Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@10:19:37 GMT

آغاز به کار فراکسیون روحانیت مجلس با 34 عضو

تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۱۴۳۵۹۷

آغاز به کار فراکسیون روحانیت مجلس با 34 عضو

نماینده مردم تبریز در مجلس از تشکیل فراکسیون روحانیت با 34 عضو در مجلس یازدهم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: ‌فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم با عضویت 34 نفر از روحانیون این دوره مجلس کار خود را رسما آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پیش از آغاز به کار مجلس یازدهم ما دو جلسه غیررسمی برگزار کردیم در مورد اهداف فراکسیون و آئین‌نامه‌های آن بحث و تبادل نظر داشتیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اولین جلسه رسمی فراکسیون روحانیت مجلس  بعد از شروع به کار مجلس یازدهم پس از تشکیل کمیسیون‌های تخصصی مجلس برگزار خواهد شد که در این نشست بناست انتخابات رئیس و هیأت رئیسه فراکسیون انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: ما در فراکسیون روحانیت مجلس به دنبال تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب به ویژه در حوزه ایجاد عدالت در کشور هستیم و تلاش خود را در این زمینه به کار می‌گیریم.

انتهای پیام/ ک

منبع: دانا

کلیدواژه: فراکسیون روحانیت مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت واردات خودرو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، سید جواد حسینی‌کیا گفت: دولت نه تنها باید قانون واردات خودرو‌های نو را به درستی اجرایی کند بلکه باید بستر اجرای قانون واردات خودرو‌های کارکرده را نیز فراهم آورد، زیرا دولت با ارائه لایحه‌ای دوفوریتی خود خواستار تصویب این قانون بود.   نماینده مرد سنقر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خودرو‌های وارداتی از یک سو کیفیت مطلوبی دارند در نتیجه می‌توانند رضایت مردم را تامین کنند از سوی دیگر با واردات، عرضه خودرو به بازار بیشتر می‌شود در نتیجه ساماندهی این بازار خواهد شد.   وی با اشاره به مطالبه مردم مبنی بر رقابتی شدن بازار خودرو، تصریح کرد: از آنجاکه عرضه و تقاضا خودرو با یکدیگر متناسب نیست و تولید خودروسازان داخلی نمی‌تواند نیاز بازار را تامین کند، واردات خودرو یکی از ضرورت‌ها است.   این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: در حال حاضر برخی افراد نبود ارز کافی را دلیلی برای تعلل در واردات خودرو بیان می‌کنند، اما باید به این نکته نیز توجه کرد که هیچ توجیهی برای عدم اجرای قانون وجود ندارد بلکه مسئولان اجرایی باید از ظرفیت‌هایی مانند منشا ارز خارجی برای واردات خودرو استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • نماینده اصفهان: اگر برای فرونشست چاره‌ای نشود، باید شهر را ترک کنیم
  • منتخبان مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • منتخبین مجلس دوازدهم دعواهای سیاسی را وارد مجلس نکنند
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • امیدواریم در مجلس یازدهم «قانون تشکل‌های مردم‌نهاد» تصویب شود
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • حضور نماینده ولی فقیه در استان در مرکز کنترل هلال احمر
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • ضرورت واردات خودرو
  • اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم