Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@19:59:58 GMT

توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۴۴۶

توقیف اتوبوس حامل بار قاچاق

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز گفت: در راستای شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق کالا و در پی اقدامات گسترده اطلاعاتی ماموران پلیس امنیت اقتصادی مشخص شد فردی با تشکیل باند در قالب اتوبوس مسافربری اقدام به قاچاق گسترده انواع کالا می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرز افزود: در ادامه ماموران با انجام اقدامات پلیسی اتوبوس مورد نظر را شناسایی و پس از اطمینان از حرکت آن از سوی مرز‌های غربی کشور به سمت استان البرز، در محور‌های مواصلاتی منتهی به استان مستقر شده و پس از رصد و پایش خودرو‌های عبوری در نهایت اتوبوس مورد نظر را در آزادراه کرج- قزوین شناسایی کرده و آن را متوقف کردند.

سرهنگ افشاری گفت: در بازرسی از اتوبوس توقیف شده، ۱۴۰ هزار نخ سیگار، ۱۲ هزار عدد انواع دارو، ۳۶۰ بسته توتون، ۷ دستگاه تولید ارز دیجیتال و ۳۱۷ ثوب پوشاک قاچاق کشف شد.

او با اشاره به فعالیت گسترده و سازمان یافته این باند قاچاق، گفت: در این راستا ۳ نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی البرزافزود: ارزش اموال قاچاق کشف شده توسط کارشناسان ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

سرهنگ افشاری گفت: مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت اخبار و اطلاعات شهروندان در زمینه قاچاق و احتکار کالا است.

انتهای پیام/ خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باند قاچاق کشف کالای قاچاق پلیس آگاهی پلیس امنیت اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان

ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از توقیف یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی هشتم فروردین در این رابطه بیان کرد: ماموران انتظامی پاسگاه رازان در حین گشت در محورهای موصلاتی به یک دستگاه خودروی سواری شوتی حامل قاچاق مشکوک و آن را توقیف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو ۳ هزار ثوب انواع البسه قاچاق فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: برابر نظر کارشناسان ارزش محموله کشف شده ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توقیف خودرو‌های شوتی حامل سوخت قاچاق در سیریک
  • کامیون های حامل سوخت قاچاق در کرمان توقیف شدند
  • خودرو کشنده داف حامل ۹۳ رأس احشام قاچاق توقیف شد
  • توقیف محموله ۱۰ تنی روغن موتور قاچاق در مراغه
  • توقیف خودرو شوتی حامل البسه قاچاق در خرم آباد
  • توقیف خودرو شوتی حامل ۳ هزار ثوب البسه قاچاق در مرکز لرستان
  • توقیف محموله ۶۰ میلیاردی لامپ‌های قاچاق در لرستان
  • خودروی ۶۰ میلیاردی در کرمان، توقیف شد
  • از توقیف لندکروز ۱۷۰ میلیاردی تا توقیف اتوبوس حامل ۱۱ میلیارد کالای قاچاق
  • توقیف خودرو‌های حامل چوب قاچاق در ماسال