Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مجتبی جانعلی مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان با بیان اینکه مسابقات بوچیا با حضور ۱۶۰ ورزشکار کشور به‌صورت مجازی برگزار شد، گفت: در این مسابقات دو عنوان نایب قهرمانی توسط ورزشکاران سمنان کسب شد.

او با اشاره به اینکه این مسابقات ویژه ورزشکاران جانباز و معلول برگزار شد، افزود: ورزشکاران از شهر‌های سمنان، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، بجنورد، بیرجند، تبریز، تهران، دامغان، دزفول، رشت، زنجان، شهریار، شیراز، قزوین، قم، کرج، کرمان، مشهد، کرمانشاه، گرگان و یزد در این دوره از مسابقات حضور یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان بابیان اینکه ورزشکاران با ارسال فیلم‌های خود در چهار کلاس پزشکی در این مسابقات شرکت کردند، گفت: در بخش بانوان و در کلاس بی سی تو «BC ۲» سحر خزایی از شهریار در جایگاه قهرمانی قرار گرفت.

جانعلی با تأکید بر اینکه ندا غایبی از سمنان بر سکوی دوم ایستاد و عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: ساینا صادق پور نیز از ارومیه مقام سوم را کسب کرد و این در حالی است که در بخش آقایان و در کلاس «BC ۳» محمدرضا رسولی از تهران مقام اول قهرمانی، محمدقلی تبار از سمنان مقام دوم و نایب قهرمانی و محمدمهدی جلال پور و ابوالفضل مهدی زاده از کرج مقام سوم را کسب کردند.

انتهای پیام / ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان ویروس کرونا فضای مجازی مسابقات بوچیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری

حنانه حاجی پور دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی قهرمانی کانوی دختران کشور در ماده ۲۰۰ متر نایب قهرمان شد و در ۵۰۰ متر بر سکوی سوم ایستاد.

در کانوی ۲۰۰ متر رده سنی جوانان حنانه حاجی‌پور از مازندران با زمان ۱:۰۰.۹۶ دقیقه مقام دوم شد.

دنیا جوکار از البرز با زمان ۵۸:۸۶ ثانیه در این ماده قهرمان شد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۱:۰۱.۶۳ دقیقه مقام سوم را به دست آورد.

حنانه حاجی‌پور در ماده کانوی ۵۰۰ متر رده سنی جوانان با رکورد ۲:۳۵.۵۲ دقیقه، مدال برنز گرفت.

در این ماده دنیا جوکار از البرز با زمان ۲:۳۲.۷۹ دقیقه مدال طلا را از آن خود کرد و ثنا زارع از آذربایجان شرقی با زمان ۲:۳۵.۱۸ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفت.

حنانه حاجی پور از دختران خوش آتیه قایقرانی مازندران و کشور که زیرنظر ایمان پورعزیز در رودخانه بابلرود تمرین می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ مثبت شد
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • کسب عنوان نخست تیراندازی کشورتوسط بانوی سوادکوهی
  • درخشش دختر بابلسری در مسابقات قایقرانی کشوری
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • نیمه اردیبهشت ؛ زمان ثبت نام کلاس اولی ها در استان سمنان