدند / تخت شد آماده / من شنیدم می‌گفت / تخته‌ای با یک پیچ / دوستت دارم چون / بی تو من هیچم هیچ / گرچه کوچک هستی / کارت اما سخت است / تا تو پیشم هستی / من خیالم تخت است.

این‌کتاب با ۲۴ صفحه، شمارگان ۲ هزار نسخه و قیمت ۵۰ هزار تومان منتشر شده است.

کد خبر 6084477 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • دعا برای زیاد شدن نور چشم | دستورالعمل برای زیاد شدن نور چشم
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • انتشارات سوره مهر با تمرکز بر ۲ کتاب در نمایشگاه کتاب حاضر خواهد شد
  • کتاب شعر «من خیالم تخت است» برای بچه‌ها منتشر شد
  • کتابخانه‌های عمومی با برگزاری برنامه‌های فرهنگی مردم را به کتاب‌خوانی ترغیب کنند
  • حق هنر کتابت قرآن ادا نمی‌شود
  • چرا خواندن کتاب های روان شناسی به زندگی شخصی ما کمک می کنند
  • مسابقه حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه سوادآموزان
  • «دیوان میرزا صالح تبریزی» در سوره‌مهر منتشر شد