Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشتریان بانک توسعه تعاون که پیش‌ از این شماره شبا این بانک را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام داشته‌اند، می‌توانند سفارش فروش سهام عدالت خود را به‌ صورت غیر حضوری از طریق سایت رسمی بانک توسعه تعاون انجام دهند.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام بانک توسعه تعاون، این امکان صرفاً برای مشتریانی که پیش‌ از این شماره شبای حساب بانکی خود در بانک توسعه تعاون را به سازمان خصوصی‌سازی اعلام نموده‌اند، ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر این اساس در صورت مراجعه متقاضیان فروش سهام عدالت به سایت این بانک می‌توانند نسبت به ثبت درخواست فروش سهام عدالت خود تا سقف 30 درصد اقدام نمایند.

جهت فروش سهام عدالت نیاز به داشتن کد معاملاتی از قبل نمی‌باشد و هر فردی می‌تواند با کد ملی و شماره همراه ثبت‌شده به نام خود در سامانه سهام عدالت، ثبت‌نام و به‌صورت غیرحضوری احراز هویت شود. ابتدا سامانه از شخص کد ملی و شماره همراه را دریافت و پس از اعتبارسنجی امکان ثبت‌نام غیرحضوری فراهم خواهد شد.

فرد می تواند کارگزار ناظر سهام خود، جهت مدیریت فروش را مشخص نماید و در حال حاضر حق فروش مقداری کمتر یا بیشتر و یا حتی انتخاب فروش تعداد خاصی از سهام را ندارند. این فروش‌ها به‌صورت مدیریت‌ شده، به قیمت بازار و در هر زمان که تقاضای خرید وجود داشته باشد، انجام می‌شود.

امکان دارد بین زمان درخواست فروش تا مدیریت انجام کامل فروش توسط کارگزاری، با توجه به شرایط بازار تأخیر زمانی وجود داشته باشد و طبق مصوبات سازمان بورس، کارگزاری‌ها موظف هستند به بهترین قیمت و زمان ممکن با توجه به صلاحدید شرایط بازار، فروش را به‌ صورتی انجام دهند که آسیبی به بازار و مشتریان وارد نشود.

پس از فروش سهام، مبالغ حاصل از فروش بعد از دو روز کاری به شماره شبای معرفی‌شده و تأییدشده به نام شخص که در سامانه سهام عدالت قبلاً ثبت شده است، توسط کارگزاری واریز می‌گردد. البته بنا به درخواست خود شخص، مبلغ حاصل از فروش می‌تواند در حساب وی نزد کارگزار باقی‌مانده تا امکان خرید بعدی با همان مبلغ را در بازار بورس داشته باشد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بانک توسعه تعاون بانک توسعه تعاون سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۱۴۳۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال

کار واگذاری پرسپولیس به کنسرسیومی متشکل از ۶ بانک و فروش استقلال به کنسرسیوم پتروشیمی‌های زیرمجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس تمام شده است.

به گزارش زی‌سان به نقل از ورزش سه، سه شنبه شب بود که خبر واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس منتشر و اعلام گردید که قرار است سرخ‌ها به کنسرسیومی از چهار بانک و آبی‌ها نیز به پتروشیمی خلیج فارس واگذار شوند تا بالاخره تابوی مالکیت مشترک شکسته شده و دو تیم بزرگ پایتخت برای دریافت مجوز حرفه ای، مشکلی نداشته باشند.
 
 در روزی که نامه رسمی عرضه ۸۵ درصد از سهام دو تیم در فرابورس منتشر شد، خبر واگذاری ۴۰ درصدی پرسپولیس به بانک شهر و فروش سه سهم پانزده درصدی (در مجموع ۴۵ درصد) به بانک‌های ملت، صادرات و تجارت و واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس مطرح گردید.
 
