Web Analytics Made Easy - Statcounter

«علی ربیعی» بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه، با گرامیداشت یاد و خاطره امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد، گفت: چهاردهم و پانزدهم خرداد فرصتی برای دولت و اعضای آن فراهم می‌کند تا مجددا با آرمان‌های امام (ره)، انقلاب اسلامی و آنچه موجب ۱۵ خرداد شد - به عنوان نماد همیشگی با ظلم و استبداد – و همچنین مشی امام بیعت مجدد کرده و مشی امام را برای اداره جامعه مرور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سخنگوی دولت ادامه داد: برای اداره کشور ارجاع به نظرات امام (ره) الگویی است که پاسخ مثبتی به همراه دارد. امروز با کلیدواژه‌هایی نظیر اداره جامعه با نظر مردم و همه باهم بیش از هر زمان دیگری نیازمندیم. 

ربیعی با بیان اینکه رحلت امام (ره) در خرداد ماه شوک عظیمی به مردم و جامعه بین‌المللی به همراه داشت، اظهار داشت: خوشبختانه با خرد جمعی و حمایت عمومی، انتقال رهبری صورت گرفت و امروز رهبری محور ثبات، مقاومت و تکیه‌گاه تحولات رو به جلو کشور شده است. این انتقال و شیوه آن هم مرهون دیدگاه و نظرات امام (ره) است. 

وی با بیان اینکه در دولت بر اصول آرمانی امام مانند مبارزه با فقر، مردم‌باوری، توسعه، پیشرفت و قدرتمندتر شدن جامعه و در مقابل زور ایستادن تاکید داریم، تصریح کرد: در الگوی امام (ره) میزان رای ملت است. امام (ره)  قدرت را از مردم و هرگونه تحولات سیاسی، اجتماعی را مبتنی بر خواست مردم می‌دانست. قطعا پیشرفت ایران در گرو استقلال و مبارزه با سلطه‌طلبی است که از آمیزه‌های امام (ره) است . دولت به آن متعهد است و در این مسیر گام برمی‌دارد. 

ربیعی با اشاره به آغاز به کار مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: در هفته‌ای که بر سرمی‌بریم، افتتاح مجلس و تعیین هیات رییسه را داشتیم. از طرف دولت مجددا به همه نمایندگان و انتخاب‌های صورت گرفته در ارکان مجلس تبریک می‌گویم. دولت با احترام به استقلال مجلس از هیچ تلاشی برای انجام وظایف مجلس فروگذار نیست.

 دولت دست دوستی به همه قوا دراز کرده است

وی گفت: امیدواریم همانگونه که قانون اساسی دولت را محور اداره امور اجرایی قرار داده و قوه مجریه که بار اجرایی را به دوش می کشد، مجلس تازه نفس هم به هم‌افزایی دولت در این مصاف بپیوندد و در عمل برای حل مشکلات و پیشرفت و توسعه کشور به کمک و توسعه کشور به پا خیزد.
 
سخنگوی دولت با بیان اینکه این مهم تنها و تنها در حوزه عمل محقق می شود، تصریح کرد: دولت در زمان باقیمانده خود نه‌تنها به ادامه مسیر درست خدمتگزاری به ملت آن هم در سخت ترین شرایط تاریخی با قدرت ادامه خواهد داد بلکه نهاد سازی مناسب برای ادامه مسیر در دولت آینده را هم فراهم خواهد ساخت.

 ربیعی خاطرنشان کرد: امروز اعلام می‌کنیم تا ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ از پا نخواهیم نشست و هیچ فرصتی را تلف نخواهیم کرد دولت ایستاده، دولت مقاوم. امروز دولت در مسیر مطلوب در حال حرکت است و با توجه به شرایط تحمیلی برای کاستن از نگرانی مردم برای هم افزایی و حل مسائل در این مسیر دشوار دست دوستی به سوی همه قوا دراز کرده است.

ادامه دارد...

برچسب‌ها قیام ۱۵ خرداد مجلس یازدهم دولت علی ربیعی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قیام ۱۵ خرداد مجلس یازدهم دولت علی ربیعی قیام ۱۵ خرداد مجلس یازدهم دولت علی ربیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد

رضا تقی‌پور ،نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با پارس نیوز، درباره وضعیت بازار خودرو، اظهار داشت: نظام حکمرانی صنعت و بازار خودرو باید تدوین و نقش دولت و تولیدکننده در این مسیر به درستی و با دقت تعیین شود. در این میان گروهی مشخص همه موضوعات مربوط به این حوزه از جمله قیمت را تعیین تکلیف کنند که به نظر من این وظیفه باید برعهده وزارت صمت باشد، زیرا شورای رقابت نهادی عمومی است و چارچوب‌ها را تعیین می‌کند.

وی ادامه داد: این اقدام برخلاف آنچه برخی افراد بیان می‌کنند، قیمت‌گذاری دستوری نیست و قیمت کنترل شده است. بیشتر مواد اولیه و نرخ برق، آب و ... با قیمت کنترل شده تامین می‌شود، نه نرخ‌های بازار آزاد.

نماینده مردم تهران مجلس شورای اسلامی گفت: از آنجاکه هدف دولت این است که خودرو را با قیمت‌های عادلانه به دست مصرف‌کننده برساند،  بنابراین قیمت خودرو باید تعیین شود، اما در این مسیر این نکته را نیز قبول داریم که در تعیین قیمت باید تمام هزینه‌ها لحاظ شود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: مشکلی که در این مسیر وجود دارد این است که بسیاری از هزینه‌ها از نظر حسابداری تمام شده مورد قبول نیستند و نباید در قیمت نهایی لحاظ شود. بنابراین نهاد تنظیم‌گر باید نظارت کند و براساس صورت‌های مالی قیمت‌های منطقی و عادلانه را تعیین کند. علاوه بر صورت‌های مالی ما مرجع‌های دیگری نیز مانند قیمت خودروهای مشابه در منطقه و کشورهای همسایه داریم که باید در تعیین قیمت به این نکات نیز توجه کنیم.

دیگر خبرها

  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • سردار رادان : با حمایت مجلس ، دولت و قوه قضائیه، اجرای طرح عفاف و حجاب را با قوت ادامه خواهیم داد
  • رادان: طرح نور را با همراهی دولت وقوه قضائیه ادامه می‌دهیم
  • مازنی:برخوردهای خشن در خیابان‌ها با زنان براساس کدام منبع رخ می‌دهد؟ /قیمت دلار چند برابر سال ۱۴۰۰ شده اما صدایی از دولتمردان در نمی آید
  • ۱۱ قلم کالا باید به قیمت شهریور ۱۴۰۰ به دست مردم برسد
  • شاید اگر برگردم به ۱۴۰۰، از رئیسی حمایت نکنم!
  • جهش سنگین قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم
  • جهش عجیب قیمت دلار در عمر ۴ چهارساله مجلس یازدهم از نگاه یک نماینده /به ۱۴۰۰ برگردم، شاید از رئیسی حمایت نکنم
  • نباید قیمت‌ های سلیقه‌ای خودروسازان ملاک قرار بگیرد