اما حالا خبرنگار ما به اطلاعات دقیق‌تر و جزئیات بیشتری از این واگذاری دست پیدا کرده است که در ادامه می‌خوانیم. داستان از این قرار است که دو هفته پیش، سیداحسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی، مأموریت واگذاری دو باشگاه را به کارگروه ویژه‌ای اعطا کرد.

در نهایت و پس از چندین روز پیگیری روزانه و مذاکره مستمر با مدیران عامل بانک‌ها، بانک مرکزی، معاونت بانک و بیمه وزارت اقتصاد، وزیر نفت، صندوق بازنشستگی نفت، کارگروه سهام عدالت، تاپیکو، هیئت مدیره خلیج فارس و...، این نشست‌ها به نتیجه رسید.نتیجه این شد که کنسرسیوم بانکی برای خرید ۸۵ درصد سهام شرکت پرسپولیس پیش قدم شوند. بدین صورت که بانک شهر اقدام به خرید ۳۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس کند و بانک‌های ملت و تجارت نیز هر کدام ۲۰ درصد (روی هم رفته ۴۰ درصد) و سه بانک صادرات، رفاه و اقتصاد نوین نیز هر کدام ۵ درصد (جمعا ۱۵ درصد) از سهام سرخ‌ها را خریداری کنند تا به طور کلی ۸۵ درصد از سهام این باشگاه عرضه شود.

نکته مهم این است که مانع اصلی بر سر راه بانک‌ها جهت خریداری سهام باشگاه پرسپولیس برداشته شده و با مجوزی که شورای پول و اعتبار صادر کرده، این ۶ بانک می‌توانند در مزایده سوم اردیبهشت پرسپولیس شرکت کنند. در نتیجه برخلاف خبر اولیه که از چهار بانک به عنوان خریداران پرسپولیس یاد شده بود، تعداد آنها به عدد ۶ رسیده است.

طبق اطلاعاتی که به دست خبرنگار ورزش سه رسیده، کنسرسیوم پتروشیمی‌های زیرمجموعه شرکت هلدینگ خلیج فارس نیز قرار است برای خرید ۸۵ درصد سهام شرکت استقلال اقدام کرده و آنها در مزایده‌ای که در تاریخ سوم اردیبهشت برگزار می‌شود، برای خریداری سهام باشگاه استقلال شرکت می‌کنند.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته، روز یکشنبه ۲۶ فروردین آگهی مزایده دو باشگاه منتشر شده و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین آخرین مهلت تحویل مدارک است. روز شنبه اول اردیبهشت کارگروه تایید اهلیت و صلاحیت سازمان خصوصی سازی برگزار می‌شود تا درخواست‌های خریداران استقلال و پرسپولیس مورد بررسی قرار بگیرد.
تاریخ یکشنبه دوم اردیبهشت احتمالا به عنوان آخرین فرصت رفع نقص مدارک خواهد بود و بالاخره اینکه در روز دوشنبه سوم اردیبهشت نیز مزایده برگزار می‌شود.

سه شنبه چهارم اردیبهشت روز امضا و قطعی شدن قرارداد است و نهایتا در تاریخ چهارشنبه پنجم اردیبهشت با مراجعه به وب سایت سازمان بورس، می‌توان نام مالکان جدید دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را مشاهده کرد.

tags # استقلال ، پرسپولیس سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات جدید فروش سهام پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • چرا سود سهام عدالت سه مرحله‌ای شد؟ برای دریافت سود به سایتی مراجعه نکنید | سهامداران برای آگاهی بیشتر با این شماره تماس بگیرند
  • جزئیات جدید از واریز سود سهام عدالت
  • تغییر در ترکیب هیئت پذیرش شرکت‌های استارت‌آپی/پذیرش دانش‌بنیان‌ها در حوزه های مختلف
  • سهامداران عدالت بخوانند/ زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت مشخص شد
  • خبر خوب درباره مرحله جدید واریز سود سهام عدالت
  • احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه
  • مهمترین بخش بازار سرمایه اعتمادسازی و مشارکت مردم است/ احتمال پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت در خرداد ماه